پردیس آموزشی SNCF / A+Architecture


پردیس آموزشی SNCF / A+Architecture

پردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - عکاسی خارجی، نما
© کامیل غربی

پردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - عکاسی خارجی، نماپردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - عکاسی خارجی، نماپردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - عکاسی داخلی، پله ها، صندلی، میز، تیرآهنپردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پنجرهپردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - تصاویر بیشتر+ 26


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

پردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - عکاسی خارجی، نما
© کامیل غربی

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. پردیس معاصر و با احترام به محیط خود، در تماس مستقیم با زمین و پوشش گیاهی طراحی شد تا با ریتم فصول زندگی کند. رگه‌های نماها و تنوع رنگ‌های آن بر این تصور از ساختمان‌هایی تأکید می‌کند که در رزونانس با سایت، که هویت منظری قوی دارد، تکامل می‌یابند.

پردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - عکاسی خارجی، نما
© کامیل غربی
پردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - تصویر 28 از 31
طرح کلی

ساختمان ثالث و آموزشی، ویترینی واقعی برای پردیس، به طور گسترده باز است و از طریق میدان عمومی آن قابل دسترسی است و ورودی سایت را مشخص می کند. سالن فنی دقیقا روبروی آن قرار می گیرد. بین این دو ساختمان، یک خیابان ایجاد می شود که به ،وان یک گردشگاه شهری در نظر گرفته می شود. آرام و آرام که در دو طرف کاشته می شود، در روزهای تابستان سایه و خنکی ایجاد می کند. ساختمان اقامتگاه با کمی فاصله اما به راحتی از ورودی سایت قابل شناسایی است.

پردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - عکاسی خارجی، نما، ویندوز
© کامیل غربی

این سه ساختمان با یک سازمان مثلثی به یکدیگر همزیستی می کنند و در مرکز آن قلب پردیس را ایجاد می کنند. در اینجا، زندگی پس از ک، می تواند اتفاق بیفتد. فضاهای بیرونی بزرگ فضاهایی را برای استراحت، بازی، ورزش… ارائه می دهند که مستقیماً به فضاهای دلپذیر داخلی متصل می شوند.

پردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - عکاسی داخلی، پله ها، صندلی، میز، تیرآهن
© کامیل غربی
پردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پنجره
© کامیل غربی
پردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - تصویر 24 از 31
طرح طبقه همکف
پردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - عکاسی داخلی، پنجره، میز، صندلی
© کامیل غربی

این پروژه کاربردی و راحت است و زندگی در آن برای همه کاربران خوشایند است. مناطق محوطه سازی شده، مناظر را متنوع می کند و هماهنگی از مناطق استراحت متنوع ایجاد می کند که به همه اجازه می دهد مکان خود را پیدا کنند. فضای پیشنهادی حول این مراجع مش،، شناخته شده و شناخته شده ساخته شده است. فضاهای باز و نور، که با سخاوتمندانه کاشته شده و با مصالح نجیب، چندساله، سرزنده یا شفاف تزئین شده اند.

پردیس آموزشی SNCF / A+Architecture - عکاسی بیرونی، منظره شهری، نما، پنجره
© Sylvain Mestre




منبع: https://www.archdaily.com/994934/sncf-training-campus-a-plus-architecture