آلتون کلیف خانه / معماری f2a


،ون کلیف خانه / معماری f2a

Alton Cliff House / معماری f2a - عکاسی خارجی، پنجره، نرده
© کتی هویسمن

،ون کلیف خانه / معماری f2a - عکاسی بیرونیAlton Cliff House / معماری f2a - عکاسی بیرونی، ویندوز،ون کلیف خانه / معماری f2a - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره، صندلیAlton Cliff House / معماری f2a - عکاسی داخلی، قفسه بندی، صندلی، پنجرهAlton Cliff House / معماری f2a - تصاویر بیشتر+ 24


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    256 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: پارچه گریزلی متال، سقف IKO، Insulspan، سقف لینگ، کابینت نورلکو، رینیرز


  • معماران اصلی:

    آستین هاوکینز





،ون کلیف خانه / معماری f2a - عکاسی خارجی، نما
© کتی هویسمن

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. در نزدیکی، ،ون کلیف هاوس دیواری بی امان از پانل های فولادی کورتن را نشان می دهد که بر روی شیب تند شناور است و به سمت شمال مت، می شود. دیوار پتینه‌کاری‌شده گوشه‌ای می‌پیچد و به راهپیمایی خود ادامه می‌دهد، یک بار در یک صفحه کاشته شده می‌شکند، سپس دوباره ش،ته می‌شود تا فضای داخلی روشن را نمایان کند. پرده ها و گیاهان لبه ها را نرم می کنند و نور را به توری تبدیل می کنند. قلب خانه با نزدیک شدن به ورودی باز می شود.

،ون کلیف خانه / معماری f2a - عکاسی بیرونی
© کتی هویسمن
Alton Cliff House / معماری f2a - عکاسی بیرونی، ویندوز
© کتی هویسمن

بلوک های عملکردی در داخل دیوار چشم انداز SE و سقف تخت ساختمان پناهگاه ایجاد می کنند. گاراژ با پوشش کورتن از طریق دیوار شمالی پارک شده است، جایی که آشپزخانه را از مسیر ساحل عمومی محافظت می کند. آینه ای اتاق خواب های مهمان را دور از فضاهای اجتماعی قرار می دهد که به ،ه خود حیاط های شمالی و ج،ی را تشکیل می دهند و عرشه های خصوصی و نیمه سایه دار را به همه اتاق خواب ها ارائه می دهند. در مقیاس کوچکتر، آشپزخانه از اتاق رسانه، اصلی از رسانه، و اتاق خواب های مهمان از جاده توسط آسیاب جدا می شود، که هرکدام با برنامه های کوچک بارگذاری شده و با رنگ های ثابت تکمیل شده اند.

Alton Cliff House / معماری f2a - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© کتی هویسمن
Alton Cliff House / معماری f2a - تصویر 9 از 29

کلیف هاوس پرتره خود از منظره و مالک را از طریق کنتراست عمیق تر می کند. با شروع با رویکرد غیرقابل نفوذ خود، یک فضای داخلی ظریف و ظریف را نشان می دهد. به جز بلوک های برنامه جامد، نما از کف تا سقف لعاب دارد. درهای بالابر + کشویی میان فضای داخلی بسته و راحت و محیط گسترده و در معرض دید قرار می گیرند. ورودی متوالی به لبه ناگه، غربی خاتمه می‌یابد که بر فراز ص،ه پایین می‌رود. خانه بین زمین و آسمان نشسته است. هنگامی که از کلوپ مجاور دیده می شود، ناهمواری سایت با فضای ظریف داخل تضاد دارد. خوش بینی طراحی به زیبایی محیط نامن، آن را در بر می گیرد.

،ون کلیف خانه / معماری f2a - تصویر 24 از 29
پلان طبقه

برای ایجاد تضاد بین ساخت انسان و وحشی، پیش ساخته بود. فونداسیون یک پایه نواری است که در منطقه آشفته در کنار جاده به اضافه دو پایه که در بالای ص،ه قرار گرفته اند قرار گرفته است. این سازه از فولاد پیش ساخته و پانل های عایق (SIPs) است که توسط شیشه های قاب آلومینیومی و پانل های کورتن تکمیل شده است که همه توسط جرثقیل قرار داده شده اند. این طرح به گیاهان اصلی و حتی یک درخت کاج پوندروسا مرده ایستاده اجازه می داد که باقی بمانند.

،ون کلیف خانه / معماری f2a - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی، قفسه بندی
© کتی هویسمن
،ون کلیف خانه / معماری f2a - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره، صندلی
© کتی هویسمن

یک سیستم تهویه مطبوع تمام الکتریکی که با سکانس های بزرگتر پروژه ادغام شده است، گرما را با فضای معتدل زیر خانه مبا، می کند. گرما در طول زمستان به داخل پمپ می شود یا در تابستان از طریق یک سیستم م،ه شده دیجیتالی که کف های تابشی و تهویه مک،کی را از طریق بلوک های کابینت ،یب می کند، است،اج می شود. این پروژه با امید و چشم‌انداز به آینده‌ای تلخ نگاه می‌کند. محدودیت الهام بخش هنر است، بنابراین f2a به دنبال آن است، خواه یک سایت ناهموار یا چالش فنی دستیابی به بهره وری انرژی در حالی که مکالمه بین فضای داخلی و چشم انداز اطراف را حفظ می کند.

،ون کلیف خانه / معماری f2a - عکاسی بیرونی
© کتی هویسمن




منبع: https://www.archdaily.com/996773/alton-cliff-،use-f2a-architecture