کافه و محله Cormeum / KARO Architects


کافه و محله Cormeum / KARO Architects

کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - Windows
© Park Myeongrae

کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - عکاسی داخلی، میز، مبل، صندلی، پنجرهکافه و محله Cormeum / KARO Architekten - عکاسی داخلی، حمام، صندلی، پنجرهکافه و محله Cormeum / KARO Architekten - عکاسی بیرونی، ویندوزکافه و محله Cormeum / KARO Architekten - نما، پنجرهکافه و محله Cormeum / KARO Architekten - تصاویر بیشتر+ 24


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    2207 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2021


  • <،le>ع، ها

  • معماران اصلی:

    کیم کیجونگ

کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Park Myeongrae

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Cormeum در دامنه ج،ی کوه Bi،san (229 متر) در Anseong واقع شده است. همانطور که از جاده اصلی Bo،wonsam-ro وارد جاده کوچک می شویم، کم کم به ساختاری که دیدیم می رسیم. اولین چیزی که می تو،د ببینید Bonacava است، کافه ای که توسط مشتری اداره می شود، که در ورودی سایت به شکل یک جعبه بلند از شمال به ج، قرار دارد و “Cormeum” را پنهان می کند. صحنه کم کم نمایان می شود تا اینکه به این ساختمان می رسیم و مدتی می م،م.

کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - عکاسی داخلی
© Park Myeongrae

سپس شروع به دیدن Cormeum می کنید. با این امید طراحی شد که منع، کننده ویژگی های مکان سایت باشد که به تدریج آشکار می شود و آن را به یک معماری غیرقابل پیش بینی تبدیل می کند. بدین منظور فضا و فرم به گونه ای طراحی شد که با زوایای و سطوح مختلف با جاده دسترسی مطابقت داشته باشد. البته، زوایا و سطوح باید به سادگی نمایانگر منظره به ،وان جاده دسترسی، سلسله مراتب فضا، برنامه و غیره باشد.

کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - عکاسی داخلی، میز، مبل، صندلی، پنجره
© Park Myeongrae
کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - تصویر 20 از 29
پلان طبقه اول
کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - عکاسی داخلی، میز، مبل، صندلی، در، پنجره، تیرآهن
© Park Myeongrae

وقتی روی زمین می ایستید، می تو،د چشم انداز افقی دوردست ایجاد شده توسط دشت های Anseong را در ضلع ج،ی ببینید که ثبات زمین و کشاورزی را نشان می دهد. از آنجایی که زمین در دامنه کوه بیبونگسان قرار دارد، می تو،د این مناظر را به طور گسترده مشاهده کنید. و بین کافه موجود و سایت اصلی، “مؤسسه تحقیقاتی جینسنگجو” قرار دارد و چیدمان ساختمان با یافتن موقعیتی که جلوی دید این ساختمان را نگیرد و خط کشی در ضلع غربی ساختمان آغاز شد. .

کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - عکاسی داخلی، حمام، صندلی، پنجره
© Park Myeongrae
کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - تصویر 28 از 29
بخش 01
کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، پنجره
© Park Myeongrae

و ما سعی کردیم که منظره را در سطوح مختلف و به روش های مختلف ثبت کنیم. حیاط جلویی این بنا دارای فضای آبی است که با واژگان مورب ساختمان در سمت رو به ساختمان و فضایی طراحی شده است که می توان از بیرون به مناظر ج،ی نگاه کرد. به مشتری گفتم که این نرده باید ساده ترین نرده باشد تا منظره را به تصویر بکشد.

کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - عکاسی داخلی، پنجره
© Park Myeongrae
کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - عکاسی داخلی، پله
© Park Myeongrae

در حالی که تجربه معماری و نشستن در یک صندلی راحت مهم بود، ما به معماری سه بعدی فکر کردیم که بتو،م در حین حرکت تجربه کنیم. ابتدا دو خط متحرک عمودی یکی در خارج و دیگری در داخل ایجاد شد. این پله ها در جلوی ساختمان قرار گرفته اند تا کاربران ورودی و ،وجی از کافه بتوانند در اطراف آن حرکت کنند و از ساختمان و مناظر اطراف لذت ببرند. و خطوط مختلف مورب زاویه دار اعمال شده در ،مت جلو، جنبه های مختلف ساختمان را به کاربران متحرک نشان می دهد.

کافه و محله Cormeum / KARO Architects - پله ها، نرده
© Park Myeongrae
کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - تصویر 24 از 29
ارتفاع 01
کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Park Myeongrae

می توان گفت مشتری به نوعی حامی هنر محلی است که رابطه دوستانه ای با هنرمندان برقرار کرده است. از این رو فضای باز برای این بنا در نظر گرفته شد که در آن دیوارهایی با اندازه های مختلف و آثار هنری فضایی به نمایش گذاشته شود. البته حرکت متحرک به این فضاها مرتبط است تا بتو،د از آنها قدرد، کنید. علاوه بر این، میزها و صندلی ها در کنار گردش متحرک چیده شده اند تا کاربران بتوانند مطابق با سلیقه خود انتخاب کنند.

کافه و محله Cormeum / KARO Architekten - نما، پنجره
© Park Myeongrae




منبع: https://www.archdaily.com/993372/cormeum-cafe-and-neighbor،od-facility-karo-architekten