بهترین وکیل تهران کیست؟ معرفی + آدرس + تلفن تماس ️ گروه وکلای حامیان عدالت-زبان وکیلی

پس وکیل پایه یک دادگستری فردی است که در رشته‌های مرتبط حقوقی فارغ التحصیل گردیده است. با توجه به این نکته که هر پرونده‌ای ویژگی‌های خاص خودش را دارد،‌ باید به یاد داشته باشید که هر وکیلی عموما در یک یا دو زمینه بیشتر از سایر موارد تبحر دارد. لازم به ذکر است که برای هر حوزه‌ای و در هر حیطه‌ای وکیل متناسب با آن موضوع وجود دارد. برای مثال حتما با عناوینی مانند وکیل کاری، وکیل دادگستری، وکیل اداری، وکیل قضایی، وکیل تسخیری و یا وکیل معاضدتی مواجه شده‌اید. برای پیدا کردن بهترین وکیل ابتدا باید متناسب با موضوع پرونده، به جستجوی وکیل پرداخت. معمولا وکلا در سایت‌ها و صفحات شخصی خود خلاصه از فعالیت حرفه‌ای خود را منتشر می‌کند.

در صورت تمایل به عقد قرارداد همکاری تمامی مراحل به جهت پیشبرد پرونده بر عهده وکیل پایه یک دادگستری خواهد بود که در زمینه مورد نظر شما تخصص کافی را دارد. همچنین افزایش جمعیت و مشکلات اقتصادی باعث افزایش حجم دعاوی در دادگاه ها و مراجع قضایی و شبه قضایی شده است. مطمئنا در صورت نیاز به وکیل جهت انجام امور حقوقی، متقاضیان به دنبال بهترین وکیل مد نظر خود می‎گردند.

  • میتوان به منظور اطمینان شخص در برخی موارد و پرونده‌ های حساس، برای وکیل انتخابی حد و مرز مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.
  • گروه وکلای آپادانا در بخش‌های، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین المللی و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد.
  • در این مواقع خارج از حیطه‌ی ازمون وکالت و دوره‌های مربوطه می‌تواند از آن کانون برای پرونده‌ی خاص و اتفاقی خود پروانه وکالت بگیرد با پرداخت هزینه‌ی مربوطه و طی مراحل قانونی اقدام کند.
  • به طور کلی دو نوع نماینده حقوقی اعم از اداری یا کاری و نیز وکیل دادگستری وجود دارد.
  • مشاوره حقوقی با وکیل تهران به دو صورت، مشاوره حقوقی تلفنی رایگان و مشاوره حقوقی حضوری برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.
  • ، رئیس چندین دوره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو اسبق شورای نگهبان و … می‌باشد.

حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در مجله وکیل سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است.

وظیفه بهترین وکیل تهران چیست؟

همچنین صلاحیت محلی دادگاه حقوقی به این معنی است که دادگاه ها صلاحیت رسیدگی به مواردی را دارند که در حوزه قضایی و قلمرو مکانی آن ها واقع شده باشد. اخذ پروانه وکالت اتفاقی دارای هزینه‌هایی است که باید به کانون محل طرح دعوا پرداخت و مجوز لازم صادر گردد. سامانه‌های حقوقی متعددی در فضاهای مجازی فعالیت دارند که با بهره‌گیری از وکلای باتجربه و دانش‌آموختگان رشته حقوق، مشاوره‌های حقوقی خوبی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. وکیل پایه یک دادگستری در صورت دریافت هر نوع سند و مدرکی از موکل، موظف است به او رسید داده و در حفظ و نگهداری آن بکوشد. این آزمون که تحت نظارت جدی کانون وکلا دادگستری (اسکودا) طراحی و انجام می‌شود، به صورت کتبی و همزمان در سراسر کشور برگزار شده و از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

ادامه وکیل حقوق بین الملل

وکیل پایه یک دادگستری، نوعی از نماینده حقوقی است که به موجب اخذ پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری، صلاحیت حضور در مراجع قضایی و دفاع از موکل خود بر اساس موازین قانونی را دارد. وکیل پایه یک دادگستری برای اخذ پروانه پایه یک وکالت، پس از قبولی در آزمون وکالت می‌بایست یک دوره کارآموزی وکالت را به مدت دو سال سپری کند. در این دوره، کارآموز وکالت با حضور در انواع دادگاه‌ها و دادسرا و مطالعه انواع پرونده ها و دعاوی تجربه کسب می‌کند و پس از طی این دوره و قبول شدن در آزمون اختبار، به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته می‌شود. وکیل پایه یک دادگستری، بهترین نماینده حقوقی و آگاه به انواع دعاوی حقوقی و کیفری است.

علاوه بر این یکی از خصوصیات وکیل حرفه ای این است که حتما مسائل حقوقی و قواعد پیچیده‌ای که ممکن است درک آن‌ها برای موکل سخت باشد را به خوبی برای موکل خود روشن کند. با مشاوران حقوقی و یا هماهنگی‌های لازم با شماره دفتر موسسه تماس حاصل فرمایید. وکیل و مشاور حقوقیدر پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و چاپ و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و…

بهترین وکیل حقوقی در تهران چه ویژگی هایی دارد

زیرا رشته وکالت همانند رشته پزشکی یک حرفه ی تخصصی است و بهتر است وکیل در یکی از رشته های حقوقی یا کیفری فعالیت کند تا درصد موفقیت پرودنده های خود را بالا ببرد یعنی بهتر است تا در یکی از زمینه های خانواده، مالی، ملکی و کیفری فعالیت داشته باشند. بهترین وکیل خانواده کسی است که بتواند شرایط پیچیده پرونده های خانواده را درک کند و علاوه بر آن یک روانشناس خوب باشد، بر احساسات خود غلبه کند و بتواند فرآیند حقوقی را در کمترین زمان چه از طریق روند دادرسی و چه مصالحه به پایان برساند. بهترین نماینده حقوقی کیفری کسی است که علاوه بر تخصص به این حوزه صبر و تحمل و پشتکار لازم برای پیگیری پرونده های کیفری را داشته باشد. زیرا پرونده های کیفری با توجه به روند خود و مراجعه مکرر به دادرسرا، کلانتری، دادگاه و صدور انواع قرارها چندین برابر پرونده های حقوقی نیازمند پیگیری هستند.