خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز


خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز

خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی خارجی
© روری گاردینر

خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی خارجی، در، پنجره، آجر، نماخانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوریخانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی خارجیخانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی خارجی، پنجره، نماخانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - تصاویر بیشتر+ 29


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© روری گاردینر

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این خانه خانوادگی و استودیو اخیراً تکمیل شده در میلتونز، بخشی از منطقه حفاظت شده هایگیت در منطقه هرینگی لندن واقع شده است. سایت 200 متر مربعی، که از طریق یک گذرگاه باریک قابل دسترسی است، قبلا یک گاراژ قدیمی و باغ عقب خانه مجاور بود.

خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی خارجی، در، پنجره، آجر، نما
© روری گاردینر

اگرچه در میان یک منطقه حفاظت شده و از 4 طرف توسط یک بافت عمدتاً ادواردایی احاطه شده است، مقامات برنامه ریزی محلی مشتاق بودند که این پروژه ماهیت و دانه های مکان کمتر رسمی آن را منع، کند. ا،امات قانونی و نادیده گرفتن از چهار طرف بر طراحی نهایی شکل داخلی و خارجی به هم پیوسته تأثیر گذاشت.

خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - تصویر 26 از 34
طرح سایت

دسترسی محدود بر انتخاب مصالح و روش‌های ساخت تأثیر گذاشت. همه باید نسبت و وزنی داشته باشند که بتوان آن را با دست به داخل میوس حمل کرد یا با چرخ دستی برد. این چالش ها به ،وان فرصتی برای ایجاد خانه ای تلقی می شد که از خانواده های آشنای لندن دوری می کند. از آنجایی که چیدمان داخلی و ساخت آن پاسخی مستقیم به نیازهای زندگی و موقعیت مک، است، شخصیت و فضای آن برگرفته از خاطره و تجربه و میل به ایجاد فرار از دنیای بیرون است.

خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی خارجی، نما، باغ، حیاط
© روری گاردینر
خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی خارجی، نما، باغ، حیاط
© روری گاردینر

چیدمان. خانه 127 متر مربعی تکمیل شده، که در چهار سطح کمی مجزا قرار گرفته است، شیب طبیعی سایت را دنبال می کند. شکل آن، مجموعه ای از حجم های متعامد به هم پیوسته، محصول عرض گاراژ اصلی 5.1 متری، نزدیکی سازه های مجاور، و عقب نشینی های مورد نیاز است. همه اتاق ها و فضاها حول محوری به طول 20 متر سازماندهی شده اند که از درب جلو شروع شده و تا مرز عقب امتداد دارد. یک تراس در فضای باز و باغ دیواری، به اندازه اتاق های داخلی احساس می شود.

خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی داخلی، نما، بتن، حیاط
© روری گاردینر

جلوی خانه جدید با گاراژ اصلی در یک خط قرار گرفته است. حجم ورودی شامل یک اتاق خواب مهمان، اتاق خواب دوم دو ارتفاع، گردش خون و حمام است. فراتر، و کمی پایین تر از ورودی، یک نشیمن، غذاخوری، و آشپزخانه غیررسمی به یک تراس باز می شود و به سمت باغچه پشتی دیواری نگاه می کند. یک استودیوی پایین‌تر سطح زمین، درست زیر ورودی، نور را از نمای جلویی بالا دریافت می‌کند. اتاق خواب اصلی و حمام در بالاترین سطح قرار دارند و راه پله ای لعاب دار نور را به داخل می آورد.

خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری
© روری گاردینر
خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - تصویر 27 از 34
طرح طبقه همکف
خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پرتو
© روری گاردینر

ساخت و ساز. ساختار ،ت چوبی در آجرکاری قرار دارد که در آنجا با یک مرز برخورد می‌کند، و روکش خارجی باقی‌مانده از چوب کاج سیبری است. تخته‌های ص،ر داگ، با عرض 100 میلی‌متر، با کف، دیوار و سقف هم‌تراز، همه سطوح داخلی را می‌پوشاند. قاب و کرکره های فنستراسیون نیز از ص،ر داگ، هستند. تمام الوارها از منابع پایدار هستند و به دقت با فولاد ضد زنگ برای کنترل هوای بیرونی پوشیده شده اند. تمام سقف ها با سنگ سبک لیپاری پوشیده شده اند تا به زهکشی کمک کرده و گرما را منع، کنند.

خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی داخلی
© روری گاردینر

مبلمان، از جمله میز، تخت، قفسه، کمد، و درها از همان تخته های ص،ر داگ، به ،وان آستر داخلی ساخته شده اند. در مقابل، سطوح کار آشپزخانه، میزهای کم ارتفاع حمام و طاقچه ها با چینی سفید مات روکش شده اند. حیاط جلویی، سنگفرش شده با سنگفرش های گر،تی بازسازی شده، با کالسکه میوز مطابقت دارد. باغ، مطابق با خانه، غیررسمی است.

خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی داخلی، اتاق خواب، تخت
© روری گاردینر
خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی داخلی، کمد
© روری گاردینر
خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی داخلی، اتاق خواب، تخت
© روری گاردینر

این پروژه سطوح بالایی از عایق، پمپ حرارتی منبع هوا، گرمایش از کف، روشنایی LED، پخت و پز القایی و ارائه یک آرایه فتوولتائیک آینده را ،یب می کند. تمام آب پشت بام در یک م،ن ذخیره سازی زیر تراس برای مصارف خانگی و باغ جمع آوری می شود.

خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی داخلی، ویندوز
© روری گاردینر

زمینه، فرآیند برنامه ریزی و سختی های موجود در ایجاد این پروژه نمونه ای از لندن است. خانه تمام شده، اگرچه محصول این واقعیت است، اما پناهگاهی نیز هست. آرام، غیررسمی و یادآور زندگی و شخصیت ،نانش است.

خانه و استودیو Wembury Mews / راسل جونز - عکاسی داخلی
© روری گاردینر




منبع: https://www.archdaily.com/985107/wembury-mews-،me-and-studio-russell-jones