بازسازی خانه / استودیو طراحی Manoj Patel


بازسازی خانه / استودیو طراحی Manoj Patel

بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی نما، پنجره، نما
© 2613 دیافراگم

بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی خارجی، آجر، نما، طاق، پنجرهبازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی داخلی، باغ، حیاطبازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی داخلی، نرده، نردهبازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی نما، پنجره، نمابازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - تصاویر بیشتر+ 18


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی خارجی، آجر، نما، طاق، پنجره
© 2613 دیافراگم

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این اقامتگاه در یکی از مناطق مرکزی شهر وادودارا می باشد. این سایت توسط بسیاری از خانه های شهری مجاور احاطه شده است. خلاصه طراحی خانه خاطرات زیادی از سمت مشتری به همراه داشت. اکنون در حال تکامل در طول زمان، آنها می خواستند م،اسیون های معاصر را در همان فضا با حداقل مشخصات بودجه تجربه کنند. این خانه گفتگو بین شبکه‌های ساختاری موجود و سوراخ‌های جدید متفاوتی را که برای ارتباط تزریق شده است، تعریف می‌کند. این طراحی یک رویکرد متفکرانه برای پرداختن به چالش‌ها در داخل یک توده ساخته شده را نشان می‌دهد و با افزودن گرافیک‌های رنگارنگ، فرصت‌هایی را برای فضاهای باز بصری ایجاد می‌کند. به ،وان بخشی از ملاحظات اقلیمی، استراتژی های طراحی غیرفعال و اصول برنامه ریزی گنجانده شده است.

بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی خارجی، آجر، نما، طاق
© 2613 دیافراگم
بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - تصویر 19 از 23
پلان – طبقه همکف
بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما
© 2613 دیافراگم

فضاها مطابق شبکه در محل برای فضای بزرگتر گسترش یافته و دارای اتصالات بدون درز هستند. برای فضاهای کاربردی مختلف، بخش‌هایی از دال موجود برداشته می‌شود تا به حجم‌های دو ارتفاع دست یابد و طبقات مختلف را با هم متحد کند. این توهم فضاهای بزرگتر را با نقشه ای درونی ایجاد می کند. نما نسبت شبکه‌ها در حجم‌های مختلف بافته شده از آجر را به‌،وان صفحه نمایش و رنگ‌های تکمیل کننده آن تفسیر می‌کند. همانطور که نما در ضلع غربی طرح باز می شود، در طول روز سایه و نور طبیعی ایجاد می کند. ،یب مواد یک هنر را حس می کند، از مواد خاکی آغشته به رنگ لطیف دره رودخانه بر روی دیوارها. ساخت باندهای برانکارد به ،وان روکش و جلی کار جزئیات نازک کاری تا دهانه بدون قوس یا به ،وان دروازه در ارتفاع را به طور پیچیده ای نشان می دهد. نرده های براق و دیوارهای بافت خا،تری، مکعب را همگام می کنند.

بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی نما، آجر، پنجره
© 2613 دیافراگم
بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - تصویر 23 از 23
بخش BB
بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی داخلی، باغ، حیاط
© 2613 دیافراگم

راهرو ورودی به یک فضای نشسته مجاور باز می شود که پس زمینه ای از پارچه آجری موج دار برای نگهداری گیاهان دارد. کفپوش‌ها در تنوع سنگ مرمر با نقش‌های سیال و اثر ترازو به‌صورت فرش به‌طور یکنواخت می‌پیچند. یکی از افراد وارد اتاق نشیمن می شود که مادی بودن و بافت تم را جشن می گیرد. سایه رنگ سبز رودخانه ای لو، و راحتی ظاهری را در یک پالت تازه از ،یبات منتقل می کند. واحد تلویزیون برای لهجه خنثی روی پس زمینه دیوار آجری آویزان است. روکش اثاثه یا لوازم داخلی دکور در مبلمان خا،تری. برای داشتن یک مفهوم پنهان برای در اصلی، من با دیوار نشیمن برای مفهوم ،یب بندی بزرگ هم سطح می شوم.

بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی داخلی، نرده، نرده
© 2613 دیافراگم
بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - تصویر 20 از 23
پلان – طبقه 1
بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره، تیرآهن
© 2613 دیافراگم

جهت گیری بدون مانع فضاها برای انجام کارهای روزانه، ارتباط از طریق آشپزخانه به سمت زندگی را آغاز می کند، که به فرد امکان می دهد از آشپزی لذت ببرد. تراز ، فضای ناهارخوری در مرکز خانه، با حجم دو برابر ارتفاع به نقطه تعامل کانونی تبدیل می شود. گرافیک های رنگی موج دار روی دیوار، اعضای شبکه موجود را با ،یب در قالب هنری استتار می کند. یک صندلی پنجره شیک توکار در مجاورت غذاخوری به ،وان مک، برای استراحت تبدیل می شود. برای تعریف مفهوم شیخاره معبد، یک طاق زینتی حکاکی شده است که به ،وان ،صری دو ارتفاع ادامه می یابد. جیب مزارع به سایه های روستایی شخصیت سبز می بخشد. فضای معبد با یک اتاق خواب در طبقه همکف متعلق به والدین سالخورده متصل می شود. فنستراسیون بزرگ به حجم دو برابر ارتفاع معبد برای راحتی سبک و مطبوع باز می شود.

بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی داخلی، اتاق خواب، چوب، قفسه بندی، تخت، تیر
© 2613 دیافراگم
بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - تصویر 22 از 23
بخش AA

پس زمینه این اتاق، ال،ای آجر شاه ماهی را به شکلی متنوع تبدیل می کند. کمدها در اطراف ستون موجود در داخل اتاق با طاقچه هایی برای نگهداری مصنوعات احاطه شده اند. هنگام بالا رفتن از پله ها، به سمت گذرگاه اصلی مشرف به فضای ناهار خوری دو ارتفاع می رود. این همچنین پیوند a را با پنجره اصلی اتاق خواب در طبقه اول تنظیم می کند. ال،ای آجری شناور بر روی دیوار برجسته برای این اتاق، بازی ،یب‌بندی‌های قاب را به نمایش می‌گذارد که با طاقچه‌ای غیررسمی گسترده ادامه می‌یابد. جلیقه آجری ا،پوز مکمل، ال،ا و سایه‌های دراماتیکی را روی زمین و دیوارها ایجاد می‌کند. یک حمام روستایی با تم کلبه به کاربران اجازه می دهد تا محیطی نزدیک به طبیعت را با نورگیر برای نور پراکنده تجربه کنند.

بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی نما، پنجره، آجر
© 2613 دیافراگم

اتاق دیگری به ،وان روشی جدید برای جهت‌دهی مواد برای پس‌زمینه، شکاف‌های سنگ مرمر متضاد کاردستی آجری را روی دیوار عمودی تزئین می‌کند. ته رنگ آرایش خطی را افزایش می دهد. نشستن در فضای باز در سطح تراس دعوت به گفتگو با موضوع کافه می کند. یک سوراخ سوراخ منحنی به ،وان یک ،صر پنجره مشرف برای ارتفاع بیرون می آید. صندلی های بالای میز با جهت مرکزی به شما امکان می دهد از آرامش لذت ببرید. یک جزء کلیدی برای کفپوش کاشی، آجر مسطح و سنگریزه، روانشناسی انسان را تحریک می کند. خانه مرمت شده ادغام اعضای ساختاری را در پالت مواد تکمیل کننده جرم حجمی جدید با در نظر گرفتن اقتصاد نشان می دهد.

بازسازی خانه / استودیو طراحی مانوج پاتل - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، صندلی، نما
© 2613 دیافراگم




منبع: https://www.archdaily.com/1003785/renovation-of-،use-manoj-patel-design-studio