کاشت مژه و تاثیر آن بر زیبایی چشم ها کلینیک پوست و مو رز

امروزه کاشت مژه و اکستنشن مژه به یکی از ترندهای روز دنیا تبدیل شده است. افرادی که مژه های کم پشتی دارند باید کمتر از مواد آرایشی استفاده کنند یا از مواد آرایشی مرغوب استفاده نمایند. به جای کاشت مژه از یک ریمل مرغوب استفاده نمایید زیرا کاشت مژه مصنوعی در درازمدت موجب جمع شدن باکتری ها و انواع عفونت ها می شود.

معمولاً کاشت 30 تا 40 فولیکول مو برای به دست آوردن تراکم مطلوب مژه ها را در بر می‌گیرد. چند ساعت قبل از اکستنشن، صورت خود را نشوئید تا مژه‌ها کاملا خشک باشند. در صورت شیردهی و یا مصرف هر گونه قرص هورمونی حتما با متخصص مژه‌کار مشورت کنید. برای اینکه به نتیجه‌ی دلخواه برسید، همان ابتدای کار عکس مدل مدنظرتان را نشان بدهید تا مژه‌کار بهتر بتواند در تصمیم‌گیری راهنمایی‌تان کند. 3 روز قبل و 3 روز بعد از دوران عادت ماهانه توصیه می شود کاشت مژه انجام نشود. بهتر است عکس مورد نظر خود را به مژه کار خود نشان دهید تا شما را راهنمایی کند.

بر خلاف اکستنشن مژه که هر ۶ تا ۸ هفته یکبار نیاز به ترمیم دارد، کاشت مژه نتایج دائمی‌تری دارد. این باعث می‌شود مژه‌های طبیعی نتوانند وزن اکستنشن را تحمل کنند و در معرض شکنندگی قرار گیرند. مالیدن یا خاراندن مژه‌ها در خواب (با دست یا روی بالش) هم می‌تواند به مژه‌های طبیعی آسیب برساند.

پس از انجام اکستنشن، شما نیازی به استفاده از ریمل نخواهید داشت و مژه‌های‌تان بعد از این کار، بلند و زیبا می‌مانند. بنابراین سعی کنید پس از اکستنشن، حتی الامکان از ریمل استفاده نکنید. البته ریمل‌های بی‌رنگ و پرایمرها، جایگزین مناسبی برای ریمل‌های معمولی خواهند بود. بعد از اکستنشن مژه در واقع اصلا نیازی به ریمل مژه نخواهید داشت.

در اکستنشن مژه، تارهای مژه به ساقه‌ مژه‌های فرد چسبانده می‌شوند. تارهای مژه در این روش هم به‌صورت تکی و هم به‌صورت دسته‌ای یا چندتایی چسبانده می‌شوند. کاشت کلاسیک مژه روش دیگری است که برای بهبود ظاهر مژه‌های کم‌پشت استفاده می‌شود. برخلاف لیفت و اکستنشن، این روش در صورت انجام صحیح توسط جراح، نتایج طولانی‌تری خواهد داشت. مهم‌ترین نکته این است که زمان انجام آن از لوازم کاشت مژه مرغوبی استفاده شود و در مراقبت‌های بعد آن دقت زیادی داشته باشید تا پیوند مژه نشکند. زیبایی و داشتن چهره ای دلنشین برای اغلب افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در طول مدت جلسه مشاوره شما اطلاعات زیادی را در مورد عمل کاشت مژه به دست خواهید آورد که باعث می شود با آگاهی کامل بتوانید تصمیمات درستی بگیرید. حتی ممکن است در طی جلسه مشاوره پیشنهاد شود تا از این عمل صرف نظر کنید زیرا شاید شما کاندید مناسب نباشید. در چنین مواقعی بهتر است با یک متخصص زیبایی در این باره صحبت کنید تا از پیشنهادات وی برای حل موضوعات مرتبط با مژه و عمل زیبایی کاشت مژه استفاده مفیدی نمایید. بسته به ظاهر چشم هر فرد، انواع فر، طول و ضخامت برای انتخاب وجود دارد. مژه‌های کلاسیک برای استفاده روزمره و جایگزینی با ریمل عالی هستند و برای حفظ ظاهر مژه‌ها هر 3 هفته الی 6 هفته یک‌بار باید ترمیم شوند. در طرف مقابل اکستنشن در سالن ها و کیلینیک های زیبایی انجام می شود، کاملا بدون درد است و انجام آن حدود یک تا دو ساعت و نیم به طول می انجامد.

در مقاله «بهترین ریمل های 2019»، برخی از بهترین ریمل‌ها را با هم بررسی و تحلیل کردیم. پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه این مطلب، ریمل مناسب خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. – برای حالت دهی به مژه ها بعد از حمام سشوار را روی درجه کم بگذارید و با فاصله 20 سانتی مترزیر مژهایتان بگیرید و با دست به آن حالت دهید. اگر درجه سشوار زیاد باشد چسب ها سست می شوند و اکستنشن کنده می شود. حداقل ۱۲ ماه پس از انجام عمل کاشت مژه می‌توان تأثیرات آن را بررسی نمود و درباره‌ی آن قضاوت کرد.

کلا ریمل را کنار بگذارید اما اگر این کار برایتان سخت است حداقل از ریمل ضدآب استفاده نکنید. شاید نگران خیس شدن مژه ها شوید اما باید هر روز آن ها را با آب بشوئید. کار مژه ها این است که از وارد شدن آلودگی به چشم ها جلوگیری کند و این آلودگی ها روی مژه های مصنوعی شکل می گیرند. باید مطمئن شوید که مجوز این کار را دارند و از آن ها بخواهید که عکس کارهای قبلی شان را به شما نشان دهند. اگر چسب روی مژه مشخص بود و مژه ها به هم چسبیده بودند به یک متخصص دیگر مراجعه کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار