خانه محلی / معماران ذن


خانه محلی / معماران ذن

خانه محلی / معماران ذن - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، باغ
© Derek Swalwell

خانه محلی / معماران ذن - عکاسی بیرونی، باغخانه محلی / معماران ذن - عکاسی بیرونی، باغخانه محلی / معماران ذن - عکاسی داخلی، پرتوخانه محلی / معماران ذن - عکاسی داخلی، میز، چوب، صندلی، تیرخانه محلی / معماران ذن - تصاویر بیشتر+ 20


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    214 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: ظروف درب طراح، فیشر و پیکل، مبلمان گریت دین، نازک کاری چیدن، نورپردازی ریچموند، سا، تپ، Tait


خانه محلی / معماران ذن - عکاسی بیرونی، باغ
© Derek Swalwell

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. لوکال هاوس که در منطقه کوه ایگل استیت در ایگلمونت واقع شده است، خانه ای مدرن و پایدار است که شخصیت حومه تاریخی مهم را دوباره تفسیر می کند و با محیط اطراف آن هماهنگ است. ماریون ماهونی و والتر برلی گریفین این بخش فرعی زیبا را در سال 1915 برنامه ریزی و طراحی ،د، با جاده های پرپیچ و خم و پارک های محلی که از توپوگرافی منحنی پیروی می کنند و خانه هایی که در درجه دوم منظر طبیعی قرار دارند. طرفداران معماری مدرن، گریفین ها خانه هایی را بدون پیشینه سبک طراحی ،د. در نتیجه، دستورالعمل‌های Mount Eagle Estate به معماران توصیه می‌کند که همین رویکرد را امروز در حالی که از پوشش‌های حفاظت از میراث، منظر و پوشش گیاهی پیروی می‌کنند، اتخاذ کنند.

خانه محلی / معماران ذن - عکاسی بیرونی، باغ
© Derek Swalwell
خانه محلی / معماران ذن - تصویر 24 از 25
طرح سایت
خانه محلی / معماران ذن - عکاسی بیرونی، میز، صندلی، تیر، عرشه، پاسیو، باغ، حیاط
© Derek Swalwell

لوکال هاوس خانه زوجی است که عاشق هنر و سفر هستند و از طراحی استقبال زیادی می کنند. آنها چهار فرزند بالغ دارند و اخیراً پدربزرگ و مادربزرگ شده اند و می خواهند خانه ای داشته باشند که خانواده آنها بتوانند به راحتی به آنجا بروند و اقامت کنند. خلاصه آنها به معماران Zen همچنین با ا،امات جامع برای پایداری و برنامه ریزی فضایی همراه بود که ما از طریق جهت گیری، چیدمان و پالت به آن دست یافتیم. این خانه با جایگزینی یک ساختمان موجود، اکنون بر روی تپه بلوک شیبدار بزرگ قرار دارد و به سمت باغ وسیع رو به شمال به سمت عقب است. ردپای تقریباً 100 متر مربع کاهش یافته است، با این حال این خانه به میزان قابل توجهی راحتی، زندگی و بهره وری انرژی را برای مشتریان بهبود می بخشد.

خانه محلی / معماران ذن - عکاسی داخلی، میز، چوب، صندلی، تیر
© Derek Swalwell
خانه محلی / معماران ذن - تصویر 25 از 25
طرح طبقه همکف
خانه محلی / معماران ذن - عکاسی داخلی، میز، در، صندلی، تیر
© Derek Swalwell

این خانه یک طبقه قابل دسترسی و جابجایی است و برای پیری در محل طراحی شده است. این برنامه ریزی فضاهای خصوصی، عمومی و مهمان را از هم جدا می کند و به خانه اجازه می دهد تا با اعضای خانواده که بازدید می کنند گسترش یابد و منقبض شود. هر منطقه از نظر مادی، حجم، نور و دید متمایز است و با مناطق بیرونی و محوطه سازی شده در هم تنیده شده است. فضاهای خصوصی در شرق (اتاق خواب، سرویس بهداشتی، کتابخانه و اتاق نشیمن) صمیمی و بافتی هستند. منطقه عمومی بزرگ از وسط (آشپزخانه، ناهارخوری و سالن استراحت) سبک، آرام و متصل است. اتاق خواب های مهمان و یک اتاق یوگا در یک بال مستقل در سمت غرب ساده تر هستند.

خانه محلی / معماران ذن - عکاسی داخلی، صندلی، پرتو
© Derek Swalwell
خانه محلی / معماران ذن - عکاسی داخلی، کمد، قفسه بندی
© Derek Swalwell

پالت مواد مستحکم و قابل لمس ساختمان را با محیط باغ آن هماهنگ می کند و به بافتن چشم انداز درون و بیرون کمک می کند و خانه را به سایت متصل می کند. مواد طبیعی، بازیافتی و پایدار تقریباً به طور کامل از داخل ویکتوریا تهیه می‌شوند و به‌خوبی پیر می‌شوند و نگهداری را به حداقل می‌رسانند و به فضای داخلی سالم کمک می‌کنند. آجرهای بازیافتی و رندر طبیعی در نمای بیرونی با خانه‌های این منطقه مطابقت دارند و به راحتی با میراث محلی کنار می‌آیند و در عین حال زیبایی‌شناسی جاودانه معاصر را ارائه می‌دهند. سنگفرش های تخته سنگ Castlemaine از بیرون به فضاهای عمومی ادامه می دهند. به طور مشابه، تیرهای چوب خا،تر ویکتوریایی آلاچیق ها در داخل به صورت تیرهای آشکار بالای ورودی، کتابخانه، آشپزخانه و اتاق نشیمن ادامه می یابد. پنجره های عمودی با قاب چوبی و دیوار داخلی طراحی شده نیز به ایجاد حسی صمیمی و محصور در اتاق نشیمن کمک می کند و تضادی را با فضای نشیمن جادار ایجاد می کند. الوارهای عمودی در ،مت‌های دیگر خانه این موضوع را ادامه می‌دهند و سطح دیگری از حریم خصوصی را اضافه می‌کنند.

خانه محلی / معماران ذن - عکاسی داخلی، پرتو
© Derek Swalwell

پنجره ها با دقت برای طراحی غیرفعال خورشیدی و برای بهینه سازی اتصال، دید، نور و تهویه قرار داده شده اند. پنجره های بیرون زده و سرپوش دار رو به شمال، نفوذ نور خورشید را در زمستان به حدا،ر می رساند، در حالی که آفتاب تابستان را حذف می کند، و پنجره های فرورفته رو به ج،، حریم خصوصی را از خیابان فراهم می کنند. منظره جدایی ناپذیر از طراحی معماری بود، و پوشش چشم انداز قابل توجه به یک رویکرد بومی ،یبی نیاز داشت. گیاهان لایه ای رنگ ها، انواع شاخ و برگ و زمان گل دهی متنوعی را ارائه می دهند و به مرور زمان در داخل، اطراف و بالای ساختمان رشد خواهند کرد. خانه محلی لوکال هاوس که از میراث و چشم انداز ملک ایگل استیت گرفته شده است، خانه ای همه کاره، مدرن و پایدار است که از نظر بافت و ویژگی غنی است تا با محیط سرسبز و تاریخی خود هماهنگ باشد.

خانه محلی / معماران ذن - عکاسی بیرونی، باغ، پرتو، حیاط
© Derek Swalwell




منبع: https://www.archdaily.com/1003712/local-،use-zen-architects