دادپویه 09151252710 وکیل خوب در مشهد بهترین وکیل در مشهد

گروه حقوقی یک وکیل مدافع در مشهد با قبول کلیه دعاوی و همکاری با بهترین وکیل مشهد و نظارت بر عملکرد وکلا، مدافع حقوق موکلین گرامی می باشد. آقای عباس شفیعی از وکلای پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری در شهر مشهد هستند. دارای مدرک کارشناسی حقوق جزا و جرم شناسی و سوابق متعددی در پرونده های کیفری می باشند. ایشان از وکلای باانصاف در دریافت حق الوکاله بوده و بهترین راهنمایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند. پرونده های حقوقی، خانوادگی، مهاجرت، ثبتی و … از دعاوی است که توسط ایشان پیگیری و بررسی می گردد.

  • به طور خلاصه، اگر مشکلات مالیاتی قانونی دارید، اولین تماس شما باید با یک وکیل مالیاتی باشد.
  • زمانی که دچار مشکل حقوقی، کیفری ملکی و … می شوید، بهترین کار مشاوره با وکیل متخصص است، وکیل خوب در مشهد با تجربه ای که دارد بهترین وکم هزینه ترین راه را برای حل مشکل شما ارائه می دهد.
  • راه سوم استفاده از شهود است، این در صورتی است که خود شخص اقرار به این موضوع کرده باشد و یا در زمان وقوع این موضوع شاهدانی حضور داشته باشند که حاضر به شهادت در دادگاه باشند.

در شهر بزرگ مشهد دعاوی حقوقی زیادی ایجاد می شود و شده است و شهروندان به دنبال حل این مسائل هستند. دعاوی حقوقی تقدیم دادخواست به دادگاه شروع و باید خواسته را به صورت محرز و آشکارا در برگه چاپی دادخواست بنویسید. وکیل در مشهد نماینده ای است که وظیفه اش حمایت از منافع شما یا یک گروه است. او یک متحد واقعی برای آگاه کردن شما در مورد قوانین و مقررات است، به شما در مورد جنبه های قانونی زندگی مشاوره می دهد و به شما کمک می کند بهترین راه را برای جلوگیری یا حل یک موقعیت دشوار انتخاب کنید.

وکیل کیفری در مشهد

وکلا هم هدف قوانین و احکام قضایی را بررسی می کنند و هم قانون را با شرایط خاص موکلان خود تطبیق می دهند. شکایات حقوقی یا دعاوی حقوقی امکان دارد در هر سطحی و با هر موضوعی در طی زندگی هر فردی اتفاق افتد. مطالبه دیون و خسارات ، دعاوی تقسیط ، قراردادها و مطالبات، الزام به تنظیم سند، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، حکم تخلیه، دعاوی ملکی و … از جمله این موارد می باشند. اهمیت داشتن وکیل دادگستری در پرونده های قضایی بر کسی پوشیده نیست و مهم تر انتخاب وکیل پایه یک خوب و متخصص برای موضوع پرونده می باشد که به حل بهتر مشکل حقوقی کمک می نماید. درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار میدهد.

مجازات جرم اغتشاش و تظاهرات چیست؟

طبق قانون اگر ارزش ریالی مطالبه کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد این پرونده در شورای حل اختلاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت پرونده به دادگاه عمومی ‌ارجاع داده خواهد شد. شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود. ارائه مدارک دیگر نظیر دست خط شخص بدهکار به عنوان رسید یا هر نوع نوشته دال بر قرض گرفتن کالا یا وجه می‌تواند در دادگاه به احقاق حق شخص طلبکار کمک کند. درغیر این صورت بدون وجود هیچ گونه مدرک و شاهدی طلب وصول از شخص بدهکار توسط دادگاه امری غیر ممکن است مگر این که مدرک شفاهی ، کتبی و یا حضور شاهدی برای قاضی محرز شود. اگر مردی به هر دلیل از پرداخت مهریه زن سر باز زند، زن می‌تواند با مراجعه به دادگاه از وی شکایت کرده و در خواست حکم بازداشت او را داشته باشد، در صورتی که زوج بازداشت شود به زندان فرستاده می‌شود تا در صورت لزوم اعسار او مورد بررسی قرار گیرد. البته باید توجه داشت که در دعاوی حقوقی حکم جلب نسبت به دعاوی کیفری در مدت طولانی‌تری صورت می‌گیرد و در این صورت باید صبر زیادی برای گرفتن حکم جلب داشت.

برای دریافت مشاوره تلفنی و وقت مشاوره حضوری رایگان با شماره تلفن موسسه در ارتباط باشید

همچنین اگر فردی با استفاده از استعمال مواد مخدر مرتکب جرم های حدی یا تعزیری مانند سرقت، محاربه، قتل و جرائمی از این دست بشود مجازات او بر اساس این که مرتکب جرم ثانویه شده است به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد. مهاجران هنگام عبور از موانع خدمات شهروندی و مهاجرت با مشکلات زیادی روبرو هستند. بنابراین، وکلای مهاجرت، یک متحد مفید برای مسائلی به عنوان “ساده” عبور از موانع زبان در فرم های درخواست برای رسیدگی به اسناد مورد نیاز در طول فرآیند مهاجرت هستند.