لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】

لازم به ذکر است که برای هر حوزه‌ای و در هر حیطه‌ای وکیل متناسب با آن موضوع وجود دارد. برای مثال حتما با عناوینی مانند وکیل کاری، وکیل دادگستری، وکیل اداری، وکیل قضایی، وکیل تسخیری و یا وکیل معاضدتی مواجه شده‌اید. معیار های انتخاب بهترین وکیل تهران چی بوده ممنون میشم یکم تو…

  • شایان ذکرداست که دعاوی کیفری سنگین همچون تجاوز، قتل، جنایت و..
  • انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و …
  • ♦ دارای مقاله تأیید‌شده در مجله با نمایه معتبر بین‌المللی اسکوپوس در مجله حقوق مالکیت فکری هند.
  • از ایشان آثار زیادی بر جای مانده است، آیین تنظیم قراردادها، سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت در حقوق ایران و فقه اسلام، هنر دفاع در دادگاه‌ها استراتژی و تاکتیک، بررسی تحلیلی روابط اقتصادی موجر و مستأجر مصوب و… نمونه‌ای از آثار کشاورز می‌باشند.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به گروه وکلای حامیان عدالت تعلق دارد.
  • تا با ارائه بهترین راه‌ حل و پیشنهادات موکل را به حق خویش برساند.

از دیگر کمیسیون ها،کمیسیون ماده 77است که دعوای مربوط به باغ بودن یک ملک را مطرح می کند.وکیل شهرداریبه همه این نوع دعاوی آشنا است. او می تواند پرونده دعاوی شهروندان را مدیریت و به سرانجام برساند. یکی از نهادهای مهم در بحث مربوط به ملک و همچنین امور تجاری و صنوف، شهرداری می باشد.

مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری

دفتر وکلای ایران پارس دارای وکلای متعهد، مجرب و وکیل خوب می باشد و تمام کارهای موکل را به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان انجام می دهد تا موکل اعتماد کامل به وکلای خوب در تهران به دست آورد. وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور میشود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد میشود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده میشوند.

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!!

این روزها حضور یک وکیل در زندگی هر شهروند ضروری است و بهتر است ما بین آشنایان خود تحقیق کنیم تا به شماره وکیل در تهران دسترسی داشته باشیم. دکتر محمود حبیبی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی است. وکیل عبدالصمد خرمشاهی، وکیل پایه یک دادگستری و فعال حقوق بشر است که به عنوان یکی از وکلای بسیار خوب و موفق تهران شناخته می شود.

برای همین گهگاه نماینده مجلس را وکیل مجلس می‌نامند و یا کریمخان زند خود را وکیل الرعایا نامید. اما در واژه شناسی حقوقی، وکالت یک عقد است، که به موجب آن فردی به فرد دیگر اختیار می دهد تا از طرف او کاری کند که بار حقوقی دارد. مثلا شخصی به شخص دیگر وکالت می‌دهد تا از طرف او یک قرار داد امضاء کند یا از طرف او رضایت دهد. با توجه به اینکه وکلای معروف و سرشناس بسیاری در تهران مشغول به فعالیت هستند و امکان معرفی کامل همه این افراد در این مطلب وجود ندارد در ادامه به ذکر نام برخی از این وکلا جهت آشنایی خوانندگان این مطلب پرداخته می شود.

ممکن است برای همه امکان اینکه به دفاتر حقوقی مراجعه کنند وجود نداشته باشد و از خدمات مشاوره حقوقی حضوری استفاده کنند. جدا از تمام دغدغه های اقتصادی گاهی اوقات لازم است که از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی توسط وکیل در تهران بهره گرفت و مشکلات فکری خود را با او در میان بگذارید و مشکل خود را حل کنید. موسسه حقوقی حامیان عدالت از بهترین وکیل زن در تهران کمک گرفته و آماده ارائه خدمات حقوقی به شما عزیزان می باشد. برای کمک گرفتن از یک وکیل متخصص در تهرانتنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.