آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه


آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه

آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی بیرونی، باغ
© BoysPlayNice

آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی داخلیآینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی بیرونیآینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی بیرونیآینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی خارجی، جنگلآینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - تصاویر بیشتر+ 28


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی بیرونی
© BoysPlayNice

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. نمایشگاه آینه های زلین به من،ت 700 سال تاریخ شهر زلین ایجاد شد که به صورت مجموعه ای از نصب های چندرسانه ای در پارک قلعه تجلی یافت. اولین مورد از سه اینستالیشن با دیدگاه متمایز نویسنده Pavel Kosatík در مورد تکامل شهر و اطراف آن کار می کند که ما متعاقباً آن را تکمیل و با تصاویر خلاصه کردیم.

آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی بیرونی، باغ
© BoysPlayNice

این امر منجر به گفتگوی بین نسلی بین متن و تصویر شد که گاهی با هم هماهنگ و گاهی متضاد هستند. علاوه بر این ،مت روایی، دو تاسیسات در پارک قلعه وجود دارد. یکی فیلمی همهجانبه است، یک تجربه سمعی و بصری که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد در لحظات گذشته زلین در دوره های مختلف، فصول، چراغ ها، در زمان های روستایی، هنگام آتش سوزی، هنگام ورود راه آهن، در زمان رونق باتا، و همچنین لحظه های حال زندگی کنند. این یک ،میشن فریم به فریم است که هر فریم از فیلم را به ،وان یک نقاشی در نظر می گیرد.

آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© BoysPlayNice
آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی بیرونی، ویندوز
© BoysPlayNice

آ،ین نصب دائمی آینه‌های زلین است – صورت فلکی غنایی از اشکال سیال، که به طرز شاعرانه‌ای در میان زیباترین درختان پارک زلین قرار گرفته‌اند، که بالای درختان، آسمان روان و بازدیدکنندگان کنجکاو رهگذر آن را منع، می‌کنند. روح این ،مت از اینستالیشن، آهنگسازی صوتی است که جشنی است از چرخه زمان، چرخش فصول، طول، شدن و کوتاه شدن روزها، لحظه های اعتدال و انقلاب که به صورت غیرقابل پیش بینی، شگفت انگیز عمل می کند. تقویم خورشیدی یا ساعت نجومی.

آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - تصویر 31 از 33
پلان – سایت

اساس ساخت موسیقی که در مراحل مختلف سال در پارک به صدا در می آید، نقشه برداری دقیق و مطالعه صدای زنگ ها در ناقوس های منطقه زلین بود. بنابراین، پارک با ارتعاشات برنز زنگ زنگ می زند، که یک اثر جغرافیایی کوچک شده از منطقه Zlín ایجاد می کند. ،یب‌های موسیقایی چند کاناله و موقعیت دقیق آن‌ها در زمان و سال با مطالعه حرکت خورشید و ستارگان مطابقت دارد. سطح صدا با یک نور متحرک پشتیب، می شود که نه تنها همراهی بصری با آینه ها و موسیقی را فراهم می کند، بلکه جایگزینی شاعرانه و بازیگوش برای نورپردازی شبانه پارک است.

آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی بیرونی، باغ، جنگل
© BoysPlayNice

این امر منجر به هماهنگی بین نور طبیعی و مصنوعی، بین صدای پارک، ،یب موسیقی و گذر زمان می شود. بنابراین آینه های زلین به یک اثر هنری تبدیل می شود که فقط در این مکان، در این زمان می تواند وجود داشته باشد. مواد. این نمایشگاه از سه ،صر به هم پیوسته تشکیل شده است:

آینه های نصب Zlín / Loom on the Moon - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© BoysPlayNice

1. دایره المعارف: دایره المعارف یک دیوار چوبی ساده با نقشه زمین مدور به طول کلی حدود 40 متر و ارتفاع 3 متر است. شکل آن با درختان موجود تطبیق می‌یابد – جای خود را به خط لبه‌های تاج آنها می‌دهد و به دیوار شکلی پویا می‌دهد. پوسته بیرونی از ورق فولادی جلا داده شده با آینه ساخته شده است و سطح داخلی تخته سه لا ضد آب به ،وان سطحی برای نمایش هنری 700 سال تاریخ زلین عمل می کند.

آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی بیرونی
© BoysPlayNice
آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی بیرونی
© BoysPlayNice
آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی خارجی، جنگل
© BoysPlayNice

2. غوطه ور ،: بخش نامیده می شود غوطه ور شدن در اصل یک سینمای تابست، ساده است. سطح طرح ریزی از نظر طراحی شبیه به دایره المعارف است – ،ت تخته سه لا ضد آب در دو طرف با صفحات تخته سه لا پوشیده شده است و ،مت داخلی رو به دایره المعارف از ورق فولادی صیقلی آینه کاری شده است. این یک تئاتر نوری جالب برای مخاطب بین دو سطح آینه ای ایجاد می کند – یکی صاف و دیگری گرد.

آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی بیرونی
© BoysPlayNice
آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - عکاسی بیرونی، باغ
© BoysPlayNice

3. اظهارات: آ،ین ،صر نمایشگاه شامل گروهی از آینه است که بر روی چمن بین درختان قرار گرفته و گودال های باران را تداعی می کند. حتی ساختار آنها نیز سبک وزن و غیر تهاجمی طراحی شده است. پایه روی پیچ‌های زمینی طراحی شده است که بی،ه‌ها را در برابر جابجایی و واژگون شدن محکم می‌کند. یک محفظه عایق حرارتی و رطوبتی ساده برای تج،ات در بالای سطح زمین قرار خواهد گرفت. خود “سطح” به ،وان یک صفحه نازک با سطح ورق فولادی ضد زنگ جلا طراحی شده است. ،اصر فردی از نظر شکل و اندازه متفاوت هستند – مانند گودال های باران واقعی. در داخل هر ،صر، یک اسپیکر و تکنولوژی نور وجود دارد. ،اصر به هم متصل شده و در یک نصب همه جانبه هماهنگ شده اند.

آینه های نصب Zlín / بافندگی روی ماه - تصویر 12 از 33
© BoysPlayNice




منبع: https://www.archdaily.com/996320/mirrors-of-zlin-installation-loom-on-the-moon