آبجوسازی سوووست / اورت لیف


آبجوسازی سوووست / اورت لیف

Sou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی
© جناح پیوانسکی

Sou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، میز، صندلیSou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پرتوSou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی بیرونی، نماSou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، ویندوزSou'West Brewery / Ewert Leaf - تصاویر بیشتر+ 23


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    1495 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2021


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: آرتدوموس، سردوموس، InStyle، کره


Sou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© جناح پیوانسکی

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. آبجوسازی سو وست، یک انبار نمادین در تورکی ساحلی ویکتوریا را به مک، پر جنب و جوش تبدیل می کند که به دلیل ارتباط، گرما، و بازیگوشی فرهنگ موج سواری است. این سایت گسترده که شامل یک سالن آبجو، منطقه بازی، غرفه مزه ،، و تراس در فضای باز است، با برنامه ریزی ماهرانه و مواد طبیعی تعریف شده است و دم ، اصیل Sou’West را در محل جشن می گیرد.

Sou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی خارجی، نما
© جناح پیوانسکی
Sou'West Brewery / Ewert Leaf - تصویر 26 از 28
طرح مبلمان
Sou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، ویندوز
© جناح پیوانسکی

این انبار 1495 متر مربعی که در اواسط دهه 90 به ،وان مرکز مرکزی برای یک برند موج سوار محلی تأسیس شد، Quiksilver ساخته شد، چراغی از جامعه ساحلی تورکی است. خلاصه Sou’West خواستار ایجاد یک مرکز غذا و نوشیدنی پر جنب و جوش است که “فضاهای هر لحظه” را ارائه دهد، در حالی که به طور یکپارچه تج،ات آبجوسازی را به ،وان ویترینی از رویکرد دستکاری شده Sou’West یکپارچه می کند. رفتار فروتنانه دم ، سوووست، شباهت هایی را بین خام بودن سایت و ساحل ناهموار ترسیم کرد و تیم طراحی را الهام بخشید تا موادی را انتخاب کند که منع، کننده لمس طبیعی و گرما باشد. رنگ های خاکی سفال، تراززو، الوار و چرم به شکلی بازیگوشانه در هم تنیده شده اند تا تعادلی بین استحکام و راحتی، قابلیت دسترسی و جزئیات ایجاد کنند، در حالی که گنجاندن روکش های چوبی با چاپ نخل اشاره ای بازیگوش به خاستگاه لباس های موج سواری در انبار دارد.

Sou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، میز
© جناح پیوانسکی
Sou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پرتو
© جناح پیوانسکی

این پروژه مست،م استراتژی فضایی و کارهای ساختاری گسترده برای ایجاد یک پیشنهاد منسجم بود. یک دال سطح بالایی برای بزرگداشت مقیاس ساختمان برداشته شد، در حالی که یک ،د قابل توجه برای جا دادن آسیاب های غلات، مخازن و ،رهای مختلف کارخانه آبجوسازی ساخته شد که شامل مذاکرات دقیق برنامه ریزی شهری بود. انبار نیاز به ارتقای کامل خدمات متن، با کاربرد جدید خود داشت و طراحان را به چالش می‌کشید تا روش‌های یکپارچه‌سازی را بیابند تا پوسته انبار خام را به جای پنهان ،، جشن بگیرند.

Sou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، میز، صندلی، تیر، پنجره
© جناح پیوانسکی
Sou'West Brewery / Ewert Leaf - تصویر 27 از 28
پلان طبقه
Sou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، میز، پنجره
© جناح پیوانسکی

این رویکرد متفکرانه تا به بهترین جزئیات داخلی انجام می شود. تکیه‌گاه‌های برجسته غرفه‌ها با قاب‌های با روکش پودری و درپوش‌های چوبی پایان یافته‌اند، در حالی که اتصالات برجسته در صفحه‌های شیشه‌ای و سایبان‌ها به زبان محلی انبار سایت بازمی‌گردد. چنین ،اصر دستکاری شده منع، کننده مراقبت و توجه فرآیند دم ، Sou’West است و در عین حال تجربه مشتری را ارتقا می دهد. چشم انداز جامع سالن، از کلان تا ،د، انسجام و قدرت را در هر نقطه تماس القا می کند.

Sou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، تیر، ستون
© جناح پیوانسکی
Sou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی داخلی
© جناح پیوانسکی

چراغ‌های خیاب، سفارشی برای ایجاد مقیاس انس، متن، هستند، در حالی که بازی جهت کاشی‌های سفالی کف، دانه‌های ظریفی را به سطح وسیع کف می‌آورد. محوطه سازی، چیدمان مبلمان مختلط و سایبان های معلق به تجربه فضایی تنوع می بخشد و در عین حال به راهیابی بصری کمک می کند. اضافه شدن یک نورگیر 12 متری به سالن آبجو، نور طبیعی فراو، را جذب می کند تا کیفیتی پر جنب و جوش و نور خورشید ایجاد کند. آبجوسازی سوووست، همراه با رنگ‌های طبیعی پر جنب و جوش، تنظیمات قابل دسترس، و حساسیت روشن و فانوس‌آمیز، محل تجمع اجتماعات شلوغی را ارائه می‌کند که روایت سایت را به ،وان بخشی نمادین از جامعه موج‌سواری جه، تغییر می‌دهد.

Sou'West Brewery / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، میز، پنجره
© جناح پیوانسکی




منبع: https://www.archdaily.com/993957/souwest-brewery-ewert-leaf