پردیس / KOKUYO | آرک دیلی


پردیس / KOKUYO - عکاسی بیرونی، باغ
© Nacasa & Partners

پردیس / KOKUYO - عکاسی بیرونی، نرده، عرشه، حیاطپردیس / KOKUYO - عکاسی داخلی، پنجره، در، نما، حیاطپردیس / KOKUYO - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میزپردیس / KOKUYO - عکاسی داخلی، اتاق خواب، صندلیپردیس / KOKUYO - تصاویر بیشتر+ 16


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    8426 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2021


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: اشفورد ژاپن، مبلمان KOKUYO، ModuleX، سفال سبک جدید، کاشی موزاییک ناگویا، توری

پردیس / KOKUYO - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Nacasa & Partners

بازتعریف دفتر مرکزی در شهر – یک پروژه نوسازی که یک ساختمان شرکت خصوصی چهل ساله را به یک سایت آزمایشی برای آینده تبدیل کرده است که در آن افراد می توانند خلاقانه کار و زندگی کنند. مفهوم اصلی “محوطه کار و زندگی” است. این پروژه فعالیت‌های شرکتی را به روی شهر باز می‌کند و ارزش‌های جدیدی را در محیطی کشف می‌کند که افراد مختلف در آن درگیر هستند. رزونانس همدلانه لازم در عصر جدید کار پراکنده.

پردیس / KOKUYO - عکاسی بیرونی، نرده، عرشه، حیاط
© Nacasa & Partners
پردیس / KOKUYO - تصویر 20 از 21
پلان – طبقه 1
پردیس / KOKUYO - عکاسی داخلی، پنجره، در، نما، حیاط
© Nacasa & Partners

مک، از هرج و مرج کنترل شده، به راحتی با شهر ،یب شده است – ما با بهره‌گیری از ساختمان‌های موجود، فضایی باز و جادار را از طریق «عملیات تفریق» ایجاد کرده‌ایم. این فضا مانند واحه ای در شهر مک، است که می تو،د جذابیت های لطیف طبیعت را با نسیم ملایمی که از دهانه های ساختمان می وزید و درختان تاب می خورد، احساس کنید. با اعتقاد به اینکه چنین فضای نیمه عمومی و نیمه بیرونی خلاقیت مردم را تحریک می کند، طبقات پایین ساختمان ها را به ،وان “منظره ای هماهنگ با شهر” طراحی کردیم. و فعالیت‌های مختلفی هر روز اتفاق می‌افتد. قدم زدن در چنین هرج و مرج الهام‌بخش در واقع یکی از شگفت‌انگیزترین تجربیاتی است که هر شهری می‌تواند ارائه دهد، اگرچه اغلب در منطقه اداری در دسترس نیست.

پردیس / KOKUYO - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Nacasa & Partners

یک ساختمان موجود را با “تفریق خلاق” باز کنید – ساختمان مرکزی از سه ساختم، که در ابتدا وجود داشت برای ایجاد یک پارک روباز ت،یب شد. از آنجایی که سایت در گوشه خیابان قرار دارد، ما عمداً روزنه های زیادی را در دیوار ساختمان ایجاد کردیم تا مسیرهایی را برای عبور باد و مردم ایجاد کنیم. هدف ما این بود که محل خود را در شینا،ا از یک “محل کار سازم، و بسته” به “مک، باز، جایی که کارگران می توانند با جامعه ارتباط برقرار کنند” تبدیل کنیم. این «فضایی است که در آن افراد گوناگون جمع می‌شوند و فعالیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف در آن متولد می‌شوند.

پردیس / KOKUYO - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© Nacasa & Partners
پردیس / KOKUYO - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پرتو
© Nacasa & Partners
پردیس / KOKUYO - تصویر 21 از 21
پلان – طبقه 2
پردیس / KOKUYO - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، پرتو، صندلی
© Nacasa & Partners

“منظره ای با سبزه و پله” شهر را با فضای داخلی مرتبط می کند – پله ها و مراحل مختلفی در این دو ساختمان قدیمی تعبیه شده است تا جایی که مردم بتوانند در آن اقامت کنند و استراحت کنند. پله ها و پل های منحنی با طراحی ارگ،ک در تضاد خوبی با ساختمان جامد قدیمی که نمادی از این مکان است قرار دارند. بازدیدکنندگان می توانند مکان مورد علاقه خود را در پلکان بزرگی که بیرون و داخل را به هم متصل می کند، بیابند.

پردیس / KOKUYO - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© Nacasa & Partners
پردیس / KOKUYO - عکاسی داخلی، میز، صندلی، نیمکت
© Nacasa & Partners

کشتی که از تنوع و تغییر استقبال می کند – ما توالت‌های همه‌،تی، اتاق پرستاری، نمازخانه و رختکن تعبیه کرده‌ایم تا محیطی ایجاد کنیم که هر، بتواند فردیت خود را نشان دهد. طراحی وسایل در طبقه اول کاربرد متغیری را ارائه می دهد، با ساختاری متحرک و قابل انباشته که استفاده از آنها را در خارج آسان می کند. هدف ما این است که این فضای بازسازی شده را به مک، برای تنوع و تغییر و همچنین منبع الهام برای بازدیدکنندگان و کارمندان خود تبدیل کنیم و از این طریق به ایجاد صحنه‌ای رنگارنگ و پر جنب و جوش در منطقه شینا،ا کمک کنیم.




منبع: https://www.archdaily.com/1003596/the-campus-kokuyo