شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران

در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری تهران، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه تهران باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. همچنین تخصص های هر وکیل در صفحه شخصی اش به نمایش در آمده است. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.

  • که در حوزه موضوع شما پرونده‌های متعددی را در شهر تهران انجام داده باشد.
  • 10- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت هلدینگ گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (سهامی عام) وابسته به بانک سپه.
  • مشاوره حقوقی در تهران در زمینه الزام به تنظیم سند، الزام به اخذ گواهی پایان کار، دستور فروش ملک مشاع، افراز و تفکیک، تخلیه، خلع ید شما را در رسیدن به حقوق خود یاری می‌رساند.

وکیلی که با روح قانون آشنایی نداشته باشد نمی‌تواند قدم مناسبی برای موکل خود بردارد. جهت نیاز به اخذ مشاوره حضوری می توانید با دفتر ما تماس گرفته و ضمن اخذ نوبت مشاوره، در ساعت مقرر به نشانی ما مراجعه نمایید. وقتی که بحث انتخاب یک وکیل خوب و خبره مطرح باشد، باید به نکاتی توجه داشته باشید که گرچه در ابتدا ساده و بدیهی به نظر می آیند اما بسیار حائز اهمیت می باشند. برای یافتن یک وکیل متخصص می توانید از چند روش استفاده کنید که یکی از آنها جستجو‌ در اینترنت می باشد. که هم اینک شما در جستجوی آن می باشید باید بر امر وکالت خانواده تسلط داشته یاشد.

وکیل پولشویی

بهترین وکیل خانواده باید فرصت کافی برای مطالعه و رسیدگی به پرونده شما را برای خود فراهم آورد. تا حد امکان واقعیت های پرونده و یا نظرات شما را صادقانه و با اختصاص وقت مشاوره ، تجزیه و تحلیل کند. کانون وکلا نهادی است که بیش از صد سال است تاسیس شده و نزدیک به 70 سال است که استقلال یافته است. کانون وکلا اولین، مهم ترین و اصلی ترین نهاد برای صدور مجوز وکالت و پروانه برای متقاضیان ساکن در ایران می باشد که شبیه به آن در تمام کشورهای دنیا وجود دارد. وکلای دادگستری دارای مجوز رسمی از کانون وکلا معمولا دانش، تجربه و تبحر بالایی دارند و با توجه به مراحل گزینش استاندارد، قابلیت اعتماد بیشتری به آنها وجود دارد. یکی از بهترین راه های ارتباطی با وکیل تهران و یا هر وکیلی، مراجعه به صورت حضوری به دفتر وکالت وی می باشد و مشاوره حقوقی مستقیم با وکیل که باعث می شود تمام مطالب به طور دقیق تر و واضح به وکیل منتقل شود.

لیست 10 تا از بهترین وکیل طلاق در شیراز [ آپدیت 1401 ]

امتیاز وی در آزمون به گونه‌ای بوده که در گروه وکلای کانون مرکز و شهر تهران پذیرفته شده است. بهترین وکلای تهران می توانند از محکومیت موکل جلوگیری کنند و یا اینکه منجر به محکومیت های مالی یا غیر مالی طرف مقابل موکل خود شوند. در رابطه با هزینه وکیل دعاوی ملکی نمی توان بخش مشخص و ثابتی را بیان کرد.

مشاوره وکالت تلفنی + رایگان + ۲۴ ساعته

شما می توانید با رعایت کردن دو گزینه مهم هزینه و تجربه از خدمات وکیل پایه یک دادگستری یا بهترین وکیل تهران بهره مند شوید. مورد دیگر در این رابطه معمولا در برخی از موارد و پرونده های مطروحه در دیوان عدالت اداری افراد موارد بسیار ضروری وجود دارد که افراد گاها برای امور خود نیاز به توقف مراحل یک پروژه دولتی داشته و براساس قانون هر فردی در این مورد می تواند از دیوان عدالت اداری درخواست توقف عملیات اجرائی را بنماید . توقف عملیات اجرایی در این مورد ممکن است دارای موارد بسیار پیچیده ای می باشد و تایید آن تنها با نظر قاضی و براساس موارد مطروحه در پرونده می باشد .

دعاوی کیفری، آن دسته از دعاوی است که مربوط به کانون خانواده است و در آن اعضای یک یا چند خانواده، با یکدیگر دچار اختلاف هستند. شایع ‌ترین نوع اختلافات و نزاع خانوادگی مربوط به پرونده‌های طلاق می‌شود که معمولا افراد مراحل طولانی‌ و ابعاد مختلفی که دارد. بنابراین اگر یک وکیل خانوادگی داشته باشید دیگر نگران به وجود آمدن انواع پرونده های حقوقی نخواهید بود چرا که در کمترین زمان ممکن توسط وکیل به سرانجام خواهد رسید. از این رو تنها در دقیقه شما باید پیدا کردن بهترین وکیل در تهران باشد. تیم حرفه ای وکیل تهران تشکیل شده از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران که در آزمون سخت وکالت رتبه خوبی را کسب نمودند و با تکیه بر تجربه و علم و دانش خود دلسوزانه، بهترین راهکار و مشاوره را به موکلان خود ارائه می دهد. مریم حیدری مهاجرانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با حدود ده سال سابقه وکالت صداقت و مسئولیت پذیری در قبال موکل و در جریان قراردادن موکل در خصوص پرونده ایشان.

وکیل کلاهبرداری کسی است که در رابطه با پرونده های مختلف کلاهبرداری تخصص و تجربه بالایی دارد و می تواند به افراد مختلف کمک کند تا به حق و حقوق خود برسند. برای اینکه بدانیم وکیل کلاهبرداری در چه زمینه ای تخصص دارد باید ابتدا در رابطه با جرم کلاهبرداری اطلاعاتی داشته باشیم. کلاهبرداری تعریف مشخصی در قانون دارد و برای آن مجازات هایی در نظر گرفته می شود. هرگاه فردی یا افرادی بخواهند به کمک وسایل متقلبانه موجب فریب دادن مردم شوند و مال دیگری را ببرند، مرتکب جرم کلاهبرداری شده اند. دیوان عالی کشور در کنار دیگر مراجع عمومیف استثنایی و دادسراها از مراجع قضایی کشور هستند که وظیفه نظارت بر فعالیت دادگاه ها را بر عهده دارند.