بهترین وکیل شیراز را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】️-زبان وکیلی

علاوه بر اینکه وکیل باید تحصیلات و تخصص در حوزه ی کاری خود داشته باشد ، سابقه ی کاری وکیل نیز بسیار مهم می باشد . و بطور کلی به قراردادی که بین وکیل و موکل بسته می شود ” وکالت ” گفته می شود . این مصوبه جدید اگرچه با لایحه قانونی مصوب مرحوم دکتر محمد مصدق دارای تفاوت اندکی است اما در ماده یک آن که استقلال کانون وکلا را پیش‌بینی می‌نماید تقلیدی نسبتاً دقیق از ماده یک لایحه قانونی آن مرحوم است. بدین ترتیب می توانید اطمینان پیدا کنید که وکیل خوب شیراز انتخابی شما می تواند گزینه مناسب و قابل اطمینانی باشد.

  • بنا براین اگر وکیلی خود را متخصص در زمینه خاصی معرفی نمود حتما از رزومه کاری، مقالاتی که منتشر نموده و پیروزه های مشخصی که داشته مطلع شوید.
  • با آگاهی از این اطلاعات می توان به راحتی وکیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • قبل از جلسه مشاوره با وکیل متخصص کیفری بهتر است نظرات مشتریان قبلی،رزومه وکیل و سوابق کاری او را به خوبی موردبررسی قرار دهید.یک وکیل خوب دارای تجربه و سابقه کاری درخشان است.همچنین،در پرونده های کیفری تخصص دارد و پرونده های پیشین خود را نیز با موفقیت به پایان رسانده است.
  • ۰۹۱۶۴۴۵۴۵۴۰ در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرفه سامانه وکیل نوین تماس گرفتید تا بهترین وکیل شیراز پاسخگوی شما باشد.

در زمینه دعاوی خانواده( اثبات زوجیت، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، طلاق، اعلام تمکین و …)، دعاوی ملکی(اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه،اثبات شراکت، تقسیم مال غیر مشاع و …) و دعاوی حقوقی و کیفری پرونده‌های بسیاری به وی موکول شده است که با پشتکار و سخن وری خویش توانسته به نتیجه مورد نظر موکل برساند. افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق مجله وکیل بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. خانم افسانه راستی به عنوان یک وکیل خبره شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است.

بهترین وکیل های شیراز

همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. وکیل پایه یک دادگستری در شیراز می باشد و در دعاوی های حقوقی، خانوادگی، کیفری، ثبتی، ملکی، شهرداری، امور گمرکی، بیمه، تعزیرات، امور قراردادها و غیره تخصص و مهارت دارد و با تجربه و سابقه بالایی که در زمینه وکالت دارد به عنوان بهترین وکیل در شیراز مشغول به فعالیت می باشد.

وکیل تعزیرات در شیراز

ایشان همچنین در زمینه دعاوی جرایم رایانه ای، فضای مجازی و امور ضرب و جرح، اعسار، تملک آپارتمان ها، شهرداری، مطالبه خسارت، موجر و مستاجر و … هم پرونده متقاضیان را می پذیرند و با دانش و مهارتی که در طی این سال ها به دست آورده اند تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه دادگاه به نفع موکل تمام شود. جدا از موضوعات کاری که مطرح شد، یک وکیل موفق باید بتواند به خوبی با موکلش ارتباط برقرار کند و صداقت را در درجه اول در اولویت کاری اش قرار دهد و به هیچ عنوان به موکل یا متقاضیانی که برای مشاوره به او مراجعه می کنند وعده تو خالی ندهد، بلکه باید با مطالعه پرونده و اطلاع از جزییات آن، شرایط فعلی و میزان موفقیت پرونده را به موکل توضیح دهد. در چنین شرایطی است که یک موکل می تواند اعتماد مردم را جلب کند و به عنوان بهترین وکیل از نگاه مردم شناخته شود. وکلای پایه یک دادگستری بعد از گذراندن دوران تخصصی می تواند شروع به فعالیت کنند.

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری در شیراز  و وکیل پایه دو دادگستری در شیراز

در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

ایشان موفق به کسب رتبه 1 آزمون وکالت و رتبه 1 آزمون اختبار شده اند و مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس و مدرک تخصصی روابط موجر و مستاجر از کانون وکلای فارس را در رزومه خود ثبت نموده اند. بهترین وکیل شیراز وظیفه دارد پرونده موکل را به طور کامل بررسی کرده و توضیحات تکمیلی را در مورد مشکل به وجود آمده به موکل بگوید و سپس با توجه به دانش و تجربه ای که داشته است به عنوان وکیل در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند. وکیل کسی است که از طرف شخصی برای انجام کاری مامور می شود، مطابق اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران طرفین دعوا در تمام دادگاه ها می توانند وکیل داشته باشند، حتی اگر توانایی مالی داشتن وکیل را ندارند باید امکان تعیین وکیل برای آن ها فراهم شود. وکلا علاوه بر تحصیلات مورد نیاز، مجوزهایی را باید کسب کنند تا اجازه وکالتبه آن ها داده شود. وکیل خوب باید علاوه بر دانش و اطلاع از قوانین، تجربه و سابقه کافی برای حل برخی از پرونده های خاص را داشته باشد، معمولا وکلا در دو سال دوره کارآموزی که می گذرانند، با انواع دعاوی و پرونده ها آشنا می شوند. تفاوت وکیل پایه یک در شیراز با وکیل پایه دو در شیراز چیست؟وکیل پایه یک دادگستری در شیراز با تجربه تر و حرفه ای تر از وکیل پایه دو است و در مسائل حقوقی و کیفری می تواند وکالت نماید، در حالی که وکیل پایه دو دادگستری در شیراز اختیارات محدودتری داشته و فقط در مسائل کیفری اجازه وکالت دارد.