رستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha


رستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha

رستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی
© اینگرید راسموسن

رستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - عکاسی داخلی، نورپردازی، میز، قفسه بندیرستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - عکاسی داخلی، آشپزخانه، قفسه بندیرستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میزرستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - عکاسی داخلیرستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - تصاویر بیشتر+ 11


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

رستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - عکاسی داخلی، نورپردازی، میز، قفسه بندی
© اینگرید راسموسن

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. MILK BUN قطر که توسط معماران Rabih Geha برای Gastronomica طراحی شده است، روشی جسورانه برای استناد به سنت است و سومین پاسگاه این شرکت از مفهوم سریع و سریع تکنولوژی محور آن است.

سه ستون برند MILK BUN را تقویت می کند و به آن کمک می کند تا به وعده خود مبنی بر ارائه آینده فست فود ممتاز عمل کند: منوی جذاب و در دسترس از اقلام خوش طعم و شیرین سفارشی آن، یک تجربه کاربری یکپارچه با محوریت مسیر سریع فناوری؛ و نگاهی پر شور و پر شور که با نسل های جوان صحبت می کند.

رستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - میز
© اینگرید راسموسن

استودیوی معماری و طراحی برنده چند جایزه برای اجرای فصل سوم فراخوانده شد که نتیجه آن یک تجربه آوانگارد بود که صحنه خدمات ضد سرویس را مختل می کند. معماران Rabih Geha از سلسله مراتب خاصی در طراحی شعبه دوحه رستوران زنجیره ای پیروی ن،د. آنها در عوض به هر ،صر وزن ی،، دادند که بازتاب تجربه کامل غذاخوری Gastronomica است، اصلی که توسط صاحبان-اپراتورهای MILK BUN ابداع شده است.

رستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - عکاسی داخلی، میز، مبل، صندلی
© اینگرید راسموسن

MILK BUN قطر که در مرکز ،ید Place Vendome در دوحه قرار دارد، خود را از طریق نمای بزرگی معرفی می کند که در آن سوی دیوارها و سقف سیم، با رنگ صورتی ذوب شده و به کف بتنی تبدیل می شود. نانوایی از طریق یک پنجره هولوگرافی قابل تشخیص است، که نشان تجاری نان ها و کلوچه های تازه پخته شده این برند در طول روز را نشان می دهد.

این رستوران دارای یک منطقه ناهار خوری سرپوشیده به مساحت 376 متر مربع و یک تراس 160 متر مربعی است که از طریق رستوران یا به طور مستقل از یک ورودی جانبی قابل دسترسی است. هر دو لباس ظاهر و احساس ی،، دارند با افزودن فضای سبز و آفتابگیرهای صورتی در تراس.

رستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - عکاسی داخلی، آشپزخانه، قفسه بندی
© اینگرید راسموسن
رستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - تصویر 16 از 16
طرح
رستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - عکاسی داخلی
© اینگرید راسموسن

در داخل، معماران Rabih Geha ارتفاع سقف را با تکه تکه شدن دیوار به دو پوسته، یک پوسته بتنی صاف رویی و یک پوسته سیم، منحنی کاشی کاری شده و منحنی زیرین، برجسته ،د. دو ستون بتنی برای نمایش قوطی های توتم MILK BUN و ایجاد یک مسیر پر پیچ و خم در داخل رستوران یا بیرون از تراس کشیده شد. مجموعه‌ای از چراغ‌های طبلی‌شکل سفارشی که روی سقف نصب شده‌اند، ستون‌های روی زمین را آینه می‌کنند.

رستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز
© اینگرید راسموسن
رستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - عکاسی داخلی
© اینگرید راسموسن

فضای داخلی رستوران بین پیشخوان شیرینی و سرو نرم، پیشخوان همبرگر، پیشخوان پیکاپ، اجاق و منطقه پخت زنده و سالن غذاخوری ت،یم شده است. ضیافت های چرمی پیچ دار صورتی که برای MILK BUN قطر توسط معماران Rabih Geha طراحی شده اند، ،مت عمده ای از نشیمنگاه را تشکیل می دهند که با میزهای ف،ی مشکی و ترازو و صندلی های تورنو توسط +Halle تکمیل شده است.

رستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - عکاسی داخلی، نما
© اینگرید راسموسن

پیشخوان دسر با کاشی های رنگین کم، هولوگرام در پایه تزئین شده است و با یک سیستم تعلیق روشنایی خطی در بالا برجسته شده است. کانتر وانت از بتن ساخته شده است و فضای ناهارخوری را از آشپزخانه پر از اکشن جدا می کند که به وضوح در عقب قابل مشاهده است. مشتریان پس از سفارش خود از طریق کیوسک های سلف سرویس پارک شده در ستون ویترین مغازه، آماده شدن مرغ، همبرگر، سیب زمینی سرخ شده، کناره ها و موارد دیگر را از ابتدا پشت پیشخوان برگر یا از طریق یک پنجره شیشه ای در ورودی تجربه می کنند.

هویت MILK BUN در کل فضایی که صورتی پاستلی غالب با بتن براق با رنگ خنثی جبران شده و با جزئیات چرمی و فولادی مشکی پوشانده شده است. آنها با هم نشان دهنده جوهره روحی برند MILK BUN هستند و ارزش های اصلی Gastronomica در اصالت، کیفیت و شفافیت را منتقل می کنند.

رستوران MILK BUN / معماران Rabih Geha - عکاسی داخلی
© اینگرید راسموسن




منبع: https://www.archdaily.com/1001233/milk-bun-restaurant-rabih-geha-architects