مرکز تجاری Eaves / دفتر پروبرتس


مرکز تجاری Eaves / دفتر پروبرتس

مرکز تجاری Eaves / دفتر پروبرتس - عکاسی بیرونی، نما
© کریستوفر فردریک جونز

مرکز تجاری Eaves / دفتر پروبرتس - عکاسی بیرونی، نمامرکز تجاری Eaves / دفتر پروبرتس - عکاسی بیرونی، نمامرکز تجاری Eaves / دفتر پروبرتس - عکاسی بیرونیمرکز تجاری Eaves / دفتر پروبرتس - عکاسی بیرونی، نمامرکز تجاری Eaves / bureau^proberts - تصاویر بیشتر+ 4


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

مرکز تجاری Eaves / دفتر پروبرتس - عکاسی بیرونی، نما
© کریستوفر فردریک جونز

The Eaves – قلب مدنی برای روستای غربی بریزبن – bureau^proberts قلب مدنی را برای منطقه در حال تکامل وست ویلج بریزبن با «The Eaves» طراحی کرده است، یک ساختمان تجاری سه طبقه جدید با نمای سفالی سفارشی خیره‌کننده. این پروژه با ادغام ماهرانه فرم و چشم انداز ساخته شده، نشان می دهد که چگونه پیشرفت های ،ده فروشی می تواند فراتر از حد معمول باشد تا حس مکان را تقویت کند. مدیر خلاق bureau^proberts، لیام پروبرتس، می‌گوید که طراحی به همان اندازه که به محیط ساختمان مربوط می‌شود، مربوط به خود ساختمان است. وست ویلج مدل ،ده فروشی های بزرگ در حومه شهر نیست. لیام می‌گوید، این یک مرکز تجاری و عمومی پر جنب و جوش در یک خیابان مرتفع موجود است. ما می‌خواستیم «The Eaves» به آن منظره پویای خیابان کمک کند و نقش مهمی را به ،وان یک رابط مدنی ایفا کند.»

مرکز تجاری Eaves / دفتر پروبرتس - عکاسی بیرونی، نما
© کریستوفر فردریک جونز

ایجاد ارتباط – “The Eaves” با اتصال قوی ساختمان‌های میراث، پارک اطراف و مکان وسیع‌تر West Village، سهمی حیاتی در نوسازی شهری بریزبن داخلی دارد. با اشغال سایتی که زم، محل کارخانه بستنی پیترز بود (از زم، که تغییر کاربری داده شد، و هنوز هم حضور مشخصی دارد)، جامعه مس، و تجاری رو به رشد این حوزه، “The Eaves” را به ،وان مرکز اجتماعی جدید خود پذیرفته است. کلی گلدارد، شریک دفتر پروبرتس و مدیر طراحی پروژه می‌گوید که هدف اصلی این طراحی ایجاد یک حاشیه مدنی برای فضاهای سبز مجاور و در عین حال ایجاد ارتباطات جدید از طریق محله اطراف بود. کلی می‌گوید: «شکل ساختمان با اتصالات و مناظر به خیابان‌های مرزی و ساختمان‌های میراث مهم حوزه شکل گرفته است. ما مجموعه‌ای از فضاهای اشتراکی متصل ایجاد کرده‌ایم که تنظیمات متفاوتی را برای جمع شدن مردم در تمام ساعات روز فراهم می‌کند.» یک سازه چوبی که بر روی خیابان مرزی مجاور بیرون زده است، دعوتی را برای ورود به سایت ارائه می دهد. ساختار چوبی شبکه ساختاری ساختمان‌های آجری میراث را منع، می‌کند و یک مسیر شهری قابل نفوذ برای خوردن و آشامیدن در فضای باز ایجاد می‌کند. ساختار چوبی ساختارهای میراثی را منع، می کند و به ،وان یک پرده برای پوشش گیاهی عمل می کند و با بالغ شدن پوشش گیاهی، یک اتصال سبز و یکپارچه از خیابان به میدان عمومی فراتر ایجاد می کند.

مرکز تجاری Eaves / دفتر پروبرتس - عکاسی بیرونی، نما
© کریستوفر فردریک جونز
مرکز تجاری Eaves / دفتر پروبرتس - عکاسی بیرونی، نما
© کریستوفر فردریک جونز

طراحی برنده جایزه – Client Sekisui House، یکی از توسعه دهندگان جامعه با سریع ترین رشد در استرالیا، از نتیجه آن خوشحال است. در بی،ه این شرکت آمده است: “The Eaves” یک ساختمان سفارشی است که در سادگی مادی، سخاوت نسبت به چشم انداز اطراف و ادای احترام به میراث ساخته شده و اجتماعی سایت، تمرکز ما را بر ایجاد جوامعی که با گذشت زمان و ماندگاری بهبود می یابند کاملاً تجسم می یابد. برای نسل‌ها.” این پروژه اخیراً در جوایز معماری منطقه‌ای بریزبن 2022 موسسه معماران استرالیا مورد ستایش قرار گرفت. هیئت داوران گفت این پروژه را می‌توان “به‌،وان بافت همبند برای این محوطه در نظر گرفت”. با “The Eaves”، خانه Sekisui و دفتر. پروبرتز سهم قابل توجهی در بافت شهری وست ویلج داشته است.این پروژه ظرفیت توسعه های ،ده فروشی را برای نگاه ، فراتر از نتایج صرفا تجاری و ارتقای مکان هایی که اشغال می کنند را در حال حاضر و آینده نشان می دهد.

مرکز تجاری Eaves / دفتر پروبرتس - عکاسی بیرونی
© کریستوفر فردریک جونز




منبع: https://www.archdaily.com/994551/the-eaves-commercial-center-bureau-proberts