بندر جنوبی Køge / SLA


بندر ج،ی Køge / SLA

بندر ج،ی Køge / SLA - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Mikkel Eye

بندر ج،ی Køge / SLA - عکاسی بیرونی، پنجره، باغبندر ج،ی Køge / SLA - عکاسی بیرونی، باغبندر ج،ی Køge / SLA - عکاسی بیرونی، ویندوزبندر ج،ی Køge / SLA - عکاسی بیرونی، ویندوزبندر ج،ی Køge / SLA - تصاویر بیشتر+ 8


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

بندر ج،ی Køge / SLA - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Mikkel Eye

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. بندر ج،ی کوگه زم، بندر صنعتی بود که شهر را از خط ساحلی آن جدا می‌کرد، اکنون یک محله مقاوم و مبتنی بر طبیعت است. این منطقه که با شبکه ای از مشاعات سرسبز و گردشگاهی در اطراف برنامه ریزی شده است، اکنون به خوبی متصل، محافظت شده و پر از زندگی است.

بندر ج،ی Køge / SLA - تصویر 13 از 13
با حسن نیت از SLA
بندر ج،ی Køge / SLA - تصویر 12 از 13
با حسن نیت از SLA

تحول بندر صنعتی سابق 13 سال است که در حال ساخت است. در سال 2010، SLA در طرح توسعه برنده بندر صنعتی و منطقه راه آهن سابق Køge، Køge Kyst مشارکت داشت. چشم انداز کلی ایجاد یک منطقه اجتماعی، سرزنده و پایدار در کنار ساحل بود که نقش کوگه را به ،وان یک مرکز مهم در منطقه شهری کپنهاگ و منطقه اورسوند تقویت کند.

بندر ج،ی Køge / SLA - عکاسی بیرونی، پنجره، باغ
© Mikkel Eye

طرح چشم انداز SLA برای بندر ج،ی – اولین محله Køge Kyst – این منطقه را با شبکه ای از عوام سرسبز برای جامعه پیوند می دهد. مشاعات همه رواناب های آب باران را کنترل می کنند، تنوع زیستی را افزایش می دهند و همه به تفرجگاه عمومی که محله را احاطه کرده است متصل می شوند. این تفرجگاه به طول 1.4 کیلومتر به ،وان یک اتصال دهنده و محافظ عمل می کند و ،نان را به چمنزار نمکی مجاور، بندرگاه و ساحل متصل می کند و در عین حال از منطقه در برابر طوفان های آینده محافظت می کند.

بندر ج،ی Køge / SLA - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Mikkel Eye

عوام. مشاعات نیمه عمومی به ،وان پناهگاه سبز ،نان با مناطقی برای پیک نیک، تن، اندام، و بانوج در میان کاشت های جالب عمل می کند. وقتی باران می‌بارد، یک آبراه پرپیچ‌وخم از طریق مشاعات ایجاد می‌شود، زیرا تمام رواناب‌های باران در این منطقه در اینجا مدیریت می‌شود. آب باران The South Harbor که به گونه ای طراحی شده است که کمی از وسط بلند شود، یا مستقیماً به بندر یا علفزار نمکی می رود. بنابراین، کل منطقه برای رسیدگی به یک رویداد انفجار ابری 100 ساله در آب و هوای 2100 مجهز شده است – که با یک رویداد انفجار ابری 500 ساله امروزی قابل مقایسه است.

بندر ج،ی Køge / SLA - عکاسی بیرونی، باغ
© Mikkel Eye

طراحی طبیعت طراحی فضای عمومی در بندر ج،ی بر نزدیک ، طبیعت به مردم متمرکز شده است. در اینجا، این با تجربیات حسی طبیعت، تنوع زیستی بالا و نیاز کم به نگهداری همراه است.

بندر ج،ی Køge / SLA - عکاسی بیرونی، ،ه، پنجره، باغ
© Mikkel Eye
بندر ج،ی Køge / SLA - عکاسی بیرونی
© Mikkel Eye

کاشت این تفرجگاه از چمنزار نمکی و کاشت ساحلی الهام گرفته شده است – که می تواند در برابر آفتاب، باد و نمک مقاومت کند – در حالی که طراحی طبیعت برای عوام الهام گرفته شده از لبه های جنگلی است که در امتداد سواحل رو به شرق دانمارک پیدا می کنید. ،یبی از کاشت‌ها، بوته‌ها، درختان و مناطقی با علف‌های کم‌برش فضاساز، مسیرهای متنوع و پرحادثه‌ای را در میان گونه‌هایی ایجاد می‌کند که برای فراهم ، زیستگاه‌های حیات وحش و تجربیات فصلی انتخاب شده‌اند. به طور کلی، گیاهان قوی، طول، مدت و نیاز به نگهداری کمی دارند.

بندر ج،ی Køge / SLA - عکاسی بیرونی، پنجره، صندلی، باغ
© Mikkel Eye

تفرجگاه. مناطق ساحلی نزدیک Køge در معرض خطر سیل در هنگام موج های طوفان هستند. تفرجگاه مرتفع اطراف بندر ج،ی علاوه بر اینکه یک مکان تفریحی است، به ،وان یک دایره جزر و مد نیز عمل می کند.

تفرجگاه وسیع به ،وان رابطی به طبیعت اطراف، دریا و بندر در نظر گرفته شده است. در امتداد لبه های رو به ج، آن، پله ها و فضاهای تفریحی برای ،نان و بازدیدکنندگان وجود دارد تا از آفتاب لذت ببرند یا به مسیرهای پیاده روی چمنزار بزرگ نمکی دسترسی پیدا کنند.

در سال‌های آینده، این تفرجگاه تا بندر Køge گسترش خواهد یافت. از اینجا می‌تو،د به ساحل دسترسی داشته باشید، آثاری از میراث صنعتی منطقه را تجربه کنید و از منظره آب‌های خلیج لذت ببرید.

بندر ج،ی Køge / SLA - عکاسی بیرونی، منظره شهری، ویندوز
© Mikkel Eye




منبع: https://www.archdaily.com/996753/the-south-harbor-of-koge-sl،