آپارتمان Villette / miogui | آرک دیلی


آپارتمان Villette / miogui

آپارتمان Villette / miogui - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، قفسه بندی، پنجره
© فیلیپ بیلارد

Villette Apartment / miogui - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پنجرهVillette Apartment / miogui - عکاسی داخلی، پنجره، صندلیآپارتمان Villette / miogui - عکاسی داخلی، ویندوزآپارتمان Villette / miogui - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، سینکآپارتمان Villette / miogui - تصاویر بیشتر+ 25


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Villette Apartment / miogui - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پنجره
© فیلیپ بیلارد

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. پروژه Villette در مورد تطبیق فضا با تغییر زندگی صاحبان آن مانند تولد نوزاد است. مشتریان به جای نقل مکان برای یک آپارتمان بزرگتر، می خواستند پتانسیل آپارتمان موجود خود را زیر سوال ببرند.

آپارتمان Villette / miogui - تصویر 25 از 30
آ،ونومتری 1

از یک طرف، فضای کوچکی برای اتاق کودک در اتاق نشیمن با یک دیوار تاشو پیدا می شود تا زم، که کودک بیدار است یا زم، که به فضای بیشتری برای بازی نیاز دارد، بتواند از این فضا استفاده کند. این دیوار جداکننده برای ناپدید شدن و افزایش حس فضا با آینه پوشانده شده است.

آپارتمان Villette / miogui - تصویر 26 از 30
آ،ونومتری 2

از طرف دیگر، آشپزخانه به اتاق نشیمن باز می شود تا زندگی مدرن تر، همه با هم. یک نوار فنی از شکل مایل دیوار برای ایجاد فضای ذخیره سازی زیادی استفاده می کند که می تواند توسط یک پرده نشان داده یا پنهان شود. رنگ، در آشپزخانه یا اتاق خواب، فضاها را مشخص می کند و ،اصر مختلف پروژه اعم از ساختاری، کاربردی و یا صرفاً تزئینی را بیان می کند.

آپارتمان Villette / miogui - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، سینک
© فیلیپ بیلارد




منبع: https://www.archdaily.com/1004026/villette-apartment-miogui