ساختمان مسکونی Nightingale Ballarat / Breathe Architecture


ساختمان مس، Nightingale Ballarat / Breathe Architecture

ساختمان مس، Nightingale Ballarat / Breathe Architecture - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، آرکید
© درک سوالول

ساختمان مس، Nightingale Ballarat / Breathe Architecture - عکاسی خارجی، آجر، نما، پنجرهساختمان مس، Nightingale Ballarat / Breathe Architecture - عکاسی داخلی، پنجره، نما، نردهساختمان مس، بلبل بالارات / معماری تنفس - عکاسی خارجی، نما، باغ، عرشهساختمان مس، Nightingale Ballarat / Breathe Architecture - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، پنجرهساختمان مس، Nightingale Ballarat / معماری نفس - تصاویر بیشتر+ 10


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

ساختمان مس، Nightingale Ballarat / Breathe Architecture - عکاسی خارجی، آجر، نما، پنجره
© درک سوالول

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. سال 1854 است و شهر بالارات با فعالیت زنده است. مردم در طبقه بالا در مرکز شهر زندگی می کنند در حالی که در زیر آن امرار معاش می کنند. تراموا در خیابان استورت بالا و پایین می‌چرخد تا نیازهای حمل‌ونقل شهر در حال رشد را برآورده کند. 165 سال به جلو، مالکیت وسایل نقلیه پس از موتور، از طریق برنامه ریزی و تغییرات منطقه بندی. ،نان به حاشیه های شهر گریخته اند، به خانه های مجردی که دنبال رویای بزرگ استرالیا هستند. پس از تاریک شدن هوا، بالارات اکنون به طرز وحشتناکی ،ت است، شهری زیبا اما خفته. تداوم گسترش شهرها، تغییرات آب و هوایی، و پیری جمعیت به نگر، بزرگی برای شهر تبدیل شده است.

ساختمان مس، بلبل بالارات / معماری نفس - عکاسی داخلی، نما، نرده، فولاد، باغ
© درک سوالول
ساختمان مس، Nightingale Ballarat / Breathe Architecture - عکاسی بیرونی، حصار، نما، نرده
© درک سوالول

شهر بالارات، که در حال رشد گسترده جمعیت است، یک برنامه استراتژیک را برای بازگرداندن ،نان به شهر، برای بازگرداندن آن به مکان پر جنب و جوشی که قبلا بوده، آغاز کرده است. قلب این استراتژی پر ،، استفاده مجدد تطبیقی ​​و مسکن با تراکم متوسط ​​است. بلبل بالارات تحویل دانه بندی این طرح است. نمونه اولیه ای برای شهر و مردم آن برای دیدن اینکه آیا این طرح جسورانه احتمالاً می تواند در زمینه منطقه ای کار کند یا خیر، یک مورد آزمایشی برای دوام و تمایل به تراکم متوسط ​​در آینده بالارات.

ساختمان مس، Nightingale Ballarat / Breathe Architecture - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، پنجره
© درک سوالول

بلبل بالارات شامل آپارتمان های یک، دو و سه خوابه، یک باغ روی پشت بام و اتاق اجتماعی، یک کافه، و یک دفتر در طبقه همکف است که همه 100٪ قبل از تکمیل فروخته شده است. شکل آن پاسخی زیبا به معماری دوران رونق بالارات در دهه 1800 و ریتم همسایه آجری سخت‌گیرانه‌تر آن در شمال با اولویت کلی به سمت پایداری اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی است.

ساختمان مس، Nightingale Ballarat / معماری نفس - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، قفسه بندی، میز، تیرآهن
© درک سوالول
ساختمان مس، Nightingale Ballarat / Breathe Architecture - عکاسی داخلی، پنجره
© درک سوالول

ما ژست های ساده طراحی شهری برای فعال ، خیابان انجام دادیم. خطوط برق را به زیر زمین بردیم، یک حیاط سخاوتمندانه و نیمه عمومی ساختیم و درخت قابل توجهی را کاشتیم تا روی مسیر پیاده‌روی و صندلی‌های تعبیه شده سایه بیاندازیم تا تجربه عابر پیاده را بهبود ببخشیم. با عقب نشینی از شمال شرقی، نمایی از “نشانه روح” را در دیوار همسایه ایجاد کردیم. ما با تیم میراث شورای همکاری کردیم تا تابلوی “کریستال ژله ای McK” را بازسازی کنیم تا نگاهی اجمالی به گذشته داشته باشیم.

ساختمان مس، Nightingale Ballarat / Breathe Architecture - عکاسی داخلی، پنجره، نما، نرده
© درک سوالول

ساختمان و زیرزمین از لبه غربی عقب نگه داشته شد تا امکان کاشت ریشه عمیق درختان تاج را فراهم کند. از دو طبقه به سمت ج، پایین می آید تا به شرایط مس، موجود پاسخ دهد و امکان آینده ای نه چندان دور را فراهم کند که در آن فرم ساخته شده متراکم تر و بلندتر باشد. نمای قوسی از آجرهای قرمز بازیافت شده از سایت ت،یب بالارات ساخته شده است و با گونه‌شناسی تاریخی Stort S، صحبت می‌کند و در عین حال تکمیل کننده ساختمان میراث همسایه از نظر مادی و خط است.

ساختمان مس، Nightingale Ballarat / Breathe Architecture - عکاسی داخلی، پله، پنجره، نما، نرده، بالکن
© درک سوالول

با گاز صفر، این پروژه با انرژی خورشیدی و 100٪ GreenPower تامین می شود. با رده‌بندی 8+ ستاره NatHERS، هر خانه دارای تهویه متقابل با دسترسی به مسیرهای روباز و پنجره‌های قابل اجرا است. مواد مستحکم، بازیافت می‌شوند و در هر کجا که ممکن است به صورت محلی از جمله پنجره‌ها و نازک کاری ساخته شده در بالارات تهیه می‌شوند. یک پمپ حرارتی CO2 با راندمان بالا، سیستم های گرمایش هیدرونیک و آب گرم مش، را تامین می کند.

ساختمان مس، بلبل بالارات / معماری تنفس - عکاسی خارجی، نما، باغ، عرشه
© درک سوالول
ساختمان مس، بلبل بالارات / معماری نفس - عکاسی بیرونی
© درک سوالول

نکته مهم این است که 20٪ از آپارتمان ها به Housing C،ices استرالیا با هدف ارائه مسکن ایمن و مطمئن به ،، که بیشتر نیاز دارند اختصاص داده شده است. کل ساختمان بدون پله است و با جابجایی های هموار در سراسر آن قابل دسترسی است. این فراگیر است و به پیری بدون زحمت در محل اجازه می دهد.

ساختمان مس، Nightingale Ballarat / Breathe Architecture - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما
© درک سوالول




منبع: https://www.archdaily.com/1004329/nightingale-ballarat-residential-building-breathe-architecture