آنچه که درباره سوخت لیفتراک بهتر است بدانید !!! سوخت لیفتراک پاورلیور | توکو لیفتراک

آنچه که درباره سوخت لیفتراک بهتر است بدانید !!! سوخت لیفتراک پاورلیور | توکو لیفتراک

غالباً رانندگان لیفتراک از طریق ریلهای راهنما در کف به خلیج هدایت می شوند و پالت روی بازوها یا ریل های طناب دار قرار می گیرد. از آنجا که هر پالت به کامیون نیاز دارد که وارد ساختار ذخیره شود ، آسیب بیشتر از سایر انواع انبار است. در طراحی سیستم درایو ، ابعاد کامیون چنگال از جمله عرض کلی و عرض دکل باید به دقت در نظر گرفته شود. انژکتور از اورینگ، فیلتر ورودی، بدنه انژکتور، سولونوئید، سوزن انژکتور لیفتراک، سوراخ خروجی و درپوش محافظ تشکیل شده است. فشار ورودی به انژکتور، معادل فشار ریل سوخت است که مقدار آن ثابت است.

  • آینه لیفتراک چیست و چه کاربردی دارد؟ تمامی لیفتراک‌ها در طرفین خود و داخل کابین دارای آینه هستند که راننده از آنها برای بررسی وضعیت اطراف و انتهای لیفتراک استفاده می‌کند.
  • سوخت ها هنگامی که یک منطقه بزرگ را در معرض اکسیژن موجود در هوا قرار می دهند ، سریعتر و کارآمدتر می سوزند.
  • از لیفتراک در بسیاری از مکان ها به ویژه انبار ها و محیط های صنعتی برای جابجایی اجسام استفاده می شود.
  • در مقابل ، چشمه خطی 500 پوند در لیتر / فشرده شده به 3 اینچ تنها 1500 پوند وزن دارد.

فروشگاه سنگین یدک راد
وارد کننده و تهیه کننده لوزم یدکی انواع لیفتراک های کوماتسو تویوتا هلی چری زوملاین و … جهان یونانی-رومی
در یونان باستان ، یونانیان سیستم های پیشرفته آب و هیدرولیکی پیشرفته ساختند. نمونه آن ساخت یوپالینوس ، تحت یک قرارداد عمومی ، یک کانال آبیاری برای ساموس ، تونل اوپالینوس است. نمونه اولیه استفاده از چرخ هیدرولیک ، که احتمالاً قدیمی ترین آنها در اروپا است ، چرخ پراچورا (قرن 3 قبل از میلاد) است. آبراه ها
استفاده های اولیه از انرژی آب به بین النهرین و مصر باستان باز می گردد ، جایی که از هزاره ششم قبل از میلاد از آبیاری استفاده شده است و از اوایل هزاره دوم قبل از میلاد از ساعت های آب استفاده شده است.

پمپ انژکتور لیفتراک

خرابی سوزن انژکتور به عنوان قسمت مهمی از قطعه انژکتور می تواند باعث ایجاد لرزش، ضربه و صدا در لیفتراک شود چرا که فرآیند احتراق در موتور لیفتراک به درستی انجام نمی شود. همچنین ممکن است هنگام فشردن بیشتر پدال گاز، خودرو شتاب و عملکرد مناسبی از خود نشان ندهد. مزیت اصلی استفاده از موتورهای دیزلی در حمل و نقل مواد این است که آنها قدرت بیشتری تولید می کنند.

میل سوپاپ (میل بادامک) لیفتراک

پیستون در این مکانیزم‌ها، بخش متحرکی است که در داخل یک سیلندر قرار می‌گیرد. نقش پیستون در موتورها، انتقال نیرو از گازهای در حال انبساط در داخل سیلندر به میل‌لنگ با است… سرسیلندر لیفتراک را می‌توان مکمل بلوک سیلندر دانست، این قطعه بر روی بلوک سیلندر نصب می‌شود و محفظه احتراق برای پیستون را به وجود می‌آورد. همانگونه که مسیر حرکت پیستون در داخل بلوک سیلندر می‌باشد و بلوک سیلندر، بستر حرکت پیستون را فراهم می‌کند، سرسیلندر، محفظه احتراق پیستون را ایجاد کرده و سو… یکی از قطعات اصلی موتور هر لیفتراک، شمع‌های آن می‌باشد که وظیفه جرقه زنی و به نوعی روشن نمودن موتور لیفتراک را دارد. شمع لیفتراک یک قطعه مهم در موتورهای سوختی محسوب می‌گردد و بدون کارکرد صحیح شمع‌ها، لیفتراک‌ها قادر به حرکت نخواهند بود.

موتور به کار رفته در لیفتراک دارای چهار سیلندر ، ۵۹ کیلووات با ۲۶۰۰ دور در دقیقه می باشد . موتور لیفتراک ها مجهز به شمع گرمکن میباشد که وسیله ای الکتریکی است و با اشتعال مقدار کنترل شده ای از سوخت در منیفلد هواء هوای ورودی به سیلندر را گرم می کند و موجب راحتی استارت در هوای سرد می شود. لوازم یدکی لیفتراک برقی که برای سوخت هستند، دسته بندی های متنوعی دارند. در واقع بر اساس توان لیفتراک، قطعات یدکی متنوعی را روی این لیفتراک ها نصب می کنند.