خانه صعودی / RSA | آرک دیلی


خانه صعودی / RSA - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© اومانگ شاه

خانه صعودی / RSA - عکاسی داخلی، نماخانه صعودی / RSA - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلیخانه صعودی / RSA - عکاسی خارجی، نماخانه صعودی / RSA - عکاسی خارجی، پنجره، نماخانه صعودی / RSA - تصاویر بیشتر+ 16


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    650 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: مدرسه پنجره، صنایع تیپکو


  • معماران اصلی:

    روشی شاه، ویدیشا شاه



خانه صعودی / RSA - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© اومانگ شاه

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه صعودی در احمدآباد است که در دسامبر 2022 تکمیل شد. انبوه سازی خانه با شکل گیری پله ای طراحی شده است تا نیازهای جانبی بالاتر را به همراه فضاهای باز در هر طبقه برآورده کند. بخش عمده به بخش هایی ت،یم شد و با مفهومی از بلوک های Jenga طراحی شد و بر اساس صفحات طبقه صعودی تکه تکه شد. این طرح به تراس‌هایی در مقیاس دنج برای اتاق‌ها، که بر مکعب‌های ا،ترود شده تأکید می‌کنند، می‌پردازد. در خلاصه به ما گفته شد که مشتریان تا حد زیادی به منطقه پوجا اعتقاد دارند. به ،وان نتیجه طراحی، توده بتن دایره ای با یک شکاف شیشه ای ثابت در بالا طراحی شد. این فضا به ،وان ،صر پویا برای روز با ارتفاع 16 فوت شکل گرفت.

خانه صعودی / RSA - عکاسی خارجی، پنجره، نما، صندلی، باغ، پاسیو، حیاط
© اومانگ شاه
خانه صعودی / RSA - تصویر 16 از 21
پلان – طبقه همکف
خانه صعودی / RSA - عکاسی داخلی، نما
© اومانگ شاه

نفوذ نور خورشید از طریق شکاف، یک الگوی سایه ماه شکل بر روی دیوار RCC در معرض دید ایجاد می کند. این سایه با تغییر زاویه خورشید در جرم حرکت می کند. این درام جرم دایره ای را توجیه می کند. این خانه دارای چند طبقه ارتفاع است که از 11 فوت تا 8 فوت برای اتاق نشیمن و راهروها متغیر است. فضایی با ارتفاع دو برابر برای ناهارخوری در حیاطی با روکش سنگ جیسالمر باز می شود. حیاط شنی سفید به ،وان فضای صبحانه یا قهوه عصرانه عمل می کند.

خانه صعودی / RSA - عکاسی خارجی، نما
© اومانگ شاه
خانه صعودی / RSA - تصویر 21 از 21
بخش 02
خانه صعودی / RSA - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی
© اومانگ شاه

ایوان سرپوشیده فضایی از خانه است که در همان سطح با چشم انداز طراحی شده است. منطقه چشم انداز در زیر سایبان چوبی پایین مداخله می کند و فضایی همگن ایجاد می کند. این فضا دارای ارتفاع 11 فوتی است که م،وط دید را برای مشاهده مزرعه گسترش می دهد. ایوان با پس‌زمینه‌ای از دیواره‌ای نما و حوضچه نیلوفر آبی در چشم‌اندازی گسترده است. تخته سنگ ها، آب و مزارع تفاوت های ظریف را در فضا اضافه می کنند. خانه امور بصری متعددی را از داخل و خارج هر دو درک می کند. تفاوت سطح، انبوه شدن و RCC در معرض ،اصر پر رونق خانه هستند.

خانه صعودی / RSA - عکاسی داخلی، پنجره، نما، تیر، نرده
© اومانگ شاه




منبع: https://www.archdaily.com/1003952/ascending-،use-rs،