دوره آموزش الکترونیک عملی و کاربردی از مبتدی تا پیشرفته | آموزشگاه آپادانا تبریز

دوره آموزش الکترونیک عملی و کاربردی از مبتدی تا پیشرفته | آموزشگاه آپادانا تبریز

خیلی از علاقه مندان به الکترونیک که قصد دارند الکترونیک را خیلی سریع و کاربردی یاد بگیرند برای پروژهای مختلف می توانند از این دوره آموزشی استفاده کنند. الکترونیک، به معنای مطالعه پیرامون کنترل جریان الکترون‌هاست. در الکترونیک با کنترل جریان الکترون‌ها در خلأ و ماده سروکار داریم. کاربرد علم الکترونیک در ساخت وسایل الکترونیکیِ کارآمد، مانند رایانه است. این علم به کمک مدارها و سیم‌های انتقال دهنده، سیستم‌ها و مجموعه‌هایی با کاربردهای متفاوت خلق می‌کند.

  • اخذ و گذراندن دروس  اختیاری / مازاد کار آفرینی،ارزشهای دفاع مقدس و کلیات حقوق شهروندی برای کسب شرایط تغییررشته امکانپذیر نمی باشد.
  • صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.
  • به هر قطعه یا عنصری که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مخالفت نشان می‌دهد مقاومت الکتریکی گفته می‌شود‌.
  • برای این دسته از دوستان، مجموعه آموزش های مفاهیم پایه الکترونیک یا آموزش الکترونیک به زبان ساده را تهیه کردیم و امیدواریم که بتوانیم مباحث خیلی مبتدی تا پیشرفته را پوشش دهیم.
  • در رشته مهندسی الکترونیک مهندسان، مدارهایی را طراحی می‌کنند که از خواص الکترومغناطیسی قطعات الکتریکی همچون مقاومت، خازن، سلف، دیود و ترانزیستور برای رسیدن به عملکرد خاصی بهره می‌برند.

تسلط کامل کامل بر روی این مباحث لازمه فعالیت در حوزه الکترونیک می باشد. آشنایی کامل با این مباحث شما را برای یادگیری هر کدام از ماژول ها و نرم افزار های تخصصی مهندسی الکترونیک آماده می کنیم. این دوره مناسب کسانی است که قصد دارند شغل جدید و پردرآمدی پیدا کنند. همچنین افرادی که به دنبال بیشتر کردن تخصص‌هایشان و افزایش درآمد خود هستند می‌توانند با شرکت در این دوره به هدف خود دست پیدا کنند.

خریداران آموزش الکترونیک

اگر سطح فشار زیاد باشد هوا خوب است و اگر فشار کم باشد به معنی بد بودن هواست. 1- ارتقای توانایی علمی  باتوجه به این موضوع که این رشته از مجموعه ریاضی است شما باید توانایی حل مسائل ریاضی و فیزیک خود را ارتقا دهید. این رشته وابستگی شدیدی به ریاضی و فیزیک دارد و در شاخه های امواج و یا الکترومغناطیس از آن ها استفاده می شود. بررسی خاصیت مغناطیسی اجسام، برخی از آهن‌ها می‌توانند فلزات دیگر را به خود جذب کنند که به آن‌ها آهنربا (مگنت) می‌گویند. غربال به برخی از چیزها اجازه رد شدن می‌دهد و برخی دیگر را نگه می‌دارد؛ برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.

آموزش های مورد نیاز برای استفاده بهتر از سامانه

به طوری که برق از تمام چیزها (لامپ ها، موتور ها و …) به صورت همزمان منتقل میشوند. در تصویر بالا در مدار سمت راست، لامپ ها به طور موازی سیم کشی شده اند. به این ترتیب ، اگر برق از یک جزء (یا گروهی از اجزای سازنده) عبور کند که مقاومت کافی را به مدار اضافه نکند ، باز هم اتصال کوتاه رخ میدهد. اتصال کوتاه برای مدار بسیار بد است زیرا باعث گرم شدن بیش از حد باتری و مدار شما میشوند و در نتیجه باعث شکستن، آتش گرفتن و یا منفجر شدن میشوند. هر چیزی که بخشی از این سیستم بسته باشد و اجازه دهد الکتریسیته بین برق و زمین جریان یابد ، بخشی از مدار در نظر گرفته می شود.

آموزش الکترونیک برای همه

سیم ها این امکان را می ‌دهند که قطعات را بدون افزایش مقاومت به مدار اضافه کنید. همچنین، می توانید قطعات را در هر جایی از مدار قرار دهید، چون می‌توان آن‌ها را بعداً با سیم به هم متصل کرد و نیز،  امکان اتصال چند بخش به یکدیگر را فراهم می کند. همچنین توجه داشته باشید که یک سوئیچ بسته هیچ مقاومتی در مدار ایجاد نمی کند و به سادگی با اضافه کردن یک سوئیچ بین برق مثبت و زمین ، اتصال کوتاه ایجاد می شود.