بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران-زبان وکیلی

این آزمون توسط سازمان سنجش برگزار شده و کانون وکلای دادگستری ایران وظیفه نظارت بر آن را عهده دار است. کانون وکلای دادگستری یکی از سازمانه‌ای مردم نهاد کشور است که در سال ۱۳۳۱ هجری تحت عنوان سازمان و نهادی مستقل و سازمان یافته معرفی گردید. در کل کشور ایران ۱۲ کانون وکلای دادگستری شکل گرفته که کانون مرکزی آن در پایتخت کشور شهر تهران قرار گرفته است.

  • دکتر جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی و رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز است.
  • درگیر شدن با مشکلات حقوقی و قضایی باعث ناراحتی‌ها و ضربه به‌سلامتی روحی و روانی افراد در جامعه می‌شود.
  • دفتر حقوقی محمد حاجیلو بهترین وکیل در تهران با داشتن سابقه کافی در پرونده های ملکی می تواند مشاوره حقوقی لازم را به منظور احقاق حقوقی موکلین ارائه دهد.
  • بعد از این که پرونده ای را قبول کرد باید به جای موکل خود در دادگاه حاضر شده و از حقوق او دفاع نماید و در صورت نیاز به ارائه اسناد و مدارک برای جمع آوری آن ها تلاش کند.

در حال حاضر، در هر کدام از حوزه‌های فوق وکیل آقا و یا خانم متخصص به فراوانی وجود دارد و افراد براساس علاقه و میل خود می‌توانند در پرونده های مختلف وکیل خانم و یا آقا انتخاب کنند. معمولا خانم‌ها به خصوص در پرونده های خانواده ترجیح می‌دهند که وکالت خود را به وکیل خانم بسپارند، در حالی که در پرونده های کیفری با توجه به ماهیت خشن خود، مردم عمدتاً آقایان را برمی‌گزینند. در این مقاله با مفهوم وکیل و راهکارهای انتخاب یک بهترین وکیل در هر پرونده‌ای آشنا خواهید شد تا بتوانید دعاوی حقوقی و کیفری خود را به درستی پیگیری کنید. وکیل تهران شخصی است که حق تاسیس و راه اندازی دفتر در سطح شهر تهران و نصب تابلوی خود را دارد. سایر وکلا مربوط به کانون ها و شهرهای دیگر مجوز زدن تابلو و راه اندازی دفتر به نام خود را در شهر تهران ندارند.

با دانستن نام و نام خانوادگی، کافیست اطلاعات او را در اینترنت جستجو کنید. چنانچه وکیل مورد نظر، دارای سایت باشد، می‌توانید از طریق سایت وی به آن وکیل دسترسی پیدا کنید. اما اگر وکیل مورد جستجوی شما سایتی نداشته باشد، اطلاعات آن وکیل در سایت‌های دیگر مانند وب‌سایت کانون وکلا خواهد بود. حتما شما هم بارها شنیده‌اید که کسی وکیل پایه یک یا وکیل پایه دو باشد.

بهترین وکیل کیفری در تهران باید در اکثر دعاوی توانایی و تخصص بالایی داشته باشد. وکالت در دعاوی کیفری علاوه بر اینکه سختی و پیچیدگی هایی دارد حساسیت بسیار زیادی نیز دارد زیرا وکیل اگر به وکالت از شاکی به پرونده ورود کند می تواند موجب فرار مجرم از مجازات و عدم دسترسی شاکی به حقوق خود شود. بهترین وکیل ملکی می تواند با دانش حقوقی که دارد در امور ملکی دفاعیات لازم را انجام دهد.

در بین کانون وکلا میتوانید وکیل هایی که از خوشنامی و شهرت خوبی برخوردار هستند را بیابید ، اینگونه میتوانید با خیالی اسوده پرونده ی خود را به او بسپارید. بنیاد وکلا در تمام شهرها و استان‌های ایران وکلای فعال دارد، نزدیک‌ترین وکیل به خود را پیدا کنید. وکیل باید راستگو باشد، مسئولیت‌پذیر و متعهد باشد و تمام زوایای پرونده را با موکلش در میان بگذارد. اگر سختی یا گره یا مشکلی در روند رسیدگی وجود دارد حتما باید آن را با موکل خود به اشتراک بگذارد.

خدمات وکالت آنلاین

خدمات حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و با وجود دفتر وکالت تهران که علاوه بر خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی حضوری به صورت تلفنی نیز خدمات خود را ارائه می دهد. در کشور زیبای ایران و عموم کشور‌ها برای تصدی شغل وکالت علاوه بر داشتن تحصیلات، مستلزم اخذ پروانه و گذرانیدن دوره‌های کارورزی و کار آموزی در کانون وکلا می‌باشد. وکالت عقدی است که ما بین وکیل و موکل جاری می‌شود و وکیل طبق این قرارداد وظیفه دارد به جای موکل و کار‌های قانونی موکل را پیگیری نماید. وکیل با نفوذ و مجرب می‌تواند با بررسی تمام اطلاعات حاوی پرونده‌ی شما، پرونده‌های شما را به نحو احسنت به ثمر برساند.

ادامه جرایم مالی و اقتصادی

از امتیازات اخذ وکیل مناسب برای انجام امور قانونی، جلوگیری از صرف وقت و هزینه اضافی و کسب بهترین نتیجه ممکن است. برای انتخاب درست بهترین وکیل، باید از وجود معیارها و ویژگی های خاصی در وکیل مورد نظر مطمئن شوید. در زمان گذشته، در دوره‌ی صفویه نایب السلطنه نیز همان وکیل بود و عنوان وکیل‌ الرعایا مجله وکیل نیز این‌گونه به وجود آمد. همچنین در اصل ۳۵ قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران به این موضوع اشاره شده است که در کلیه‌ی دادگاه‌ها، طرفین دادگاه این حق را دارند که برای خود وکیلی انتخاب نمایند و در صورتی که توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند، دادگاه برای آن‌ها وکیلی را مقدر می‌فرماید.

شماره تلفن وکیل دادگستری در تهران

ضمنا حوزه وکالت کمی تخصصی شده و متقاضیان بهتر است با تحقیقات بیشتر، وکیل متخصص خود را در حوزه اقدامی که نیاز به آن دارند انتخاب نمایند. هر سال معمولا در اواسط بهمن‌ماه، آزمون وکالت برای یک بار در سال برگزار می‌گردد و فارغ‌التحصیلانی که تمایل به اشتغال در حوزه وکالت در مراجع دادگستری را دارند، باید در این آزمون شرکت نمایند. همانگونه که ذکر شد، پیش‌نیاز دریافت عنوان وکیل پایه یک دادگستری شرکت در آزمون وکالت و کسب نمره قبولی در این آزمون است تا بتوان در دوره کارآموزی راه یافت. پس کسب عنوان وکیل پایه یک دادگستری، معمولا در توانایی همه دانش‌آموختگان و وکلا نیست و باید گفت افراد باهوش و با تجربه و البته با دانش حقوقی عالی میتوانند در آزمونهای کانون وکلا موفق شده و کسب این عنوان نائل شوند. یکی از این پیامدها گسترش عدالت خواهی در سطح جامعه خواهد بود همچنین وجود وکیل متعهد در سیستم قضایی کشور، باعث کوتاه کردن دست افراد بزهکار در جامعه خواهد شد. مفهوم وکیل پایه یک دادگستری واژه‌ای است که بسیار مورد استفاده عموم مردم قرار می‌گیرد، اما شاید تفاوت این مفهوم یعنی وکیل پایه یک دادگستری با سایر مفاهیم مثل وکیل پایه دو یا وکیل مرکز مشاوران حقوقی را ندانند.