بهترین وکیل مشهد وکیل خوب در مشهد + مشاوره حقوقی وکیل VIP-زبان وکیلی

لذا موکل با درایت و تمرکز بر موضوع پرونده می تواند وکیل خود را به راحتی انتخاب کند. ابوالفضل علیزاده مقدم نیز مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد است که بیش از 13 سال سابقه کاری دارد. این وکیل باتجربه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است و برای حل پرونده‌های مختلف از راهکارهای عالی بهره می‌گیرد. سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است. مجید شادمان دارای مدرک کارشناس ارشد بوده و به عنوان مدیر عامل موسسه حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در مشهد فعالیت می‌کند.

  • آقای مجید شادمان تا کنون بیش از 1000 پرونده‌ی موفق داشته که دادنامه‌های صادره و ابراز رضایت موکلین وی موجب گردیده نام ایشان جزو وکلای برتر مشهد قرار بگیرد.
  • سعی کنید وکیلی را برای حل پرونده خود انتخاب کنید که وجدان و تجربه کاری مناسبی داشته باشد.
  • یکی از پربحث ترین پرونده‌ها در پروسه دادرسی پرونده‌های مربوط به مطالبه طلب است، اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید بهتر است مسائل مربوطه به این موضوع را بدانید.
  • قبل از مراجعه یک بار به طور کامل مشکل حقوقی خود را بررسی کرده و چالش های لازم را بیابید تا در صورت لزوم بر روی آن ها متمرکز شوید.
  • وکیل مهناز دلاویز دارای مدرک کارشناسی بوده و در این مقطع به مطالعه حقوق خصوصی پرداخته است.

شخصی که به سن اهلیت رسیده باشد برای دخل و تصرف در امور مالی و ازدواج نیاز به حکم رشد دارد، برای درخواست حکم رشد لازم است که شخص به دادگاه خانواده برود و از آنجا تقاضای صدور حکم رشد نماید، دادگاه ذی صلاح این تقاضا را بررسی کرده و با استفاده از تحقیقات محلی و نظرات کارشناسی اقدام به صدور این حکم می‌نماید. از ویژگی های وکلای خوب دادگستری داشتن تخصص، صداقت و امانت داری می باشد و همچنین در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل خود را با راهنمایی غلط مجله وکیل در مسیری دور و ناآشنا غرق نمی کند. پیدا کردن یکی از وکیل خوبکه در موضوع پرونده شما متخصص و مجرب باشد، تاثیر زیادی بر موفقیت پرونده شما دارد. هدف ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد. ایشان با دیدگاهی مثبت و رویکردی عالی، تاکنون بیش از 7000 پرونده موفق داشته و رضایت اکثر موکلین خود را جلب نموده است. در اصل همین حجم بالای رضایت موکلین موجب شده رضا حسینی ‌برج به عنوان بهترین وکیل مشهد زبان‌زد مردم شود.

قبل از بیان هر مطلبی بهتر است بدانید که تشکیل خانواده و داشتن یک زندگی مشترک این روزها در جامعه‌ ما که سرشار از آسیب و ناهنجاری می باشد، مقداری سخت و مشکل شده‌ است. بسیاری از اشخاص بعد از سال ‌ها زندگی مشترک، با همسرشان دچار مشکل می شوند و در این درگیری ‌ها و مشاجرات یک نفر باید آگاه و مطلع به قوانین حقوقی دو طرف دعوا کمک نماید. دعاوی خانواده از دعاوی شایع در محاکم دادگستری هستند که قانونگذار هم نیز قوانین و قواعد مختلفی را پیرامون آن تصویب کرده است. با آخرین الحاقات و اصلاحات صورت گرفته در قوانین جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر قوانین و مقررات قانون مدنی در کتاب هفتم (ماده های 1034 لغایت 1157 ) و همچنین کتاب هشتم در ماده های 1158 لغایت 1194 و هکتاب نهم در ماده های قانونی 1195 لغایت 1206 به بحث ها و قوانین و قواعد مربوط به دعاوی خانوادگی پرداخته شده است. قبل از هر چیزی باید بدانید که دعاوی حقوقی با تقدیم دادخواست به دادگاه شروع خواهند شد. بر این اساس خواسته حقوقی شما باید به صورت آشکار در برگه چاپی دادخواست نوشته شود که می بایست جهت ارجاع به شعب به دفتر شعبه اول دادگستری مراجعه شود.

وکیل علیزاده مقدم انواع پرونده‌های مربوط به دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده و ملکی را قبول می‌کند و از زمان شروع فعالیت تا کنون، بیش از 500 پرونده موفق داشته است. ما در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه سعی کردیم در محیطی آرام پاسخ گوی تمام سوالات و مشکلات حقوقی شما باشیم. خدمات ما در این مجموعه شامل پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در تمامی موارد حقوقی و قضایی می‌باشد که ممکن است برای شما همشهریان و مراجعین محترم ایجاد شود. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

عواملی مثل توان علمی و سواد حقوقی وکیل، تحصیلات وکیل مشهد، فن بیان قوی، قدرت لایحه نویسی وکیل، شهرت وکیل، موفقیت وکیل در محاکم دادگستری مشهد و پیروزی در پرونده‌های حقوقی و بسیاری عوامل دیگر همگی در انتخاب و گزینش وکلای سایت وکیل پایتخت موثر می‌باشند. ما در این مجموعه همه‌ی تلاش خود را به کار می‌بریم تا با معرفی اصلح‌ترین وکلا بتوانیم به کاربران گرامی کمک شایان نماییم. آقای فرهاد حسینی مقدم از وکلای پایه یک دادگستری مشهد، عضو کانون وکلای خراسان و دارای 8 سال سابقه حرفه ای در زمینه وکالت هستند. دادگاه های خانواده در سالهای اخیر با توجه به امار بالای طلاق به یکی از شلوغ ترین مراجع قضایی تبدیل شده است. جهت مراجعه به وکلای دعاوی خانواده از جمله طلاق، نفقه، مهریه، حضانت و ملاقات فرزند و … با شماره های داخل وبسایت تماس بگیرید. آقای نظری نیا با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، خانواده، کیفری، ملکی، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی است و با تخصص فوق العاده عالی که به بهترین شکل ممکن مشکلات موکلان خود را حل می‌کند.

وقتی بتوان فردی را فریب داد تا سند غیر واقعی را به عنوان سند اصلی تحویل دهد درواقع امکان به اشتباه انداختن دیگری را فراهم آورد در واقع جرم جعل و عناصر ان تشکیل شده است. کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

امروزه چک بین مردم و در معاملات آنان جای خود را باز کرده است و کمتر کسی برای معاملات خود از پول نقد استفاده کند. علیرغم استفاده ی مردم از چک و داشتن دسته چک از قوانین آن آگاهی ندارند که همین امر موجب افزایش چک های برگشتی و حجم بالای دعاوی مربوط به چک شده است . تخلف های ورزشی و اختلافات میان ورزشکاران و باشگاه هایی که با آنان قرارداد می بندند اساس بیشتر دعاوی ورزشی را تشکیل می دهند. قراردادهای خصوصی یکی از مواردی است که از ورود پرونده های بی شمار به محاکم دادگستری پیشگیری می کند همچنین عدم وجود چنین قراردادهایی گاه باعث اطاله دادرسی می شوند . دقت داشته باشید اگر زمانی وکیل چه به صورت خواسته و چه ناخواسته موجب خسارت دیدن موکل شود، مؤظف است آن را جبران نماید. یک وکیل متعهد باید قبل از انجام هر اقدامی، مصلحت موکل خود را هم در نظر بگیرید و بدون مشورت کاری انجام ندهد.

مراحل ثبت دادخواست حقوقی

از مهم ترین سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های ابطال قراردادهای بانکی اشاره کرد. مشهد جزو شهرهایی است که جمعیت بسیاری دارد، بنابراین همانند دیگر شهرها، پرونده های مختلفی در دادگاه های آن وجود دارد. اگر مشکلی در زمینه حقوقی، کیفری و یا … دارید توصیه می کنیم از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا وکلای مجرب و متخصص را معرفی کنیم. قبل از بیان ویژگی‌های یک وکیل خوب، بهتر است بدانید که ما انواع مختلفی از وکلا را در کشور داریم که با توجه به تخصص و حیطه‌ کاری آن‌ها دسته‌بندی می‌شوند. این دسته‌بندی عبارت است ازوکیل حقوقی، وکیل تخصصی، وکیل خانواده، وکیل مهاجرت، وکیل ملکی، وکیل امور قراردادها، وکیل چک و سفته،وکیل کیفری، وکیل شرکت‌‎ها و … .

عباس شهروان

اگر برای مسائل حقوقی وقضایی خودبه دنبال وکیل در مشهد هستید با ما تماس بگیرید. می‌تواند کلیه دعاوی و در تمام مراحل آن حضورداشته باشد، اما وکیل پایه دو از حوزه فعالیت محدودتری برخوردار می‌باشد. برای رسیدگی به اموری مانند چک و سفته‌ی برگشتی می‌توان به کمک یک وکیل پایه‌ یک دادگستری سریع‌تر به‌منظور رسید. پاسخ می دهد برای این موضوع حالات مختلفی متصور است ؛ طبق ماده 12قانون حمایت خانواده” در دعاوی و امور خانوادگی مربوط به زوجین ،زوجه می تواد در دادگاه محل اقامت خوانده یا محل سکونت خود اقامه دعوی کند مگر در موردی که خواسته ،مطالبه مهریه غیر منقول باشد.”

ضمنا هزینه دادرسی در مورد طلب مهریه بر عهده خواهان که همان زوجه است خواهد بود، مگر این که زن به دلیل عدم توانایی مالی پرداخت هزینه دادرسی اعلام اعسار کند که در این صورت دادگاه زوج را موظف به پرداخت هزینه دادرسی خواهد کرد. در قوانین و ماده های مقرر شده در خصوص مهریه و نحوه قسط بندی مهریه ، میزان مهریه و یا میزان اقساط مهریه هیچ چیزی وضع نشده است و تماما اختیار تعیین مهریه برای خانم ها را قاضی مربوطه به رسیدگی پرونده شما تعیین می نماید. جهت آشنایی با شرکت‌های تجاری و نحوه تشکیل شرکت ها، نحوه مدیریت شرکت، مدیر شرکت، انحلال شرکت، ورشکستگی شرکت، مسولیت شرکا در شرکت با موسسه حقوقی و داوری حق جویان تماس بگیرید. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت وکیل نوین می باشد و هرگونه کپی برداری غیر قانونی محسوب خواهد شد. موکلین و کارشناسان ما اتاق فکری را مختص پرونده شما تشکیل میدهند تا بهترین راه حل را پیدا کنند.