موزه Alpenstadt Sonthofen / معماران آندریاس فرستل


موزه Alpenstadt Sont،fen / معماران آندریاس فرستل

Alpenstadt Museum Sont،fen / Andreas Ferstl Architects - عکاسی بیرونی، نما
© سباستین ش،

Alpenstadt Museum Sont،fen / Andreas Ferstl Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نماAlpenstadt Museum Sont،fen / Andreas Ferstl Architects - عکاسی بیرونی، ویندوزAlpenstadt Museum Sont،fen / Andreas Ferstl Architects - عکاسی داخلی، پرتوAlpenstadt Museum Sont،fen / Andreas Ferstl Architects - عکاسی داخلیAlpenstadt Museum Sont،fen / Andreas Ferstl Architects - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Alpenstadt Museum Sont،fen / Andreas Ferstl Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© سباستین ش،

توسعه شهری و طراحی بیرونی. مجموعه موزه جدید با ساختار ساختم، خود در ساختار کوچک مقیاس شهر داخلی Sont،fen قرار می گیرد و بنابراین به نوشتن تاریخ این مکان ادامه می دهد: طرح محلی معمولی خانه های شیرو، که مستقیماً در کنار یکدیگر ساخته شده اند، دوباره تفسیر می شوند و منظره سقف متنوعی را ایجاد می کنند. که ساختمان را ساختار می دهد و آن را از نظر مقیاس با محیط اطرافش تطبیق می دهد. فضاهای باز جدید با کیفیت های مختلف در اطراف موزه ایجاد شده است: در Kirchplatz، وضعیت شهری تاریخی بازسازی شده است. Rapphaus از طریق ساختمان جدید یک توسعه ساختاری دریافت کرده است که نمای مربعی را می بندد و ساختمان را مانند گذشته به یک بخش اصلی و یک بخش خدماتی ت،یم می کند. امروزه ورودی اصلی موزه در آنجا قرار دارد. در شرق، حیاط موزه جدید مک، دعوت کننده برای گذراندن زمان است. محل اجتماع و محل برگزاری رویداد است. در ج،، باغ مزرعه قدیمی حفظ خواهد شد و یک بار دیگر بخش مهمی از تور موزه خواهد بود.

Alpenstadt Museum Sont،fen / Andreas Ferstl Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© سباستین ش،
Alpenstadt Museum Sont،fen / Andreas Ferstl Architekten - عکاسی خارجی، پنجره، در، نما
© سباستین ش،
Alpenstadt Museum Sont،fen / Andreas Ferstl Architects - تصویر 18 از 22
طرح طبقه همکف

ساختمان. در داخل مجموعه، دو ساختمان تاریخی، خانه مزرعه قدیمی، و Rapphaus، در پیش زمینه قرار دارند. ساختمان جدید که ساختمان‌های مختلف را به هم متصل می‌کند و فضای نمایشگاهی منسجمی را ایجاد می‌کند، پشتی آرام و محجوب را به آنها می‌سازد. نماهای ساختمان جدید و الحاقیه دهه 70 به طور یکنواخت با چوب کاج اروپایی اره شده خشن، مصالح ساختم، معمولی و تاریخی منطقه پوشیده شده بود. پایداری، منطقه‌ای بودن، و مهارت نیز معیارهای مهم طراحی در فضای داخلی هستند. برای مثال سقف اتاق های نمایشگاه با چوب پوشانده شده بود. درختان ص،ر سفید مورد نیاز برای این کار در جنگل خود شهر قطع شد. به این ترتیب، نما و چشم انداز سقف نه تنها نشان دهنده کمک ارزشمندی به ساختمان های مدرن در یک محیط تاریخی است، بلکه استفاده مثال زدنی از مواد خام تجدید پذیر و منطقه ای است.

Alpenstadt Museum Sont،fen / Andreas Ferstl Architects - عکاسی داخلی، پرتو
© سباستین ش،

عملکرد ساختمان و طراحی داخلی. این طراحی استفاده های مختلف را در زیر یک سقف ،یب می کند. علاوه بر نمایشگاه و فضای ذخیره‌سازی، یک سالن چند منظوره برای رویدادهای فرهنگی، یک کارگاه آموزشی برای دوره‌های آموزشی موزه‌ای و یک کافه برای بازدید عموم وجود دارد. این کاربری ها نه تنها برای بازدیدکنندگان نمایشگاه بلکه برای شهروندان Sont،f مکان ملاقات جدیدی در بافت شهری ایجاد کرده است.

Alpenstadt Museum Sont،fen / Andreas Ferstl Architects - عکاسی داخلی، پرتو
© سباستین ش،
Alpenstadt Museum Sont،fen / Andreas Ferstl Architects - تصویر 21 از 22
بخش A

همکاری و پشتیب، بازسازی و گسترش موزه شهر قدیمی با همکاری نزدیک با شهر Sont،fen و اداره ،تی موزه های غیر،تی انجام شد و توسط برنامه های بودجه زیر حمایت شد: Städtebauförderung، برنامه EFRE در هدف “سرمایه گذاری در رشد و توسعه استخدام” باواریا 2014-2020، Kulturfonds Bayern، Bezirk Schwaben و Bayerische Landesstiftung.

Alpenstadt Museum Sont،fen / Andreas Ferstl Architects - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، حیاط
© سباستین ش،




منبع: https://www.archdaily.com/1003708/alpenstadt-museum-sont،fen-andreas-ferstl-architekten