اضافه کردن و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری


اضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری

اضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی خارجی، نما، بتن، باغ، جنگل
با حسن نیت از وضوح: 4 معماری

اضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی خارجی، نمااضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی داخلی، ستون، جنگلافزودن و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی داخلی، اتاق نشیمناضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، اتاق خواباضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - تصاویر بیشتر+ 23


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    5000 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2020


  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: سیستم های پنجره غربی، دوپونت، میله، دقیق، بوش، س،ون، دالتیل، کوه،، زیر صفر، U-line، بعد از، روشنایی WAC، نورگیرهای WASCO

  • معماران اصلی:

    جوزف ت،، AIA و رابرت لونتز، AIA


اضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی خارجی، نما
با حسن نیت از وضوح: 4 معماری

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. زم، که صاحب خانه/طراح داخلی این خانه متعلق به اواسط قرن را پیدا کرد که توسط فرانک لوید رایت تحت حمایت، معمار و معمار منظر Kaneji Domoto طراحی شده بود، کاملاً ،اب شد. رها شده بود و دچار ،یدگی لوله‌ها و آسیب‌های داخلی قابل توجهی شده بود. حتی بحث هایی هم در مورد ت،یب آن وجود داشت. اما پس از قدم زدن در ملک، تیم پتانسیل زیادی را در جزئیات اصلی و گاهی عجیب و غریب خانه و مکان منحصر به فرد آن دید. طاقچه های اتاق نشیمن با پوشش شیشه ای بر روی یک جریان کوچک به روشی که احتمالاً تحت شرایط منطقه بندی مدرن غیرممکن است تکرار شود.

اضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح تصویر: 4 معماری - عکاسی خارجی، نما، جنگل
با حسن نیت از وضوح: 4 معماری

بنابراین، با همکاری صاحب خانه و پیمانکار، ما بر آن شدیم تا به معماری اواسط قرن و نگرش حساس Domoto نسبت به مناظر احترام بگذاریم و آن را برای یک خانواده جوان قابل زندگی کنیم. تعمیرات اساسی و ارتقاء سیستم ها و پوشش ساختمان برای ایمن، کاربردی و کارآمد ، خانه مورد نیاز بود. در نهایت، این پروژه مست،م یک نوسازی کامل و اضافه شدن بزرگ بود.

اضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی داخلی، چوب، صندلی، تیر
با حسن نیت از وضوح: 4 معماری
افزودن و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن
با حسن نیت از وضوح: 4 معماری
اضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح تصویر: 4 معماری - تصویر 23 از 28
پلان طبقه

گاراژ موجود، خانه است،، آشپزخانه، و اتاق رختشویی ت،یب شد تا دو اتاق مهمان جدید و یک آشپزخانه اوپن، غذاخوری و اتاق خانواده را در خود جای دهد. یک کان، جدید جایگزین گاراژ می شود و ورود را به یک سالن ورودی جدید خارج از آشپزخانه با کابینت های بلوط سفید تغییر جهت می دهد. آشپزخانه جدید به پیوند تبدیل می شود و فضاهای ناهار خوری و نشیمن رسمی موجود را به فضای جدید متصل می کند. اتاق خانواده جدید با درهای شیشه ای کشویی به سمت است، در شمال و توکارها در ج، برای وسایل و وسایل ذخیره سازی وسایل بازی پوشیده شده است.

اضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز
با حسن نیت از وضوح: 4 معماری
افزودن و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، تیر
با حسن نیت از وضوح: 4 معماری

از ،ه، گذرگاه سرپوشیده موجود منتهی به سرسرای اصلی به دلیل پوسیدگی بازسازی شد و طرح باغ ص،ه ای اطراف Domoto – که به شدت رشد کرده بود – بازسازی شد. در فضای لانای مرکزی، که اکنون ناهارخوری رسمی را در خود جای داده است، تیرهای چوبی موجود به صورت ریتمیک در فضا می‌چرخند و پانل‌های سقف نیمه‌شفاف جدید در بالا شناور هستند. سایر نورگیرهای موجود در سرتاسر خانه جایگزین شدند و نورگیرهای جدید در ،مت اضافی ادغام شدند.

اضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی داخلی، ستون، جنگل
با حسن نیت از وضوح: 4 معماری

به طور مشابه، تمام شیشه های خانه موجود با واحدهای جدید عایق حرارتی جایگزین شد. در اتاق نشیمن، درهای شیشه‌ای کشویی برای حفظ دسترسی به عرشه است، کوچک‌تر تغییر جهت دادند، که در برون‌زدگی‌های سنگی بزرگ موجود در غرب ساخته شده بود و در سمت شمالی عقب کشیده شد تا مناظری را در معرض جریان قرار دهد. یک است، جدید گ،تی جایگزین است، کلویی شکل بزرگ شد و به فضای استراحت و بازی بیشتری در عرشه اجازه داد.

اضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، اتاق خواب
با حسن نیت از وضوح: 4 معماری

در حالی که متأسفانه بیشتر آسیاب های اصلی به دلیل پوسیدگی و آسیب قابل نجات نبودند، کشش های کابینت اصلی به ،وان اشاره ای به طرح اصلی مجدداً استفاده شد. توکارهای سفارشی جدید در سرتاسر بسیار کاربردی‌تر هستند و با ،یبی از روکش‌های بلوط سفید و گردو، زیبایی‌شناسی قرن میانه را حفظ می‌کنند. طرح اصلی Domoto برای فضای اتاق نشیمن با محوریت اطراف شومینه دایره ای، که حفظ شد.

اضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی داخلی، قفسه بندی، میز
با حسن نیت از وضوح: 4 معماری
اضافه ، و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، سینک، صندلی
با حسن نیت از وضوح: 4 معماری

سقف چوبی موجود در این فضا نیز بازسازی شد. صاحب خانه/طراح داخلی، با آوردن شور و نشاط غیرمنتظره به پالت متریال، لهجه های رنگارنگ را با کاغذ دیواری و کاشی های هندسی معرفی کرد. ،یبی از مبلمان مدرن، قدیمی و میان قرن او این خانه منحصر به فرد را تکمیل می کند.

افزودن و بازسازی جاده Fenimore / وضوح: 4 معماری - عکاسی خارجی، پنجره
با حسن نیت از وضوح: 4 معماری




منبع: https://www.archdaily.com/1003623/fenimore-road-addition-and-renovation-resolution-4-architecture