بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران

دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص تهران انتخاب وکیل مناسب تهران را برای شما تسهیل می نماید. دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای تهران و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای تهران از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای تهران که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود . در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای تهران را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص تهران در کمترین زمان دریافت کنید. گروه وکلای عدل آوران دادگر در بخش‌های، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین المللی و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد.

همچنین وکالت پرونده معروف و خبرساز گم شدن دختر کوهنورد سها رضانژاد در ارتفاعات استان گلستان نیز بر عهده ایشان بوده است. ایشان جلب اعتماد عمومی شهروندان را بزرگترین سرمایه زندگی خود و تضمین شرافت شغلی‌ اش می داند. ♦ دارای مقاله تأیید‌شده در مجله با نمایه معتبر بین‌المللی اسکوپوس در مجله حقوق مالکیت فکری هند. ♦ دارای تأیدیه پژوهشی از سوی پروفسور مارک لملی، استاد بزرگ حقوق آمریکا در دانشگاه استنفورد.

  • حق الوکاله ها می تواند بر اساس تعرفه هایی که طبق قانون وضع شده از موکل طلب شود.
  • بنابراین، خیلی از افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی روی وکلای تهران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.
  • وکالت در دعاوی کیفری علاوه بر اینکه سختی و پیچیدگی هایی دارد حساسیت بسیار زیادی نیز دارد زیرا وکیل اگر به وکالت از شاکی به پرونده ورود کند می تواند موجب فرار مجرم از مجازات و عدم دسترسی شاکی به حقوق خود شود.

حق الوکاله شامل هزینه های مربوط به دادرسی، کارشناسی، ثبت درخواست و… نمی شود و موکل باید این هزینه ها را به صورت جدا پرداخت کند. موسسه حقوقی حامیان عدالت معتقد است که برای بهترین وکیل خانواده بودن باید بهترین موکل بود. بهترین وکیل نیاز به موکل خوب دارد و به در تمام طول پرونده باید در رابطه با موضوع پرونده چیزی را از موکل خود مخفی نکند و برای موفقیت در پرونده با صبر و حوصله حقیقت را برای موکل خود بازگو کند. ضمن آن که یک وکیل پایه یک دادگستری قانوناً امکان ورود به تقریباً تمامی پرونده ها را دارد اما برخی از وکلا ترجیح می دهند بیشتر در حوزه های مشخصی فعالیت نمایند.

با بهترین وکیل خانم در تهران چگونه صحبت کنیم؟

وکلایی هستند که به دلیل تجربیات بسیار در پرونده‌های حقوقی با یک موضوع خاص، راه حل‌هایی برای مشکلات حقوقی موکل خود پیدا می کنند. برای انجام و دفاع و پیگیری دعاوی، یک وکیل دادگستری خوب باید علاوه بر دانش آکادمیک، تجربه و توانایی حقوقی و تجربه عملی لازم را در زمینه معاملات و قراردادها، داشته باشد. چرا که این گونه دعاوی به دلیل پیچیدگی و اهمیت در زمره مهم‌ترین دعاوی حقوقی هستند.

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با وکیل پایه دو دادگستری ؟

اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل. حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت. این تصویر غلط باید از ذهن مردم پاک شود و بدانند که اثر به قریب به اتفاق وکلا، بسیار زحمت کش و درستکار و متعهد به موکل هستند و تمام تلاش خود را برای پرونده موکل انجام می دهند.

بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که حق الوکاله مناسب هم برای خود و هم برای موکل را پیشنهاد دهد. وکیل تهران شخصی است که حق تاسیس و راه اندازی دفتر در سطح شهر تهران و نصب تابلوی خود را دارد. سایر وکلا مربوط به کانون ها و شهرهای دیگر مجوز زدن تابلو و راه اندازی دفتر به نام خود را در شهر تهران ندارند. اگر مؤسسه حقوقی حامیان عدالت توانسته در حل مشکلات حقوقی به شما کمکی کرده باشد می توانید با شماره هایی که در سایت درج شده تماس بگیرید تا وکلای ما پرونده حقوقی شما را به عهده گیرند. یکی از ویژگی های مهم وکیل ملکی متخصص این است که قبل از حضور در جلسه و دفاع از موکل خود با مطالعه پرونده، اطلاعاتی کامل از موضوع پرونده و دلایل و مدارکی را به دست آورد.

و هرچه بیشتر اهمیت برای حقوق اجتماعی و فردی خویش قائل شویم به ارزش داشتن یک مشاوره حقوقی با بهترین وکیل در تهران یا هر شهری در ایران پی خواهیم برد. چراکه به دلیل محدودیت های زندگی امروزه شهری امکان ملاقات حضوری با چندین وکیل همزمان وجود ندارد. دفتر وکالت ما وکلا با تخصص های مختلف را در کنار هم جمع کرده است.