دفتر/ایستگاه فضایی Saturnbird Coffee در شانگهای


دفتر/ایستگاه فضایی Saturnbird Coffee در شانگهای

Saturnbird's Coffee's Shanghai Office / Space Station - عکاسی داخلی، صندلی، پرتو
© Weiqi Jin

Saturnbird Coffee's Shanghai Office / Space Station - عکاسی داخلی، صندلی، پنجرهSaturnbird's Coffee's Shanghai Office / Space Station - عکاسی داخلی، میز، در، صندلی، پنجرهSaturnbird Coffee's Shanghai Office / Space Station - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجرهSaturnbird's Coffee's Shanghai Office / Space Station - عکاسی داخلی، کمد، قفسه بندیSaturnbird's Coffee's Shanghai Office / Space Station - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    1978 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: Beijing Tengs،fei Decoration Materials Co.,Ltd، Dongguan Zhimu Wood Industry Co.,Ltd، ECO-ARCH New Building Materials Co., Ltd


  • معمار اصلی:

    ژنگ وانگ، لینگ لی

Saturnbird Coffee's Shanghai Office / Space Station - عکاسی داخلی
© Weiqi Jin

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. پروژه ما از آزمایشی بر روی مواد پدید آمد. امیدوار بودیم متریالی پیدا کنیم که بتواند به طور یکنواخت با تمام ،مت های فضای ما سازگار باشد. پس از بازی با مواد مختلف، روی تخته سه لا توس مستقر شدیم. ث،ا، ما یک اندازه گیری اساسی برای تمام اجزای داخل شبکه ستونی سایت به دست آوردیم، بنابراین فاصله قطعات را با توجه به این معیار داده شده تعیین می کنیم. سپس ضخامت صفحات مورد استفاده را با توجه به روابط تنش مختلف تعیین کردیم و در نهایت به تجزیه و تحلیل عمیق بیشتر جزئیات رفتیم تا یک ارتباط قانع کننده بین مواد ایجاد کنیم. بنابراین، اجزای مختلف فضا شکل گرفتند: میز، صندلی، قفسه، دیوار، در، پارتیشن یا سایر ،اصر تزئینی. این مرحله طراحی تمام ،مت ها را در یک سیستم کامل ادغام می کند و می تواند کاملاً با اندازه سایت مطابقت داشته باشد. با این سیستم از قطعات، ما می تو،م با ت،یم بندی های عملکردی پیچیده و نیازهای تغییر کاربری کنار بیاییم.

Saturnbird Coffee's Shanghai Office / Space Station - عکاسی داخلی، صندلی، پنجره
© Weiqi Jin
Saturnbird Coffee's Shanghai Office / Space Station - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره، پرتو
© Weiqi Jin

چیدمان کلی فضا از منطق برنامه ریزی یک شهر کوچک تقلید می کند. سیستم فضایی آن از جاده های اصلی، جاده های فرعی، میدان ها، بلوک ها، پارک ها و بناهای تاریخی تشکیل شده است. بازترین ،مت سیستم فضایی در ،مت ورودی ی،ی «میدان قهوه» را طراحی کردیم. این منطقه مسیر روزانه «،نان» این شهر کوچک است و همچنین محلی برای ارتباط، استراحت، تجمع و پذیرایی از بازدیدکنندگان است. هسته میدان یک نوار قهوه خطی از لحاظ ساختاری پیچیده است. ما یک سیستم تعلیق سازه فولادی پل مانند را معرفی کردیم تا با مقیاس فضای مربع داخلی مطابقت داشته باشد. در همان زمان، ما صندلی‌ها و چهارپایه‌هایی را طراحی کردیم که می‌توان آن‌ها را به‌طور دلخواه با هم ،یب کرد و منظره‌ای همیشه در حال تغییر را در میدان ایجاد کرد.

Saturnbird Coffee's Shanghai Office / Space Station - عکاسی داخلی
© Weiqi Jin
Saturnbird Coffee's Shanghai Office / Space Station - عکاسی داخلی، میز
© Weiqi Jin

سالن نمایشگاه در مجاورت میدان قرار دارد و مخفف “منطقه م،وی” شهر است. این به ،وان یک جعبه شیشه ای طراحی شده است که به سمت مربع می نگرد. در اینجا، ما واحدهای مبلمان را به واحدهای کوچکتر ت،یم کردیم تا ماژول هایی را تشکیل دهیم که می توانند به هم وصل شوند. بنابراین این فضا برای نمایشگاه هایی با اندازه های مختلف و محیط های مختلف نمایشگاهی من، است. میدان می تواند به دفتر “بلوک” بخش های مختلف منتهی شود. قبل از رسیدن به این بلوک ها، فضاهای بافری در اندازه های مختلف ایجاد می کنیم که می توان آنها را به ،وان “باغ” در داخل دفتر دید. صندلی‌ها و تخته‌های نوشتن برای م، و گپ زدن در پارک وجود دارد. تاسیسات فضایی فریبنده در مرکز پارک قرار داده شده است. این تأسیسات مانند «آثار تاریخی» در شهر هستند که ورودی‌های مناطق مختلف را نشان می‌دهند.

Saturnbird's Coffee's Shanghai Office / Space Station - عکاسی داخلی، صندلی
© Weiqi Jin
دفتر / ایستگاه فضایی Saturnbird Coffee در شانگهای - تصویر 22 از 22
قطعات
Saturnbird's Coffee's Shanghai Office / Space Station - عکاسی داخلی، پنجره، پرتو
© Weiqi Jin

مبلمان اداری در داخل بلوک ها از مرزهای واضح ایستگاه کاری تبعیت نمی کنند. پایه‌های میز کاملاً عقب می‌روند، بنابراین انعطاف‌پذیری را در چیدمان ایستگاه‌های کاری به ارمغان می‌آورند. یک میز بلند با عرض ی،ان را می توان برای یک، دو یا سه نفر برای کار با توجه به نیاز مراحل مختلف توسعه ،ب و کار تهیه کرد.

Saturnbird Coffee's Shanghai Office / Space Station - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی
© Weiqi Jin

بخش اصلی تحقیق و توسعه همچنین دارای فضای بافر و منطقه گفتگوی آزاد خود است که نمای وسیعی از چشم انداز ارائه می کند. مبلمان انباری نیز دارای انعطاف پذیری ،یبی بهینه است. دفتر شانگهای SATURNBIRD COFFEE با این مفهوم برنامه ریزی، سناریوهای کاری انعطاف پذیر و سطوح مختلف حریم خصوصی را برای همه کارکنان فراهم می کند. جزئیات فضایی غنی نیز آسایش روزانه را برای هر کارگری که در کار خلاقانه مشغول است به ارمغان می آورد.

Saturnbird's Coffee's Shanghai Office / Space Station - عکاسی داخلی، میز، در، صندلی، پنجره
© Weiqi Jin




منبع: https://www.archdaily.com/1003898/saturnbird-coffees-shanghai-office-،estation