نمایشگاه آف بیت ساری / استودیو MUTT


نمایشگاه آف بیت ساری / استودیو MUTT

نمایشگاه بین المللی ساری / استودیو MUTT - عکاسی داخلی، مبل
© اندی استگ + تیان خی سیونگ

نمایشگاه آفت ساری / استودیو MUTT - عکاسی داخلینمایشگاه آفت ساری / استودیو MUTT - عکاسی داخلی، پلهنمایشگاه بین المللی ساری / استودیو MUTT - عکاسی داخلی، ویندوزنمایشگاه آفت ساری / استودیو MUTT - عکاسی داخلینمایشگاه Offbeat Sari / Studio MUTT - تصاویر بیشتر+ 9


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    325 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2023


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: دوفیلیت، ECOBoard


  • معماران اصلی:

    گراهام برن، جیمز کرافورد، ال،اندر ترنر، اما لافنان | استودیو MUTT



نمایشگاه آفت ساری / استودیو MUTT - عکاسی داخلی
© اندی استگ + تیان خی سیونگ
نمایشگاه بین المللی ساری / استودیو MUTT - عکاسی داخلی، ویندوز
© اندی استگ + تیان خی سیونگ

بررسی اجمالی پروژه The Offbeat Sari، در موزه طراحی 19 مه – 17 سپتامبر 2023، بازسازی بنیادی قرن بیست و یکم ساری را بررسی می‌کند و توجه نادری را بر مد معاصر هند برای مخاطبان بریت،ایی ایجاد می‌کند. این نمایش با سرپرستی پریا خانچد، و طراحی استودیو MUTT با Sthuthi Ramesh و Beam LD، ساری را به ،وان سایتی برای نوآوری در طراحی، بیان هویت و مقاومت، و یک شیء ساخته شده با لایه‌هایی از مادیات جدید ارائه می‌کند. حدود 60 نمونه از ساری های پیشرو در دهه گذشته در نمایشگاهی نشان داده شده است که یکی از مهم ترین داستان های مد جه، امروزی را نشان می دهد که ماهیت واقعی آن در خارج از ج، آسیا کمتر شناخته شده است.

نمایشگاه آفت ساری / استودیو MUTT - عکاسی داخلی، پله
© اندی استگ + تیان خی سیونگ
نمایشگاه بین المللی ساری / استودیو MUTT - عکاسی داخلی، اتاق خواب
© اندی استگ + تیان خی سیونگ

طراحی استودیو MUTT، زمینه‌های اجتماعی و سیاسی در حال تغییر مد معاصر هند را بررسی می‌کند، ساری را از محیط‌های سنتی خانگی حذف می‌کند و آن را در مکان‌های شهری جدید جشنواره، خیابان و کارگاه قرار می‌دهد. سفر از طریق 3 فضای متمایز از طریق ،یب بندی های شخصیتی رنگ، پالت مواد، طراحی گرافیکی و نور ایجاد می شود و با دیوارهای پارچه ای با چاپ بلوک به یاد ماندنی ت،یم می شود. Offbeat Sari از نظر زیست محیطی سبکی قدم بر می دارد و استفاده از مواد طبیعی و احیا کننده مانند مقوای لانه زنبوری، پارچه های ساده پنبه ای و مواد ناتمام ورق بوم گردی را به حدا،ر می رساند و به گونه ای طراحی شده است که کاملاً برچیده شده و برای مکان های تورهای آینده دوباره مونتاژ شود. این یکی از اولین نمایشگاه هایی است که با در نظر گرفتن جعبه ابزار پایداری در حال ظهور موزه طراحی شده است و به این ترتیب به یک نمونه اولیه و بستر آزمایشی برای راهنمایی تبدیل شده است.

نمایشگاه آف بیت ساری / استودیو MUTT - تصویر 13 از 14
پلان ایزومتریک | مشخصات رنگ

زمینه و فرآیند. بخش اول، دگرگونی‌ها، طراحان هندی را برجسته می‌کند که در سال‌های اخیر به آزمایش ساری دامن زده‌اند و از طریق ایجاد ژانرهای جدید مرزها را پیش می‌برند و آن را به ،وان موضوعی برای بیان بازیگوش می‌پذیرند. در طراحی به مراحل جشنواره و گلدسته‌های گل اشاره شده است – ازاره‌های طبقه‌بندی شده با ساختار مشبک قابل مشاهده از فضاهای بلند گا،ی برای نمایش مانکن‌های پویا استفاده می‌کنند، در حالی که نوارهای LED رنگارنگ و نورپردازی محیطی شیب ملایم لحظاتی از رنگ‌های تند را به فضایی با رنگ پاستلی اضافه می‌کنند. نقش پوشنده در بخش دوم هویت + مقاومت بررسی می‌شود و نشان می‌دهد که چگونه ساری می‌تواند به ظرفی برای انتقال فردیت، توانمندسازی بدن زن تبدیل شود و چگونه می‌توان از آن به ،وان ابزاری برای اعتراض استفاده کرد. یک صحنه خیاب، ف، که از مقوای لانه زنبوری ساخته شده است به شهرسازی موقت اشاره دارد و کوچه‌هایی را برای قاب‌بندی نماهایی از محتوا ایجاد می‌کند. New Materialies، بخش آ، نمایش، به ساری به ،وان یک پارچه نگاه می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه بافت، بافت، رنگ و سطح، بوم نقاشی غنی را برای خلاقیت باورن،ی صنعتگران تشکیل می‌دهد. ساری‌ها که در یک کارگاه لمسی نشان داده شده‌اند، به‌طور دموکراتیک از یک ریل پیوسته بدون اشاره به بدنه آویزان می‌شوند.

نمایشگاه آفت ساری / استودیو MUTT - عکاسی داخلی، اتاق خواب، صندلی
© اندی استگ + تیان خی سیونگ

طراحی هند پس از استعمار The Offbeat Sari که در موزه طراحی، ساختمان سابق مؤسسه مش، المنافع در لندن نشان داده شده است، بخش مهمی از گفتمان استعمار زدایی از برنامه موزه و تقویت شناخت جه، طراحی هند پس از استعمار است. ایجاد حسی از طراحی هندی بدون توسل به پاستیک یا تحسین برانگیز بودن به کلیشه ها، بخش مهمی از خلاصه و در قلب بحث ها در دوره طراحی یک ساله بود. استودیو MUTT از نزدیک با طراحان، متصدیان و محققان از هند، آسیای ج،ی و دیاسپورا همکاری کرده است تا به طور مش، فضایی را ایجاد کند که هندی منحصربه‌فرد را به شیوه‌ای قابل تشخیص اما نامتعارف و با شخصیت تجلیل کند و در عین حال فضایی را برای تفسیر بازدیدکنندگان و محتوا باقی بگذارد. در مرکز قرار گیرد

نمایشگاه آفت ساری / استودیو MUTT - عکاسی داخلی
© اندی استگ + تیان خی سیونگ




منبع: https://www.archdaily.com/1003641/the-offbeat-sari-exhibition-studio-mutt