بازیگران خانه / دفتر معماران تغییر


بازیگران خانه / دفتر معماران تغییر

Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما، نرده
© گیلبرت مک کاراگر

Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی بیرونی، پنجره، در، آجر، نماCast House / Bureau de Change Architects - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نماCast House / Bureau de Change Architects - عکاسی داخلی، پله ها، بتن، نردهCast House / Bureau de Change Architects - عکاسی داخلیCast House / Bureau de Change Architects - تصاویر بیشتر+ 19


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی بیرونی، پنجره، در، آجر، نما
© گیلبرت مک کاراگر

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Cast House یک خانه مجزای نوساز در خیاب، در حومه شهر در کلافام، ج، لندن است. این خانه زبان بصری خانه‌های آجری دهه 1930 را به اشتراک می‌گذارد، اما با یک اصطلاح معاصر طراحی شده است که گزاره‌ای متمایز ارائه می‌کند.

Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما
© گیلبرت مک کاراگر

این خانه نقوشی از محله اطراف به عاریت گرفته است تا تفسیری معاصر از حومه لندن ارائه دهد. جزئیات بتنی پیش ساخته برای بازتاب زبان معماری محلی دهه 1930 استفاده شده است، و انباشته شدن حجم های بتنی در سطح زمین، طبقه اول و سقف خانه را به سمت باغچه ای بازسازی شده در عقب باز می کند.

Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی داخلی
© گیلبرت مک کاراگر
Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی داخلی، پله ها، نما، نرده
© گیلبرت مک کاراگر

این محله با سقف‌های شیرو،، پنجره‌های ورودی، مادیات طبقاتی و ورودی‌های ایو، باز مشخص می‌شود. کاست هاوس این نقوش را در ،یبی از آجر لندن و بتن پیش ساخته ،یب می کند و پنجره های خلیج را با ایوان ورودی فرورفته پیوند می دهد.

Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی داخلی، آجر
© گیلبرت مک کاراگر

ارتفاع ورودی به گونه‌ای طراحی شده است که خانه با احتیاط در میان همسایگان میراثی خود قرار می‌گیرد و با بازیگوشی به ریتم تثبیت شده خیابان پاسخ می‌دهد. نمای عقب از نظر طراحی جسورانه تر است و به صورت توالی آبشاری از حجم های مکعبی طبقه ای که به داخل باغ و یک پاسیو غرق شده بیرون می آیند، ارائه می شود. این دو ارتفاع با یک منطق طراحی واضح و یک پالت کم مصالح، با آجر و بتن در هم تنیده شده‌اند.

Cast House / Bureau de Change Architects - تصویر 21 از 24
طرح طبقه همکف
Cast House / Bureau de Change Architects - تصویر 22 از 24
پلان طبقه اول

Bureau de Change با حفاری در یک سطح زیر و ایجاد اتاق خواب پنجم به ،وان اتاق زیر شیرو، با یک پنجره خوابگاهی، یک خانه چهار طبقه سخاوتمندانه 420 متر مربعی را در چارچوب پارامترهای ردپا و ارتفاع خانه اصلی طراحی کرده است.

Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی داخلی، پله ها
© گیلبرت مک کاراگر

در ارتفاع عقب، طبقات به صورت جعبه‌های حجمی بیرون می‌آیند و هر اتاق به یک تراس خصوصی مشرف به تراس‌های پلک، باغ باز می‌شود و نور سخاوتمندانه را به داخل می‌آورد.

Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما
© گیلبرت مک کاراگر

این طراحی به دنبال تقلید از کیفیت و مهارت ماندگار مسکن دهه 1930 است و در عین حال انرژی تجسم یافته ساختمان را کاهش می دهد. پانل های پیش ساخته حاوی محتوای بالایی از سرباره کوره بلند دانه بندی شده (GGBS)، یک جایگزین سیمان است که مقدار CO2 را کاهش می دهد و احساس سفید شدن را به بتن می دهد. بافت نرم تر و متنوع بتن از طریق استفاده از قالب های اضافی در عقب، با نقش آجرها، و نمایان شدن سنگدانه ها روی لبه پنجره ها و کاشت ها با سنگ زنی الوار به دست آمده است.

Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی داخلی، پله ها، بتن، نرده
© گیلبرت مک کاراگر

با تاکید بر مهارت ساخت، حجم های بتنی با یک لنگه قاب بندی دقیق شده است. در ارتفاع خیابان، حجم‌های آجری با گوشه‌های آجری به هم پیوسته لبه‌بندی شده‌اند، برای ایجاد یک الگوی موزون در امتداد لبه‌های عمودی، یک الگوی موزون در امتداد لبه‌های عمودی بریده می‌شوند، الگویی که در پایه بتنی زیر وارونه می‌شود.

Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی داخلی، آجر، پنجره، نما
© گیلبرت مک کاراگر

جزئیات آجر درونی این تصور را ایجاد می‌کند که حجم‌های بتنی به یک نمای موجود رانده شده‌اند، و تمایزی بین حجم‌های فعال و غیرفعال، ،اصر عقب‌نشینی و برآمده، و تضاد آجر و بتن ریخته‌شده ایجاد می‌کند که بر ژست حجمی تأکید می‌کند.

Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی داخلی، آجر، نما، پنجره
© گیلبرت مک کاراگر
Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی داخلی، ویندوز
© گیلبرت مک کاراگر
Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی داخلی
© گیلبرت مک کاراگر

در داخل، یک پله معلق آبی لاجوردی با نرده های عمودی، همه سطوح را به هم متصل کرده و شما را به سمت شکم ساختمان هدایت می کند و شما را به تراس پلک، باغ که در آن به سمت نور بالا می روید، هدایت می کند. تراس باغ و خانه را متحد می کند که توسط راه پله های بتنی احاطه شده با حجم های مکعبی که گلدان ها و یک اجاق باز برای پخت و پز در فضای باز را در خود جای می دهد.

ساخت و ساز از اصول خانه منفعل پیروی می کند و شامل دو پمپ حرارتی منبع هوا (ASHP) و یک سیستم بازیابی حرارت تهویه مک،کی (MVHR) است.

Cast House / Bureau de Change Architects - عکاسی داخلی، پنجره، آجر، نما
© گیلبرت مک کاراگر




منبع: https://www.archdaily.com/1004420/cast-،use-bureau-de-change-architects