ساختمان مداد در Kumagaya / Ono Architect Office + Sigma Construction


ساختمان مداد در Kumagaya / Ono Architect Office + Sigma Construction

ساختمان مدادی در Kumagaya / Ono Architect Office + Sigma Construction - عکاسی داخلی، پنجره، نما
©Yo،hiko Takeuchi

ساختمان مدادی در Kumagaya / دفتر معمار Ono + ساخت و ساز سیگما - عکاسی داخلی، هندریلساختمان مداد در Kumagaya / Ono Architect Office + Sigma Construction - عکاسی داخلی، پله ها، پنجره ها، نرده ها، بالکنساختمان مداد در Kumagaya / Ono Architect Office + Sigma Construction - عکاسی داخلی، پنجره، پرتوساختمان مداد در Kumagaya / Ono Architect Office + Sigma Construction - عکاسی بیرونی، ویندوزساختمان مدادی در کوماگایا / دفتر معمار اونو + ساخت و ساز سیگما - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

ساختمان مداد در Kumagaya / Ono Architect Office + Sigma Construction - عکاسی بیرونی، ویندوز
©Yo،hiko Takeuchi

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. ما یک ساختمان سه طبقه با مداد چوبی نیمه نسوز در یک سایت طول، و باریک به ابعاد 3.8 متر در 14 متر برنامه ریزی کردیم که جاده 16 متری روبروی ایستگاه کوماگایا و جاده 4 متری در منطقه مس، پشت سر را به هم وصل می کند. مشتری سال هاست در این منطقه یک فروشگاه پوشاک دست دوم راه اندازی کرده است، بنابراین برنامه ریزی برای استفاده از طبقه بالا به ،وان فروشگاه لباس دست دوم و دفتر کار مشتری در حالی است که طبقات اول و دوم را به ،وان مستاجر اجاره می دهد.

ساختمان مداد در Kumagaya / Ono Architect Office + Sigma Construction - عکاسی داخلی، پله ها، پنجره ها، نرده ها، بالکن
©Yo،hiko Takeuchi

،یبی که تداوم دو خیابان را در بر می گیرد – خیابان روبه روی منطقه مس، مملو از مغازه ها و خانه های کوچک است که آن را به خیاب، آرام و جذاب تبدیل می کند که فضایی متفاوت از خیابان اصلی مقابل ایستگاه دارد. زمین مجاور در حال حاضر خالی است و به ،وان خط جریان برای افرادی که از سمت ایستگاه راه می روند استفاده می شود. این پروژه همچنین دارای طرحی است که به مردم امکان عبور از ساختمان را می دهد و دو خیابان را به هم متصل می کند. یراق آلات رو به محوطه مس، دارای درهای کشویی هستند که در هر سه طبقه به طور کامل باز می شوند تا هر طبقه به طور باز به شهر متصل شود.

ساختمان مداد در Kumagaya / Ono Architect Office + Sigma Construction - عکاسی داخلی، پنجره، پرتو
©Yo،hiko Takeuchi
ساختمان مداد در Kumagaya / دفتر معمار Ono + ساخت و ساز سیگما - تصویر 19 از 22
پلان – طبقه 1
ساختمان مدادی در Kumagaya / Ono Architect Office + Sigma Construction - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره
©Yo،hiko Takeuchi
ساختمان مداد در Kumagaya / Ono Architect Office + Sigma Construction - عکاسی داخلی، ویندوز
©Yo،hiko Takeuchi

طراحی نما که از چشم انداز نگاه ، به بالا و عقب نشینی از شهر آگاه است – حس مقیاس ساختمان سه طبقه، تصور قوی از سقف در طبقه بالا، به خصوص در شب، به ،وان منظره ای در امتداد خیابان اصلی ایجاد می کند. بنابراین با ساخت سقف شیبدار، تصور یک سقف مثلثی ساده در طول روز ایجاد می شود، در حالی که در شب سطح سقف سقف با روکش چوبی به صورت نما ظاهر می شود. برای ایمن سازی خط جریان تا طبقه 3 و به حدا،ر رساندن مساحت مستاجر برای شکل کشیده سایت، یک پلکان در سمت خیابان اصلی نصب کردیم و آن را به ،وان بخشی از طراحی نما برنامه ریزی کردیم. در عین حال، پله ها در سمت خیابان اصلی قرار دارند و بر خلاف محیط اطراف که ساختمان های زیادی به صورت حجم تا مرز جاده ساخته شده اند، فاصله مشخصی از جاده ایجاد می کنند. در نتیجه طراحی قاب با لبه های عمیق، دیوارهای بال و سقف مثلثی شکل می گیرد که پذیرای شهر و عابران پیاده است.

ساختمان مدادی در Kumagaya / دفتر معمار Ono + ساخت و ساز سیگما - عکاسی داخلی، تیر
©Yo،hiko Takeuchi
ساختمان مداد در Kumagaya / دفتر معمار Ono + ساخت و ساز سیگما - تصویر 20 از 22
پلان – طبقه 2 و 3
ساختمان مدادی در کوماگایا / دفتر معمار اونو + ساخت و ساز سیگما - عکاسی داخلی، درب
©Yo،hiko Takeuchi

اطراف پنجره ها نور را پخش می کند – از آنجایی که این سایت دو دقیقه با ایستگاه فاصله دارد و در یک منطقه تجاری در امتداد خیابان اصلی روبروی ایستگاه قرار دارد، احتمال ساخت ساختم، در زمین مجاور در آینده بسیار زیاد است. بنابراین ضلع کوتاه ساختمان فقط از بازشوها تشکیل شده و ضلع بلند که با زمین مجاور در تماس است به ،وان فضای تج، استفاده می شود. برای هدایت نور از بیرون به داخل، یک روکش و رنگ انتخاب کردیم که نور را در اطراف دهانه های سمت کوتاه و راه پله پخش کند.

ساختمان مدادی در Kumagaya / دفتر معمار Ono + ساخت و ساز سیگما - عکاسی داخلی، هندریل
©Yo،hiko Takeuchi

پلان مقطعی که شامل انواع فضاها می باشد – پلان های مقطعی ساختمان های مستاجر تمایل به یکنواختی دارند. با کاهش 530 میلی متری کف در طبقه 1 و نیمه زیرزمین ، آن و با دادن ارتفاع سقف سقف با شیب 5 اینچی در طبقه بالا، به پل، مقطعی دست یافته ایم که ارتفاع سقف را تغییر می دهد. بسته به طبقه از 2.5 متر تا 3.8 متر. به این ترتیب با وجود اینکه ساختم، جمع و جور است، با اشاره به پله ها، بازشوها، سقف ها و سقف ها، بر اساس در نظر گرفتن شرایط اطراف، بر آن شدیم که این بنا را به مک، باز در تداوم شهر تبدیل کنیم.

ساختمان مداد در Kumagaya / Ono Architect Office + Sigma Construction - عکاسی داخلی، ویندوز
©Yo،hiko Takeuchi




منبع: https://www.archdaily.com/1004276/pencil-building-in-،agaya-ono-architect-office-plus-sigma-construction