شیر صافی فلنجدار توری استیل PN16 سایز 3 اینچ وگ ایران بی همتا | کسری ساران

شیر صافی فلنجدار توری استیل PN16 سایز 3 اینچ وگ ایران بی همتا | کسری ساران

شرکت Cim یک شرکت ایتالیایی می باشد که با سالها فعالیت در حوزه شیرآلات و سیستم های تهویه، در این حوزه پیشرو می باشند. نوع لایینینگ شده این شیر مناسب برای آب دریا با خورندگی بالاست و از نوعی لاستیک برای پوشش داخلی آن استفاده می‌شود تا از تماس مستقیم مواد خورنده با شیر جلوگیری کند. اینجانب در سال 96 تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی مهندسی تکنولوژی اطلاعات در دانشگاه اشرفی اصفهانی به پایان رساندم. در صورتی که توری صافی شما دچار پارگی شده است و یا به مرور زمان کارایی خود را ار دست داده است میتوانید با تهیه توری گالوانیزه و یا استیل صافی را مجددا احیا کنید .

  • همچنین این محصول قدرت تحمل فشار آن در گروه های مختلف، ۱۰ ،۱۶ ، ۲۰ و ۲۵ بار را دارد.
  • در ضمن توری شیرها از سایز 1/4-1 به بالا، از دولایه توری یکپارچه تشکیل شده است که مقاومت آن را چند برابر می‌کند.
  • صافی قابل استفاده مجدد است، در حالی که فیلتر تنها یک یک‌بار قابل استفاده بوده و با پر شدن نیاز به تعویض مجدد خواهد داشت.
  • در پوش انتهایی شیر صافی جهت تمیز کردن قسمت توری و استفاده مجدد قابلیت باز و بسته شدن دارد.

برای جلوگیری از ورود ذرات مزاهم و آسیب رسان به تجهیزات وجود وسیله ای که از این کار جلوگیری کند بسیار ضروری می باشد که یکی از این وسیله ها شیر توری چدنی و یا صافی برنجی می باشد. شیر صافی برنجی عموما به صورت فورج و با آلیاژ برنج و برنز ساخته می شوند و در سایز های ½ تا 2 اینچ قابل عرضه می باشد. شیر صافی نوعی شیر است که با استفاده از یک قطعه توری مانند، باعث جلوگیری از عبور ضایعات و اضافات شناور سیال در مسیر لوله می‌شود. شیر صافی ممکن است در بالای پمپ‌ها قرار بگیرند تا آن‌ها را در برابر ضایعات ساختمانی که ممکن است در لوله باقی مانده باشد، محافظت کند. وجود اضافات در سیال باعث افت فشار می‌گردد که این امر اتلاف انرژی و خرابی دستگاه را در پی دارد. فیلتر وسیله ای است که ذرات با اندازه های میکرونی مایع یا گاز را در جریان سیال حذف می کند.

فروشگاه آبنما، اتصالات آبیاری و کشاورزی کیا ثمین

توری استیل داخل محفظه‌ی ۴۵ درجه قرار می‌گیرد و درپوش به صورت رزوه‌ای بالای توری بسته می‌شود و برای تمیز کردن صافی می‌توان آن را باز کرد. نوع سوم صافی چدنی میراب، صافی یک سر فلنج است که در ورودی مکش پمپ ها و حوضچه ها قرار می گیرد. از مزایای این قطعه صافی می‌توان به نوع سفارشی بودن آن اشاره کرد که در هر سایزی (با توجه به دهانه ورودی) قابل تولید و تأمین است.

شیر فشارشکن پیلوت دار

اکنون می‌توانید ضمن بررسی هرگونه نشت در اطراف اتصالات، به تدریج سیستم را تحت فشار قرار دهید. اگر نشتی رخ داد، فشار سیستم را پایین آورده و مراحل نصب را از سر شروع کنید. این شیرها را در کلاس های متفاوت می‌توانید در سایت ولوسند خریداری کنید. ایـنرژی ایـن افتخـار را دارد کـه اولیـن مرجـع تخصصـی نقـد، بررسـی و فـروش اینترنتی کالا در حـوزه سـوخت، انـرژی و صنایـع وابسـته بـه آن در ایـران اسـت. کلیه قیمت ها بدون اطلاع قبلی قابل تغییر می باشد، لطفا جهت استعلام قیمت خرید با واحد فروش تماس حاصل نمایید. نظرات و سوالات خود را در قسمت انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

کنتور حجمی آبفر

نمونه های دیگر از شیر های صافی چدنی که دارای لاینینگ های مختلفی بوده و برای سیستم های آب شور و برخی موارد خورنده استفاده می شوند. جنس بدنه شیر صافی برنجی از جنس آلیاژ برنج یا برنز ریخته‌گری شده و کلاهک آن از جنس آلیاژ برنج فورج شده ساخته می شود و از نظر تحمل فشاری در گروه‌های مختلف ۱۰،۱۶،۲۰ و ۲۵ بار قرار دارد. شیر صافی برنجی در سایزهای ½ تا 2 اینچ تولید و روانه بازار می گردد. مقاومت بالای این آلیاژ ، این شیر را در برابر شکستن و آسیب های فیزیکی، خوردگی اسیدی، بازی و اکسایش مقاوم می سازد.