آموزش کسب درآمد از روبیکا فیلو | نی نی سایت

آموزش کسب درآمد از روبیکا فیلو | نی نی سایت

قابلیت‌های جای گرفته در سوپراپ‌ها یکسان نیست؛ اما، معمولا شاهد وجود قابلیت‌هایی چون پیام‌رسان، شبکه اجتماعی، خرید آنلاین، تماشای محتوای ویدیویی و مواردی از این دست در یک به این وب سایت بروید سوپر اپلیکیشن هستیم. بخش کسب درآمد روبیکا با هدف تولید محتوای سالم و گردش مالی صاحبان صفحات و کانال ها راه اندازی شده است. یکی از جالب‌ترین از طرف دیگر، به افرادی که از طریق ایرانسل و همراه اول به این برنامه دسترسی پیدا می‌کنند، اینترنت رایگان تعلق می‌گیرد و این قضیه راه درآمد از روبیکا را برای شما هموارتر می کند. اگر مشتاق هستید بدانید چگونه می توانید از طریق پول تلفن همراه در غنا درآمد کسب کنید، وبلاگ نویسی یکی از مشاغل آنلاین است که می توانید در نظر بگیرید. می‌توانید از طریق تبلیغات مستقیم، Google AdSense، کمیسیون‌های بازاریابی وابسته، پست‌های مهمان و غیره از وبلاگ خود درآمد کسب کنید. شما برای رساندن پیام خود به اشتیاق عمیق نیاز دارید، آن پیام هر چه که باشد.

  • این اپلیکیشن امکانات بسیاری دارد و در چندین سال اخیر بسیاری از کمپانی‌ها و شرکت‌های بزرگ برای ارائه‌ی خدمات خود به کاربران و مشتریان، به همکاری با این اپلیکیشن روی آورده‌اند.
  • به عنوان مثال، فرض کنید یک تولید کننده ی محتوا در زمینه ی بازاریابی وجود دارد که روش های جذب مشتری را بیان می کند.
  • بکارگیری اصول ذکرشده و توجه به تفاوت‌های روبیکا با سایر شبکه‌های اجتماعی جهانی مسیر موفقیت شما را هموارتر کرده و میزان درآمد حاصل از تولید محتوا در این حوزه را افزایش خواهد داد.
  • همه ی ما حداقل یکبار تبلیغات روبیکا را در تلویزیون دیده ایم یا راجع به آن شنیده ایم.
  • لازم نیست شما یک نویسنده متخصص باشید، و همچنین نمی دانید که چگونه خوانندگان را به مقاله نوشته شده خود سوق دهید – بلکه فقط باید آنچه را که به صورت آنلاین مورد علاقه خوانندگان است بنویسید.

این اپ بتازگی در اپدیت‌های اخیر خود قابلیت جدیدی را در این برنامه اضافه کرده است که شما می‌توانید با استفاده از آن درآمد داشته باشید. در ادامه بیشتر درباره‌ی سیستم کسب درآمد از روبیکا را برایتان بازگو خواهیم کرد، ممنون خواهیم شد تا پایان مقاله با ما در سایت هادی عظیمی همراه شوید. یکی از اصلی ترین راهکارهای درآمدزایی از روبیکا، کسب درآمد از همکاری در فروش است. شما می توانید در ازای تبلیغ محصولات دیگران به مخاطبینی که در کانال روبیکا و یا صفحه روبینو خود دارید، به ازای هر فروش کمیسیون دریافت کنید و درآمدزایی از روبیکا داشته باشید. این روش درآمدزایی طرفداران بسیاری دارد چراکه نیازی به حضور فیزیکی شما نیست و به راحتی از طریق اینترنت می توانید اقدام به فروش محصولات کنید. اپلیکیشن روبیکا مناسب افرادی است که می‌خواهند چند سرویس را به‌صورت یکجا کنار هم داشته باشند.

کسب درآمد در حیاط خانه

بنابراین اگر می خواهید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید، این مقاله فقط برای شما مناسب است. گفتیم که روبیکا تصمیم گرفت تا مدتی سرویس درآمدزایی خود را به حالت تعلیق دربیاورد. با این حال، این شرکت مجددا و این بار با ایجاد تغییراتی بنیادین در پیکره این سرویس، آن را برای استفاده تولیدکنندگان محتوا در دسترس قرار داده است. نکته مهم آن است که برای ملحق شدن به طرح درآمدزایی روبیکا نیازی به داشتن هیچ پیش‌نیازی به جز یک حساب کاربری در روبینو یا یک کانال در روبیکا نیست. در ابتدای ورود به اپ روبیکا با 4 بخش اصلی روبیکا مواجه میشویم که شامل ویدئوگرد، کسب درآمد ، فیلم و سریال و روبی کلاس(بخش اضافه شده جدید مختص دانش آموزان) هستند .بنا به موضوع مقاله برروی گزینه کسب درآمد کلیک میکنیم .

تهران و پکن در مسیر روابط راهبردی و توافق های برد-برد قرار دارند

از بخش پیام رسان یک کانال (شبیه کانال تلگرام ) ساخته و سپس در کانال خود شروع به بارگذاری محتوا و مطالب مفید کنید. با روبیکا، می‏توانید به دنیایی از فیلم و سریال و برنامه‏ های مورد علاقه خود بر روی همه دستگاه‌های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون‌های هوشمند دسترسی داشته باشید. مزیت دیگر تولید محتوا در این بستر، اینترنت کم‌حجم موردنیاز این اپلیکیشن است.

یکی از این پلتفرم‌ها، سوپراَپ روبیکا است که سیستم درآمدزایی خود را با تغییراتی گسترده، مجددا در دسترس قرار داده است. قبل از صحبت راجع به این سیستم جدید، بیایید نگاهی به خود اپلیکیشن و تاریخچه کسب درآمد از روبیکا بیندازیم. روبینو همانطور که گفتیم مشابه اینستاگرام است و به شکل پیش‌فرض برای همه کاربران تازه‌وارد به روبیکا فعال می‌شود.