خانه وومهوف / فلیکس برینکهگه


خانه وومهوف / فلی، برینکهگه

خانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی بیرونی، پنجره، در، نما
© Felix Brinkhege

خانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی بیرونی، باغخانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی داخلی، میز، مبل، چوب، پنجره، صندلی، تیرخانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی داخلی، آشپزخانه، قفسه بندیخانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی خارجی، پنجره، نماخانه Wümme،f / Felix Brinkhege - تصاویر بیشتر+ 43


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، جنگل
© کاسپار سس،

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه تاریخی و باغ های روستایی وومهوف در برمن به مدت 50 سال خانه نوه آ،ین امپراتور آلمان و رئیس خانه پادشاهان پروس پس از کناره گیری خانواده از تاج و تخت بود. با توجه به دومی و همچنین این واقعیت که خانه اصلی در ابتدا توسط فریتز شوما، اولیه طراحی شده بود و توسط فردریش گیلدمایستر (هر دو چهره‌های برجسته معماری دهه 1930 آلمان) طراحی شده بود، ساختمان و بخش‌هایی از محوطه آن در فهرست شهر قرار گرفتند. علاوه بر این، قرار گرفتن آن در یک منطقه سیل در مجاورت رودخانه جزر و مدی Wümme – که به صورت فصلی اندازه آن را صد برابر می کند – برنامه ریزی و اجرای خلاصه برای تبدیل مکان به یک پروژه زندگی مش، از هفت واحد تقریباً به همان اندازه را دشوار می کند.

خانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی بیرونی، پنجره، در، نما
© Felix Brinkhege

به منظور اجتناب از ماهیت یک س،تگاه معمولی به نفع یک گونه‌شناسی مزرعه، هر یک از خانه‌ها بر اساس ساختاری که قبلاً در ملک وجود داشت طراحی شد: اصطبل ،، اصطبل یونجه، دروازه‌خانه، و گاراژ برای وسایل نقلیه مزرعه. هر یک از خانه های جدید بر روی پایه های کوچک مس، قرار گرفته اند که به یک دایک متصل هستند. تمام واحدها باید با دیوارها و سقف های بتنی پیش ساخته ساخته شوند تا ،مت های باز ساختمان ها را در خود جای دهند. از آنجایی که این ها بر روی تخت های آلومینیومی ریخته می شوند، می توان آنها را در حالت باز رها کرد.

خانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی بیرونی
© کاسپار سس،
خانه وومهوف / Felix Brinkhege - تصویر 30 از 48
طرح
خانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی داخلی، میز، مبل، چوب، پنجره، صندلی، تیر
© کاسپار سس،
خانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی داخلی، ویندوز
© Felix Brinkhege

در سنت پیت‌برهای محلی – و شبیه به روش شو سوگی بان – که تخته‌ها و ستون‌های ،ه و قایق‌های خود را می‌سوزانند تا در برابر آب و ،ات مقاوم باشند، نماهای چوبی خانه‌های اصطبل کربنیزه شدند. بر این اساس، خانه سوله از آجرهای کلینکر دست ساز با پخت ذغال سنگ نارس در دماهای مختلف ساخته شده است که در یک کارخانه آجرپزی در نزدیکی تولید می شود. ورق های آلومینیومی درز نشده و کاشی های در هم تنیده تاریخی دوتایی، سقف ساختمان ها را می پوشانند تا با ساختمان های مزرعه اطراف ،یب شوند.

خانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی بیرونی، نما
© کاسپار سس،
خانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی داخلی، کمد، قفسه بندی، تیر
© کاسپار سس،

سطوح داخلی تا حد زیادی خام و ناتمام باقی مانده است. مواد اضافی به کف چوب بلوط، آلومینیوم، و بتن صیقلی کاهش می یابد. پشت دیوارهای آلومینیومی و همچنین طاقچه ها و دهانه های پنجره با پانل های چوب بلوط اندود شده اند.

خانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی بیرونی، پنجره، در، نما، باغ
© Ranil Beyer، Caspar Sessler، Felix Brinkhege
خانه وومهوف / Felix Brinkhege - تصویر 43 از 48
ارتفاع – طول،

سنت محلی “پنجره گلی” – یک ،صر لعاب ثابت که دسته ای از گل های تازه را ارائه می دهد تا به سارقان نشان دهد که ساختمان مس، است – با پانل های پنجره های بلند 4 متری به افراط کشیده شده است.

خانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© Ranil Beyer، Caspar Sessler، Felix Brinkhege

ساختمان‌های قدیمی تا حد زیادی مطابق با حالت اولیه خود بازسازی شده‌اند، اما ت،یم شده و به واحدهایی نیز تبدیل شده‌اند.

خانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی بیرونی، ویندوز
© کاسپار سس،
خانه وومهوف / Felix Brinkhege - تصویر 48 از 48
ارتفاع – کوتاه

باغ های تاریخی 10 هکتاری به دلیل انجام کارهای ساختم، تا حد امکان دست نخورده باقی مانده یا مرمت شده است. مردمی که اکنون در این واحدها ،ن هستند، باغ ها و دسترسی به رودخانه آن را از طریق یک ،ه کوچک و یک قایقخانه به اشتراک می گذارند.

خانه Wümme،f / Felix Brinkhege - عکاسی بیرونی، پنجره، باغ
© کاسپار سس،




منبع: https://www.archdaily.com/995947/wumme،f-،use-felix-brinkhege