برج دفتر خانه / دفتر معماری مردمی


برج دفتر خانه / دفتر معماری مردمی

برج اداری خانه / دفتر معماری مردم - عکاسی داخلی، پنجره، نما
© Weiqi Jin

برج دفتر خانه / دفتر معماری مردم - عکاسی بیرونی، منظره شهری، ویندوزبرج دفتر خانه / دفتر معماری مردم - عکاسی بیرونی، ویندوزبرج دفتر خانه / دفتر معماری مردم - عکاسی داخلی، آجر، نما، تیرآهن، صندلیبرج دفتر خانه / دفتر معماری مردم - عکاسی داخلی، صندلیبرج دفتر خانه / دفتر معماری مردم - تصاویر بیشتر+ 33


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

برج دفتر خانه / دفتر معماری مردم - عکاسی داخلی، پنجره، منظره شهری، نما
© Weiqi Jin

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. برج Home Office یک ساختمان مس، را به فضای اداری بسیار مورد نیاز در شهر Tiantong Yuan تبدیل می کند که به ،وان “بزرگترین شهر خواب در جهان” شناخته می شود.

برج دفتر خانه / دفتر معماری مردم - عکاسی بیرونی، منظره شهری، ویندوز
با حسن نیت از دفتر معماری مردمی

Tiantong Yuan خانه بیش از 700000 نفر است که هر روز ساعت ها رفت و آمد به پکن را انجام می دهند. تمرکز زیاد توسعه‌های مس، فقط در تیانتونگ یوان منجر به ترافیک عظیم روزانه در مسیر مرکز شهر پکن می‌شود. در طول ساعات کاری، Tiantongyuan به یک شهر ارواح تبدیل می شود. برج دفتر خانه اولین پروژه از این نوع در پارک علم و فناوری Tiantong است. این یک منطقه متمرکز برای طرح Huitian در سطح شهر است، که هدف آن ارائه ،یبی بیشتر از کاربری ها در این منطقه مس، با تبدیل ساختمان های مس، خالی به ساختمان های اداری است.

برج اداری خانه / دفتر معماری مردم - عکاسی داخلی، پنجره، نما
© Weiqi Jin
برج دفتر خانه / دفتر معماری مردم - تصویر 29 از 38
نمودار منفجر شده
برج اداری خانه / دفتر معماری مردم - عکاسی داخلی، پنجره، نرده، آجر، نما
با حسن نیت از دفتر معماری مردمی

فرآیند تبدیل شامل تقویت جزئی ساختار اصلی ساختمان و حک ، یک حلقه در اطراف هسته ساختمان از طریق واحدهای مس، اصلی بود. برخی از مناطق محصور شده بودند تا سرویس های بهداشتی مش، و مناطق مش، فراهم شود. فضاهای اضافی در سطوح همکف و زیرزمین مانند مناطق اداری مش، و اتاق های جلسه اضافه شد. و یک کافه تریا، باشگاه ورزشی، بازار، و کافه امکانات بسیار مورد نیاز را برای جامعه اطراف فراهم می کند.

برج دفتر خانه / دفتر معماری مردم - عکاسی داخلی، آجر، نما، تیرآهن، صندلی
© Weiqi Jin

برج دفتر خانه / دفتر معماری مردم - عکاسی داخلی
© Weiqi Jin

محوطه سازی اطراف ساختمان اداری به ،وان یک فضای عمومی برای کارکنان اداری و همچنین ،نان محلی طراحی شده است. محوطه سازی و ،اصر ساختم، رنگ نارنجی سایه و مکان های عمومی را با صندلی برای استراحت و گردهمایی فراهم می کند. نورپردازی در این اضافات گنجانده شده است تا دوره استفاده از این فضاها را تا عصر افزایش دهد. رنگ اضافی نارنجی همچنین برای متمایز ، آن از برج های مس، اطراف و پخش تبدیل از فاصله دور عمل می کند.

برج دفتر خانه / دفتر معماری مردم - عکاسی بیرونی، نرده، نرده، عرشه
© Weiqi Jin
برج دفتر خانه / دفتر معماری مردم - تصویر 33 از 38
پلان – طبقه 1
برج دفتر خانه / دفتر معماری مردم - عکاسی داخلی، حصار
© Weiqi Jin

پروژه هایی مانند برج دفتر خانه می تواند زندگی ،نان Tiantongyuan را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. افراد می توانند به جای رانندگی پیاده روی کنند، زمان بیشتری برای صرف غذا با خانواده خود داشته باشند و بین زندگی کاری و ورزش و سرگرمی تعادل برقرار کنند. علاوه بر این، کاهش زمان رفت و آمد و گزینه های حمل و نقل بیشتر برای جابجایی بین مکان ها منجر به کاهش قابل توجه آلودگی می شود.

برج اداری خانه / دفتر معماری مردم - عکاسی داخلی، نورپردازی، تیر، حیاط
© Weiqi Jin




منبع: https://www.archdaily.com/994646/،me-office-tower-peoples-architecture-office