خانه آنه / معماران جووانی مکوزی


خانه آنه / معماران جوو، مکوزی

خانه آنه / Giovanni Mecozzi Architetti - عکاسی داخلی، صندلی، نرده، تیر
©Simone Bossi

خانه آنه / Giovanni Mecozzi Architetti - عکاسی بیرونی، آجر، نما، پنجرهخانه آنه / معماران جیوو، مکوزی - عکاسی داخلیخانه آنه / Giovanni Mecozzi Architetti - عکاسی داخلی، میز، نورپردازی، پرتوخانه آنه / Giovanni Mecozzi Architetti - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پرتوخانه آنه / معماران جیوو، مکوزی - تصاویر بیشتر+ 21


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    270 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: ویبیا، هنر و پارکت، ویندوز بی جی، سرامیک، درباره ایتالیا، FLOS، فیشبا،، Midj، NIC، نور پنتا، مبل / T—Pad، اتاق آفتاب، دوقلوها





خانه آنه / Giovanni Mecozzi Architetti - عکاسی بیرونی، آجر، نما، پنجره
©Simone Bossi

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. آن خانه ای در مرکز تاریخی راونا است. هدف این پروژه حفظ و ارزش بخشیدن به تمام ،اصر مورفولوژیکی و گونه شناسی است که مشخصه ساختمان و معماری آن است. ویژگی اصلی خانه سقف های چوبی اصلی است که در طول ساخت و ساز کشف شده و به طور کامل بازسازی شده است، به ،وان بخشی از تعادل ظریف بین سنگینی مصالح ساختار ساخته شده موجود و نرمی نور فیلتر شده از طریق حیاط.

خانه آنه / معماران جیوو، مکوزی - عکاسی داخلی
©Simone Bossi

این واحد مس، از دو ساختمان مجزا تشکیل شده است که با حیاط داخلی از هم جدا شده اند، در یک ساختار شهری ک،یک از یک زمین گوتیک، نمونه ای از مرکز تاریخی شهر راونا.

خانه آنه / معماران جوو، مکوزی - تصویر 25 از 26
بخش آ،ونومتری

ساختمان اصلی در سه طبقه بالای زمین توسعه یافته است که توسط یک راه پله باریسنتریک داخلی به هم متصل شده اند که در واقع هر طبقه از ساختمان را به دو ،مت جدا می کند. طبقه همکف ساختمان اصلی، که دسترسی جاده از آنجا انجام می‌شود، بازنگری شده و قرائت گونه‌شناختی اصلی بدون تغییر باقی مانده است، اما در عین حال، طراحی بر محور چشم‌اندازی متمرکز شده است که ورودی و محوطه داخلی را به هم پیوند می‌دهد. به این ترتیب، حیاط به گسترش واقعی خانه تبدیل می‌شود که فضای داخلی-خارجی واحدی را بازسازی می‌کند که توسط فضای سبز ارزشمند کاشته شده با اسانس‌هایی مانند Nandina Domestica و ادویه‌های دارویی مختلف، نرم می‌شود. راه پله موجود، یک ،صر اساسی نوع شناسی ماهیت ساختمان، بدون تغییر نگه داشته شده و از طریق انتخاب های محافظه کارانه ای که به ارزش آن احترام می گذارد، محافظت می شود.

خانه آنه / Giovanni Mecozzi Architetti - عکاسی داخلی، پنجره، چوب، تیر
©Simone Bossi
خانه آنه / Giovanni Mecozzi Architetti - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پرتو
©Simone Bossi

در طبقه بالا، ت،یب سقف کاذب قدیمی پیکربندی‌های فضایی غیرمنتظره جدیدی را نشان داده است که از طریق یک راه‌حل مبلمان پیوسته تزئین شده و به صورت مفهومی ایجاد شده است که خدمات اختصاص داده شده به فضای خواب را پنهان می‌کند و حجم دو ارتفاع را به طور کامل آزاد می‌کند.

خانه آنه / Giovanni Mecozzi Architetti - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پرتو
©Simone Bossi
خانه آنه / Giovanni Mecozzi Architetti - عکاسی داخلی، حمام، پرتو
©Simone Bossi

حیاط داخلی قلب واقعی خانه است. در اینجا گفتگوی بین مصالح سنتی و معاصر با بازیابی نمای اصلی ضمیمه و دیوار پیرامونی، در آجر نمایان، که قبلاً در پشت گچ سیم، پنهان شده بود، تقویت می‌شود. در ،مت زیرین نما، ،صر معاصر دهانه مرکزی بزرگ که طبقه همکف ضمیمه را به پاسیو متصل می کند، بر خلاف دو دهانه قوسی سنتی متضاد آشپزخانه، در نمای اصلی ایجاد شده است. ساختمان.

خانه آنه / معماران جوو، مکوزی - عکاسی داخلی، باغ
©Simone Bossi

استفاده از روکش چوب کاج اروپایی عملیات حرارتی شده، که در نوارهای عمودی قرار داده شده است، به شدت استفاده سنتی آن را به ما یادآوری می کند و به احساس آرامشی که مواد انتخاب شده و هماهنگ با یکدیگر به ما منتقل می کنند، کمک می کند.

خانه آنه / Giovanni Mecozzi Architetti - عکاسی داخلی، میز، نورپردازی، پرتو
©Simone Bossi
خانه آنه / Giovanni Mecozzi Architetti - عکاسی داخلی، تیر، ستون
©Simone Bossi

در تابستان حیاط به یک اتاق نشیمن در فضای باز تبدیل می شود، در حالی که در زمستان وجود فضای سبز به ،وان پس زمینه ثابت در تمام اتاق های طبقه همکف خانه باقی می ماند.

خانه آنه / Giovanni Mecozzi Architetti - عکاسی داخلی، صندلی
©Simone Bossi




منبع: https://www.archdaily.com/995209/annes-،use-giovanni-mecozzi-architetti