ایستگاه آتش نشانی برامیر / دفتر DBG


ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG

ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی خارجی، نما
© کلااس وردرو

ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی خارجی، نماایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی خارجی، نماایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی داخلی، پنجره، نماایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی داخلی، آشپزخانهایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - تصاویر بیشتر+ 15


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© کلااس وردرو

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. منطقه اضطراری Fluvia مایل است یک ایستگاه آتش نش، جدید برای گروه های آتش نش، Lauwe و Marke در پارک تجاری Bramier ایجاد کند. محل تعیین شده برای ایستگاه آتش نش، جدید در انتهای پارک تجاری و هم مرز با حفاظتگاه طبیعی مجاور قرار دارد.

ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی خارجی، نما
© کلااس وردرو
ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی خارجی، نما
© کلااس وردرو

ایستگاه آتش نش، جدید در امتداد مرز ج،ی قطعه ساخته شده است. در نتیجه، خود ساختمان به ،وان یک حائل بین حفاظتگاه طبیعی و پارک تجاری عمل می کند. در ضلع شمالی ساختمان، این یک حیاط بزرگ ایجاد می کند که فضایی را برای پارکینگ، گردش خون و زمین های تمرین فراهم می کند.

ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی داخلی، پنجره، نما
© کلااس وردرو
ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - تصویر 16 از 20
طرح طبقه همکف

این فعالیت‌ها در ضلع شمالی «مشتوک‌تر» ساختمان قرار دارند تا ذخیره‌گاه طبیعی مجاور از آن محافظت شود و آرامش حفظ شود. با کاشت ساختمان به این روش، چیدم، واضح و خوانا ایجاد می شود که در آن از کل سطح سایت به نحو احسن استفاده شده و از ایجاد زون های باقی مانده در پشت یا کنار ساختمان جلوگیری می شود. ساختمان دراز سطح تماس بزرگی با محوطه جلویی ایجاد می کند به طوری که هر وسیله نقلیه آتش نش، دروازه دسترسی خاص خود را دارد و بنابراین بلافاصله قابل استقرار است.

ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© کلااس وردرو

در ضلع ج،ی، نما کاملاً با حفاظتگاه طبیعی هم مرز است. این درخواست صریح از Leedal بود که این نما را به ،وان نمای سبز طراحی کند. برای عمق بخشیدن بیشتر به این نمای به اصطلاح سبز و همچنین ایجاد ارزش افزوده برای استفاده کنندگان از ساختمان، برش هایی در این نما انجام می شود. این برش‌ها به‌،وان پاسیوهای سبز طراحی شده‌اند که انتقال بین طبیعت و فعالیت را ملایم می‌کنند و از مسیر دوچرخه‌سواری مجاور، منظره‌ای ظریف به ایستگاه آتش نش، ارائه می‌دهند.

ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی بیرونی، باغ
© کلااس وردرو
ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی خارجی، نما
© کلااس وردرو
ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی خارجی، نما، باغ
© کلااس وردرو

از داخل، این پاسیوها نور فراوان و منظره دلپذیری را از مناطق نشیمن ارائه می دهند. شکل ظاهری ایستگاه آتش نش، در نیمه راه بین یک ساختمان صنعتی و یک آلاچیق در یک حفاظتگاه طبیعی است. خط سقف ساختمان بین 2 سطح متفاوت است به طوری که هیچ یکپارچه ایجاد نمی شود. این مداخله، همراه با برش ها، تضمین می کند که همه چیز در مقیاس کوچکتر می شود. نماها از پانل های بتنی تخته ای با رنگدانه سیاه تشکیل شده اند و همیشه با لت های چوبی سوخته روی درزها تکمیل می شوند. اشاره ظریف به آتش نشانان.

ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی داخلی، پنجره، در، صندلی
© کلااس وردرو
ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی داخلی، ویندوز
© کلااس وردرو

ساختار ساختمان به گونه ای طراحی شده است که تمامی ،اصر باربر در امتداد نماهای شمالی و ج،ی قرار گرفته و دهانه بین هر دو نما به یکباره رخ دهد. بنابراین هیچ دیوار یا ستون باربری در مرکز ساختمان وجود ندارد. این ساختار حدا،ر انعطاف پذیری را در آینده امکان پذیر می کند. در داخل، اتاق های آموزشی و فضاهای بار می توانند مستقل از فضاهای مداخله ای عمل کنند تا این فضاها توسط افراد خارجی نیز اجاره شود.

ایستگاه آتش نش، برامیر / دفتر DBG - عکاسی خارجی
© کلااس وردرو




منبع: https://www.archdaily.com/1003640/،mier-fire-station-bureau-dbg