وکیل حقوقی در شیراز وکیل دادگستری

۰۹۱۷۳۲۹۸۴۴۱ در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا وکیل محترم پاسخگوی شما باشد. نام کاربری یا رمز عبور وارد شده صحیح نمی باشد و یا شما هنوز ثبت نام نکرده اید. با ثبت اطلاعات خود در این بخش، همکاران در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. توجه فرمایید جهت قطعی شدن رزرو وارد کردن اسامی تمام میهمانان به صورت صحیح و غیر تکراری همراه با کد ملی الزامی می باشد. یکی از مهم ترین و بزرگ ترین ویژگی های یک وکیل خوب و حرفه ای در شیراز، امانت داری و راز داری او می باشد.

  • برای اعطای وکالت می توانید از طریق شماره زیر با ایشان در ارتباط باشید.
  • در صورتی که در جهان مدرن امروزی داشتن یک وکیل امری اجتناب ناپذیر می باشد.
  • وکیل هایی که به قول معروف حاذق بوده و به پیچ و خم های قانون و مقررات اشراف خوبی دارند، با یک نگاه به کل ماجرا می توانند توصیه های بسیار کارامدی به شما ارائه نمایند.

در چه مواردی به وکیل نیاز داریم؟مسائل حقوقی مانند مهریه، طلاق، کلاهبرداری، سرقت، قتل، مزاحمت، نفقه، کودک آزاری، تجاوز و … از جمله مواردی هستند که وکیل در شیراز به خوبی می تواند آن ها را حل و فصل نماید. کافیست بر روی تخصص مورد نظر خود کلیک کرده تا وکلای مربوط به آن را مشاهده نموده و با انتخاب هر وکیل، اطلاعات ایشان از قبیل آدرس و شماره تماس نمایش داده خواهد شد.

ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند. در سامانه ی دادسان شما می توانید از تخصص وکلای فارس استفاده کرده و از بهترین وکیلی که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما متخصص است در فارس مشاوره بگیرید. وکلای فارس در طیف گسترده ای از امور حقوقی در حال فعالیت هستند که این امر، انتخاب بهترین وکیل فارس که در زمینه ی موردنظر شما نیز متخصص باشد را مشکل خواهد کرد. دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص فارس انتخاب وکیل مناسب فارس را برای شما تسهیل می نماید.

لیست وکلای شیراز

لذا اگر نیاز به یافتن بهترین وکیل حقوقی فارس، بهترین وکیل کیفری فارس، بهترین وکیل خانواده فارس و بهترین وکیل ملکی فارس دارید توصیه می شود به آشنایانی که سابقا تجربه داشتن وکیل در این زمینه داشته اند مراجعه نمایید که قطعا این کار قابل اعتماد تر می باشد. اما معیاری که این سایت برای معرفی وکیل به ساکنین استان فارس دارد، ترجیحاً معرفی وکلای محترمی است که علاوه بر وکالت در کسوت استادی در دانشگاه های استان فارس فعالیت دارند. همچنین شما با توجه به اهمیت موضوع حقوقی خود می توانید به صفحه وکلای شهر شیراز نیز مراجعه نمایید.

وکیل های مجرب و متخصص بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام در هر شهری مشغول به فعالیت هستند و دارای سوابق درخشان هم می باشند. برای جستجوی این وکلا و تحقیق و بررسی میتوان به سایت وکیل از ما مراجعه کنید و یا از افراد قابل اعتماد شروع کرد مانند دوستان، آشنایان و افرادی که قبلا پرونده هایی مشابه پرونده شما داشته اند. لغت وکیل واژه ای عربی است و به کسی گفته می شود که از طرف افراد حقیقی و حقوقی برای انجام کلیه امور حقوقی به وکیل مامور می شود تا در چارچوب قوانین و مقررات قانون مدنی وظایفی را انجام دهد و باید تا پایان پرونده حقوقی که با عقد وکالت بین طرفین انجام شده است، تمامی مسئولیت پرونده را به عهده بگیرد. به کسانی که وظایف حقوقی خود را به وکیل محول می کنند موکل می گویند که طی یک حق الوکاله ای که وکیل درخواست می کند، پرونده خود را به او واگذار می کنند. با دریافت مشاوره حقوقی از وکیل شیراز از حقوق قانونی خود مطلع شوید. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند.

کار

ایشان با توجه به سابقه طولانی مدت و برخورداری از تجربه کافی جزء لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز سامانه وکیل نوین هستند . آقای محمد علی کرمی دارای 11 سال سابقه حقوقی و دانشجوی ترم آخر دکترای حقوق می باشند. ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید.

وکیل کسی است که از طرف شخصی برای انجام کاری مامور می شود، مطابق اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران طرفین دعوا در تمام دادگاه ها می توانند وکیل داشته باشند، حتی اگر توانایی مالی داشتن وکیل را ندارند باید امکان تعیین وکیل برای آن ها فراهم شود. وکلا علاوه بر تحصیلات مورد نیاز، مجوزهایی را باید کسب کنند تا اجازه وکالتبه آن ها داده شود. وکیل خوب باید علاوه بر دانش و اطلاع از قوانین، تجربه و سابقه کافی برای حل برخی از پرونده های خاص را داشته باشد، معمولا وکلا در دو سال دوره کارآموزی که می گذرانند، با انواع دعاوی و پرونده ها آشنا می شوند. امروزه دعاوی حقوقی یکی از مسائلی است که هر فردی حداقل یک بار در زندگی خود درگیر آن شده است. از آنجایی که قوانین و مقررات حقوقی بسیار پیچیده هستند؛ حل و فصل آن ها به تنهایی و بدون مشورت با افراد حرفه ای و خبره، بسیار مشکل است. علاوه بر این سعی در رفع دعاوی حقوقی بدون مشورت با وکیل در شیراز، ممکن است هزینه و زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد.

برای مشاهده رزومه و جزئیات هر یک از وکلا می‌توانید روی نام آن وکیل کلیک کنید تا وارد صفحه شخصی آن و بشوید. ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و در دعاوی های مختلف حقوقی مانند ملکی، کیفری، حقوقی، ثبتی و ملکی هم تخصص و مهارت دارد. دعاوی مربوط به خانواده از قبیل نفقه و مهریه ،دعاوی حقوقی و کیفری راجع به املاک و اموال غیر منقول ،دعاوی راجع به روابط موجر و مستاجر ،تخلیه ،اثبات مالکیت ،خلع ید ،چک و سفته ، قراردادها ، وصول مطالبات ،نگارش قراردادهای مالی و غیر مالی ،دادخواست و لوایح دفاعیه ،مطالعه پرونده و ارائه راهکار قانونی و مشاوره. به صورت کلی، وکیل پایه یک دادگستری می تواند در تمامی پرونده ها و دعاوی به عنوان وکیل حاضر شده و بررسی های لازم را انجام دهد تا از حقوق موکل خود دفاع نموده و رای دادگاه را به نفع موکل تغییر دهد. معمولا وکلا در دوران کارآموزی که نزد وکیل سرپرست می گذرانند، نسبت به تمامی دعاوی تجربه کافی را به دست می آورند و می توانند وکالت آن را بر عهده بگیرند. بهترین وکیل شیراز وظیفه دارد پرونده موکل را به طور کامل بررسی کرده و توضیحات تکمیلی را در مورد مشکل به وجود آمده به موکل بگوید و سپس با توجه به دانش و تجربه ای که داشته است به عنوان وکیل در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند.