پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI


پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI

پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - عکاسی خارجی، نما
© Alex S،ots Buildings

پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - عکاسی خارجی، نماپایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - عکاسی خارجی، آجر، نماپایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - عکاسی بیرونی، پله ها، نما، نرده، پنجرهپایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلیپایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - تصاویر بیشتر+ 32


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    437 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: آنها زندگی نمی کنند، اه، هورمان، لیاپور، لینداب، ،ومونت


پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - عکاسی خارجی
© Alex S،ots Buildings

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. در طول آماده سازی پروژه متوجه شدیم که برخلاف خارج از کشور، ا،ر ساختمان های فنی در جمهوری چک بدون مراقبت های معماری ساخته شده اند. اغلب ساختمان‌های متمایز و گران‌قیمت بدون مفهوم و زمینه‌ای وجود دارند که پتانسیل آشکارسازی شاعرانه منحصربه‌فردشان از بین رفته است. بنابراین، ما به همراه نمایندگان منطقه شهر پراگ Lysolaje، تز اصلی طراحی را در ابتدا تنظیم کردیم. کارکرد، صداقت، تنوع، پایداری، احترام به محیط اطراف، کیفیت محیط داخلی، و خدمت به آموزش موضوعات اصلی شدند که ما بیشتر آن ها را ورز دادیم تا نتیجه ای متعادل به دست آوریم.

پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - عکاسی خارجی، نما
© Alex S،ots Buildings
پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - تصویر 29 از 37
آ،ونومتری
پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - عکاسی خارجی، آجر، نما
© Alex S،ots Buildings

ما با قرار دادن حجم کم در دامنه تپه به استقرار طبیعی در محیط اطراف کمک می کنیم. ما با ریتم بندی نماها و استفاده از الوار در نمای اصلی با ساختمان های مس، اطراف ارتباط برقرار می کنیم. سطح آرام آن در حین کار زنده می شود، جایی که پالس باز و بسته شدن ماژول های مختلف به ساختمان پویایی منحصر به فرد می بخشد. شبکه م،ار فضایی قاب بتنی پیش ساخته حدا،ر سطح تنوع را برآورده می کند و به ما امکان می دهد دو عملیات را با نیازهای مختلف به راحتی انجام دهیم. در عین حال، به ما این امکان را می دهد که به تغییرات آتی در تقاضاها به طور انعطاف پذیر پاسخ دهیم.

پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - عکاسی خارجی، نما
© Alex S،ots Buildings
پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی
© Alex S،ots Buildings
پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - تصویر 31 از 37
پلان طبقه 1
پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - عکاسی داخلی، آشپزخانه، تیرآهن، پنجره
© Alex S،ots Buildings

منطقه فنی بزرگتر شامل گاراژهایی برای وسایل نقلیه تعمیر و نگهداری، انبار مواد و یک انبار سرپوشیده است. فضای کوچکتر برای خدمه از نظر اندازه اتاق، نور، آ،تیک، دمای داخلی و ظاهر به طور قابل توجهی متفاوت است. بنابراین، ما آن را به ،وان یک جعبه داخلی مستقل از ساختار فولادی پیش ساخته سبک وزن طراحی کردیم. دارای رختکن با امکانات، کارگاه، دفتر، انبار گرم و سالن است که در شیفت های شبانه در مواقع اضطراری برفی نیز از آن استفاده می شود. ما همچنین از ساختار سبک وزن برای ارائه یک حجم جداگانه برای آپارتمان مدیر در طبقه دوم استفاده کرده ایم که ذخیره ای را برای آینده فراهم می کند و می تواند بر روی ماژول های مجاور گسترش یابد.

پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - عکاسی خارجی
© Alex S،ots Buildings
پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - تصویر 33 از 37
بخش طولی

هیچ فضایی – دهلیز ورودی – نقش تعیین کننده ای در نحوه عملکرد خانه دارد. این به ،وان یک پیوند به خیابان، ورودی اصلی و یک گره ارتباطی عمل می کند که سطح باز بودن آن را می توان با آبشش های چرخان بزرگ تنظیم کرد. پوسته شیشه ای آن، فضای داخلی را با نور منتشر نرم روشن می کند. این یک نقطه ملاقات نیمه خصوصی است که در آن باران می بارد، علف رشد می کند و گوجه فرنگی کاشته می شود. استفاده از سازه ها و مواد در معرض دید بدون لایه های پوششی اضافی بر بیان واقعی کلی تأکید می کند. ما همیشه به پایداری و مسئولیت ورود به محیطی که در آن زندگی می کنیم فکر می کنیم. مفهوم انرژی و زیست محیطی را در زم، تنظیم کردیم که این موضوع هنوز از نظر اجتماعی چندان مرتبط نبود. به لطف این، این ساختمان توانسته است در برابر بحران انرژی فعلی مقاومت کند.

پایگاه خدمات فنی Lysolaje / PROGRES ARCHITEKTI - عکاسی خارجی
© Alex S،ots Buildings

این ساختمان برای تبدیل شدن به یک منبع الهام برای عموم قرار دارد. ساختمان‌های عمومی باید در زمینه‌های پایداری، کار با انرژی‌های تجدیدپذیر، استانداردهای محیط داخلی و مصالح مورد استفاده، روند را تعیین کنند. ،مت فنی گرم نشده با قرار گرفتن در زمین، دمای ثابتی را حفظ می کند و یخ نمی زند. ،مت گرم شده در استاندارد غیرفعال عایق بندی شده است، سیستم گرمایش مبتنی بر پمپ حرارتی است. یک نیروگاه فتوولتائیک با ذخیره باتری در پشت بام ساختمان برای راه اندازی خانه و تامین تج،ات نگهداری نصب شده است. آب باران ذخیره می شود و برای نگهداری و آبیاری مجدد استفاده می شود. بام های سبز باعث بهبود میکرو اقلیم، حفظ آب و نرم شدن ساختمان می شود. تمام فضاهای داخلی با نور طبیعی روز روشن می شوند و تمام مناطق زندگی از استاندارد بالایی از آ،تیک داخلی برخوردار هستند. تنوع در چیدمان عملیاتی و استفاده از مواد بادوام باعث افزایش چرخه عمر سازه می شود.




منبع: https://www.archdaily.com/1004471/technical-services-base-lysolaje-progres-architekti