اسکیپ روم اکسین آمل فضایی مهیج و عالی در اسکیپ روم اکسین آمل | allescape

اسکیپ روم اکسین آمل فضایی مهیج و عالی در اسکیپ روم اکسین آمل | allescape

آرش سراسیمه خودش رو به اقامتگاه میرسونه، اما اثری از بردیا توی اتاقش نیست… برای حل بعضی از معماها نیازه که حداقل دو نفر از هم‌تیمی‌ها ژانر اسکیپ روم پیش هم باشن. اگر پیش هم نیستید یا تک نفره بازی می‌کنید لازمه که خودتون یا یکی از افراد تیم به دو دستگاه (موبایل، تب‌لت، لپ‌تاپ، پی‌سی) دسترسی داشته باشن. در حین بازی زمانی که به قفلی بر خوردید، به مدت دوساعت میتونید روی قفل رمز وارد کنید. بعد از هر دوساعت، از طریق انتخاب «قفل‌ها» در مِنو، قفل مدنظر را مجددا انتخاب کنید و به حل معما ادامه بدید.این اتفاق، هیچ تاثیری روی بازی شما نداره. استفاده (کپی) از مطالب این وبسایت تحت هر عنوانی بدون اجازه مکتوب پیگرد قانونی دارد.

  • ۵- اسکیپ‌روم آنلاین «اتاق 44»، تحت پیام‌رسان تلگرام انجام می‌شود.
  • عجیب است اگر طراحان اتاق فرار به این مسئله افتخار کنند که هیچ‌کس اتاق‌هایشان را حل نکرده است و بازیکنانی را می‌بینیم که هرگز به راه‌حل معمایی که طراحی شده است پی نمی‌برند و طراحان از این بابت خوشحال هستند.
  • برای موفقیت باید به خوبی زمان‌تان را مدیریت کنید و وقت زیاد را برای یک معما اختصاص ندهید.
  • با توجه به اهمیت گردشگری محله سنگ سیاه، کلانتری منطقه با انتشار اعلامیه‌ای رسمی، از کارآگاهان خصوصی در مورد این پرونده درخواست همکاری گسترده کرده است.
  • ۲- اسکیپ‌روم آنلاین «اتاق 44» را می‌توانید یک نفره تا چهار نفره بازی کنید.
  • متمرکز بمانید و حواس خود را با محیط سورئال یا تجربه غوطه ور پرت نکنید.

در این بازی‌ها، شما و هم تیمی‌هایتان، تماشاگر یک فیلم یا بازی کامپیوتری نیستید بلکه در فضایی واقعی، شخصیت اول یا قهرمان سناریویی از پیش تعیین شده هستید. شما به همراه دوستانتان وارد اتاق‌هایی پر از معما می‌شوید که بر اساس سناریوی بازی، دکوراسیون مخصوص به خودش را دارد و می‌تواند در ژانرهای متنوعی مثل اتاق فرار ترسناک، مرموز، تعاملی، پلیسی، جنایی، فانتزی و … این تفریح مهیج از سال ۱۳۹۵ با اتاق فرار نجات شهر، محصول مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر وارد ایران شد. اتاق فرارهای آنلاین مجموعه اسکیپ روم شامل معماهای جذاب، قفل‌های مختلف و چالش‌های هیجان‌انگیزی می‌شوند که ذهن گروه شما را درگیر خواهد کرد. اسکیپ آنلاین یک بازی معمایی است و شما در قالب یک داستان باید چند چالش معمایی را پشت سر بذارید تا به انتهای بازی برسید.

تاریخچه اتاق فرار ( اسکیپ روم ) در دنیا و ایران

مساحت اتاق فرار طبق ضوابط تعیین‌ شده از طرف انجمن بازی‌های فکری از حداقل متراژ خاصی برخوردار است، اما بزرگ‌تر بودن آن کاملاً به سناریو و نظر طراح و همچنین میزان امکاناتی که برای آن بازی می‌خواهیم در نظر بگیریم، مرتبط است. هنگام ورود به اتاق فرار ممکن است دقایق اول، روند را به صورت احساسی طی کنید و از قوانین و ترفندها پیروی نکنید. پس از گذشت مدتی، به خود آمده و شروع به پیدا کردن نشانه؜ ها خواهید کرد ، زمانی که کار گروهی نتیجه نمی ؜دهد و شما راه خروجی را پیدا نمی ؜کنید ، در این هنگام راهنما شما را به میزان درصد کمی راهنمایی می؜ کند. شرکت کنندگان در هنگام مواجه با معما از تخیل خود برای حل چالش بهره می؜ گیرند . این ژانر برای افرادی که به داستان‌ها و فیلم‌های تخیلی علاقه ؜مند هستند؛ طراحی می ؜شود. پس از اتمام طراحی و ساخت بازی و انجام بازی به صورت آزمایشی وقت آن رسیده که شرایط را برای مراجعه باقی افراد فراهم کنید، یکی از اصلی‌ترین روش‌ها تبلیغات است تا علاقه‌مندان به بازی‌های اتاق فرار از حضور بازی شما مطلع شوند.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست + قانون و قوانین این بازی

هر یک از اتاق فرارها برخی قوانین را ارائه داده و لیست کارهای ممنوعه را مشخص می کنند. به عنوان مثال، آسیب زدن به وسایل موجود در محیط در حین جستجوی سرنخ ها، استفاده از تلفن همراه و غیره. در صورت انجام کارهای ممنوعه که از قبل برایتان مشخص شده است، بازی توسط گیم مستر قطع میشود و بدون شک تجربه خوبی نخواهد بود. متاسفانه در بسیاری از مواقع بازیکنان در اتاق فرارها به این اشتباهات مرتکب میشوند. در تمام انواع بازی های اتاق فرار لازم است معماهای متعددی حل شوند تا در نهایت بتوانید قفل درب را باز کنید. چون زمان بازی محدود است، به همین دلیل باید کمی با کدهای رمز و معماهای مختلف و حتی قفل های اتاق فرار آشنایی کافی داشته باشید.

جیب کت و لباس هایی که روی جالباسی قرار گرفته اند، پشت و گوشه های قاب عکس ها و موارد مشابه را از دست ندهید. قیمت اتاق فرار در تهران برای سانس 60 دقیقه با توجه به نوع بازی متغیر است و قیمتی بین 40 هزار تومان تا 120 هزار تومان دارد. این قیمت برای یک ساعت بازی در انواع اتاق فرارهای تهران است و می‌توانید از بین ژانرهای مختلفی یک اتاق فرار را به صورت آنلاین رزرو کنید. اتاق فرار پاپوش یکی از بازی‌های مجموعه اسکیپ هوم با سختی متوسط است که به افرادی که می‌خواهند برای بار اول اتاق فرار را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود.