خانه سوئیس / معماران دان و هیلا اسرائیلویتز


خانه سوئیس / معماران دان و هیلا اسرائیلویتز

Swiss House / Dan & Hila Israelevitz Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© ایال تگر

خانه سوئیس / معماران Dan & Hila Israelevitz - عکاسی خارجی، نماSwiss House / Dan & Hila Israelevitz Architects - عکاسی خارجی، نما، پنجرهخانه سوئیس / معماران Dan & Hila Israelevitz - عکاسی داخلی، نماSwiss House / Dan & Hila Israelevitz Architects - عکاسی خارجی، نما، پنجرهSwiss House / معماران Dan & Hila Israelevitz - تصاویر بیشتر+ 19


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه سوئیس / معماران Dan & Hila Israelevitz - عکاسی خارجی، نما
© ایال تگر

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این خانه در مرکز اسرائیل در یک محله مس، پرجنب‌وجوش، با 300 متر مربع زیربنا، زمینی به مساحت 500 متر مربع است. مفهوم خانه، مطابق با عقیده معماران اسرائیلی ویتز، بیش از آنکه آشکار کند، پنهان است. با این حال، در این خانه، این مفهوم بلندتر، برجسته تر و غالب تر از همیشه است.

Swiss House / Dan & Hila Israelevitz Architects - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© ایال تگر

همانطور که معمار دن اسرائیلویتز تعریف می کند، «خانه ای که غریزه کنجکاوی را برمی انگیزد. خانه یک وسوسه بزرگ است. دور از هنجار، آشنا و قابل پیش بینی. خانه ای که باعث الهام می شود، خانه ای که نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود». اسرائیلیویتز همچنین توضیح می‌دهد: «ایده دهانه‌های چندگانه، فضایی بی‌پایان را تشکیل می‌دهد. دهانه ها احساس فضایی را ایجاد می کنند که بسیار فراتر از ساختمان موجود است. فضایی که مرزهای سازه را می شکند».

Swiss House / معماران Dan & Hila Israelevitz - تصویر 17 از
طرح طبقه همکف
خانه سوئیس / معماران Dan & Hila Israelevitz - عکاسی خارجی
© ایال تگر
خانه سوئیس / معماران Dan & Hila Israelevitz - عکاسی داخلی، نما
© ایال تگر

فراو، حیاط‌های داخلی و باغ‌های اطراف ساختمان، حسی از جنگل را القا می‌کند و سبز را مستقیماً به فضاهای خانه می‌آورد. دهانه های گرد که ویژگی غالب معماری هستند، در تمام فضاهای خانه، چه عمومی و چه خصوصی ظاهر می شوند. از اتاق خواب ها و فضاهای عمومی که برخی از آنها به حیاط های داخلی نیز باز می شوند. ظاهر واقعی قدرتمند است، دهانه ها ظاهر قدرتمندی را برای افراد بیرون و داخل خانه به طور ی،ان تشکیل می دهند. کل خانه از بتن ساخته شده است، از جمله دهانه ها. رنگ سفید بتن برای قرار دادن ایده، مفهوم و معماری در مرکز صحنه انتخاب شد. بتن سفید قدرت و رمز و راز خانه را به نمایش می گذارد. اسرائیلیویتز توضیح می دهد: «معماری درام است».

خانه سوئیس / معماران Dan & Hila Israelevitz - عکاسی خارجی، حصار، نما
© ایال تگر
Swiss House / معماران Dan & Hila Israelevitz - تصویر 20 از
بخش 2
خانه سوئیس / معماران Dan & Hila Israelevitz - عکاسی خارجی، نما
© ایال تگر

ایده خانه باغ های درونی آن و کل مفهوم فضای سبز و طبیعت فراوان است. هر فضا در نزدیکی فضای باز است، چه بالکن، پاسیو، باغ و یا است،. ،نان ساختمان از احساس باز بودن بی پایان و فضاهای بسیار زیاد لذت می برند. برای من معماری یک هنر است. راهی برای متاثر شدن و حرکت دادن دیگران است. خانه ای که آنچه هست را تار می کند. خانه ای که به راحتی قابل درک نیست، خانه ای که صرفا یک جعبه کاربردی نیست. خانه ای که معماری آن رهگذران را صدا می زند»، اسرائیلیویتز پروژه را خلاصه می کند.

Swiss House / Dan & Hila Israelevitz Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© ایال تگر




منبع: https://www.archdaily.com/1003375/swiss-،use-dan-and-hila-israelevitz-architects