نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND | آرک دیلی


نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND

نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما
© Woo-Jin Park

نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، صندلینمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی داخلی، آشپزخانهنمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی داخلی، میز، نورپردازی، صندلینمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی داخلی، پنجره، آجر، نما، ستوننمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - تصاویر بیشتر+ 19


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    855 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: چئونگ سلیم، چویکا، آجر کره، دوستان شرقی


نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© Woo-Jin Park

Rounge، یک نام تجاری مبلمان که با اتصال اجتناب ناپذیر به درختان آغاز شد – این ساختمان که در Yangjae-daero قرار دارد، توسط انبوهی از درختان چنار پنهان شده است. هنگامی که داخل آن می‌شوید، پنجره‌های وسیع مناظر وسیعی از درختان چنار سر به فلک کشیده را نشان می‌دهند، که در هر سطح یک توالی در حال تغییر ارائه می‌دهد. با صعود به پشت بام این سازه پنج طبقه، برگ های درخت چنار آسمان را لمس می کنند و در باد خش خش می کنند. فضای سبز طبقات می، را در بر می گیرد و غوطه ور شدن را در وسعت پر برگ ایجاد می کند. در طبقه دوم، تنه و شاخه های محکم درخت و در طبقه اول، تنه ضخیم درخت و گیاه، که در خاک خاکی قرار دارند، سایه هایی را ایجاد می کنند که با نور خورشید روشن می شوند. این توالی لایه ای از درختان به طور طبیعی فرد را به تصور ریشه ها در خاک سوق می دهد.

نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، صندلی
© Woo-Jin Park
نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - تصویر 23 از 24
پلان – کف بام
نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی داخلی
© Woo-Jin Park

Rounge نورافکن TON، نام تجاری 160 ساله ای که چوب را با بخار خم می کند، و SIKA، تامین کننده مبلمان حصیری بافته شده که طبیعت گرایی پایدار را ترویج می کند. و ساختمان، در همزیستی با درختان چنار، تعهد Rounge به چوب را تجسم می بخشد.

نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© Woo-Jin Park

شروع با موضوع درختان “اجتناب ناپذیر” بود – مقطع چنار به پنج مرحله زم، ت،یم شد که توالی نماهای درخت از ساختمان را با برند اصلی TON، ویژگی های خمش و بافندگی مبلمان سیکا مرتبط می کرد. پشت بام، کف رو به آسمان است، و دیدن مجسمه طلایی بودای Neungin Seonwon در طرف مقابل، منحصر به فرد است. همراه با مفهوم DAY که به شما امکان می دهد تغییر ساعت روز را احساس کنید، برند SIKA در رابطه با معبد شرقی در مقابل Neungin Seonwon ساخته شد تا غرب و شرق را ببافد.

نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی داخلی، میز، صندلی، نورپردازی
© Woo-Jin Park

طبقه بعدی طبقه چهارم است، طبقه سیکا. پنجره های وسیع آن تغییر فصول را از میان چنار برگ درختان نشان می دهد. این، همراه با مبلمان پایدار SIKA و ویدئویی که درختان چنار را روی صفحه نمایش LED نشان می دهد، واقعیت و مجازی را در هم می آمیزد.

نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی داخلی، پنجره، اتاق خواب
© Woo-Jin Park

طبقات دوم و سوم به TON اختصاص داده شده است، برندی که از زمان اولین ایجاد چوب خمیده اش در 160 سال پیش محبوبیت دارد. این طبقه‌ها که نسل‌های طراحی جاودانه را تجلیل می‌کنند، پیشرفت خمیده زمان را منع، می‌کنند. طبقه سوم، TON Contemporary، نمایشی شبیه نمایش مد از مبلمان TON، خلاقیت های مدرن روی باند فرودگاه و طرح های ک،یک را در بین مخاطبان به نمایش می گذارد. طبقه دوم، TON Cl،ic، از ویترین پارتیشن بندی شده ای از قطعات ک،یک و معاصر پرده برداری می کند.

نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی داخلی، صندلی، پنجره
© Woo-Jin Park
نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - تصویر 22 از 24
پلان – طبقه 4
نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی داخلی، ویندوز
© Woo-Jin Park

طبقه اول اجازه می دهد تا تنه های درختان محکم را مشاهده کنید که نمادی از قرن ها رشد است. در اینجا، یک کافه مجهز به مبلمان TON، فضایی دلپذیر را ایجاد می کند. صندلی‌های تولید انبوه TON بیش از یک قرن پیش به وسایل نمادین کافه‌ها تبدیل شدند و همچنان محبوب هستند و گواه جذابیت همیشگی این برند هستند. این مفهوم برای انحراف مفهوم زمان از طریق TON، نمادی از دومین انقلاب صنعتی که تا کنون ادامه دارد، و LED، نشان دهنده دوران دیجیتال انقلاب صنعتی چهارم طراحی شده است.

نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© Woo-Jin Park

طبقه زیرزمینی به‌،وان ریشه‌های ناپیدای درخت تصور می‌شد که با مفهوم گریزان زمان به نام TRANSCEND تعریف می‌شد. این فضا برای محو ، مرزهای فضایی با استفاده از انعکاس، با هدف ایجاد یک حوزه تخیلی در جایی که زمان در آن فروریخته است، در نظر گرفته شده است. فضایی که محصولات “گنج یابی” GUBI را در خود جای داده است، آرزوی فراتر رفتن از زمان را دارد و به گونه ای طراحی شده است که حس نفوذ فضای واقعی به فضای فراتر را ارائه دهد.

نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی داخلی، آجر، پنجره، نما
© Woo-Jin Park
نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - تصویر 24 از 24
مدل نما

جلوی ساختمان رو به جاده ای است که پنجره های آن پر از درختان چنار است. با این حال، برای بازدیدکنندگ، که با ماشین وارد می‌شوند، ،مت پشتی ساختمان، جایی که پارکینگ در آن قرار دارد، به ،وان جلوی واقعی تلقی می‌شود. بنابراین، با مفهوم “چرخش”، جلو به ،وان یک ساختمان دیوار پرده ای مدرن حفظ می شود، در حالی که ،مت عقب طوری طراحی شده است که گویی سه ساختمان آجری بلند و باریک به هم متصل شده اند. ما امیدواریم که تجربه زمان با قدم گذاشتن در دروازه شیشه ای در عقب شروع شود و به سطح زیرزمین منتهی شود.

نمایشگاه ROUNGE / ATMOROUND - عکاسی داخلی، میز، نورپردازی، صندلی
© Woo-Jin Park




منبع: https://www.archdaily.com/1004333/rounge-s،wroom-atmoround