بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان وکیل در اصفهان

خانم سالم دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است. دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است. آقای بابا شاهی دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری می‌باشد که مشاوره با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است.

  • تنظیم اظهارنامه آنلاین تنظیم اظهارنامه اولین قدم برای دستیابی به حق و حقوق خود از روش های قانونی و حقوقی می باشد.
  • وکیل پایه یک دادگستری باید بتواند دانش و توانایی خود در دفاع از حقوق موکل را در دنیای واقعی اثبات کند.
  • خانم مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ، دارای پروانه پایه یک وکالت ، مشاور حقوقی و دانش آموخته رشته حقوق خصوصی هستند.
  • ولی در صورتی که از این طریق امکان رسیدگی به مشکلتان وجود نداشته باشد، آن‌ها مشاوره تلفنی یا حضوری را به شما پیشنهاد خواهند داد.
  • به طوری که نیاز شما با راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل ممکن برطرف خواهد شد.
  • تفاوت قصور و تقصیر در حقوق چیست؟ قصور به این معنی است که عملی بدون آنکه عمد و مسامحه‌ای در کار باشد مخالف با مقررات قانونی انجام پذیرد.

خانم جوادی نژاد دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری و غیرحضوری است که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره 2298از کانون وکلای دادگستری که در سال 1392صادر شده است. از خصوصیات اخلاقی این وکیل نمونه می‌توان به رازدار بودن، پایبندی به زمان در به پایان رساندن پرونده، صادق بودن، دارای قدرت تجزیه و تحلیل نسبت به پرونده است، اشاره کرد. دارای مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. در مدت 8 سال سابقه وکالت خویش خدمات وکالتی مثل نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری و غیر حضوری، قراردادها و اخذ پرونده داشته است.

عضو کانون وکلای دادگستری

تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. سهیلا باقرپور وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای اصفهان، کارشناس ارشد حقوق، دارای مهارت و تجربه قراردادنویسی، دارای تجربه قراردادنویسی برای شرکت های تجاری، ایشان فعالیت وکالت را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده اند. امید تاجمیر ریاحی وکیل پایه یک دادگستری اصفهان فارغ التحصیل رشته حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری ایشان با وکالت تخصصی در زمینه دعاوی حقوقی و دعاوی ملکی دارای پرونده های موفقی می باشد.

در صورتی که موکل شخص حقوقی باشد، وکیل باید تمامی اطلاعات مربوط به مناقصه، مزایده و غیره را در اختیار مدیران شرکت گذاشته و امور حقوقی مربوط به آن ها را انجام دهد. • وکیل باید در نهایت صورت حساب وکالت خود را که شامل تمام هزینه‌هایی که برای پیشبرد پرونده کرده است به موکل بدهد. علاوه بر معیار‌ها و ویژگی های فوق الذکر برای وکیل خوب ، داشتن صداقت و راستگویی یک امر مهم در انتخاب وکیل است. موکل باید به وکیل و گفته‌های وی اعتماد و اطمینان داشته باشد تا بتواند با خیال راحت پیگیری امور را به او بسپارد.

لیست 10 تا از بهترین وکیل خانواده در قزوین [ آپدیت 1401 ]

مصداق بارز این سوء استفاده، تشکیل مزاحمت برای کاربران این دستگاه ها است. یک وکیل عالیقدرمی‌داند که چگونه در نوشتن حقوقی رسمی در ایمیل‌های غیررسمی، مکالمه تلفنی، از طریق بحث در تنظیمات قانونی رسمی و مکالمات خصوصی، ادب و موازین ارتباط را رعایت کند. دانشجویان حقوق و وکلای مشتاق هرگز نباید فرصتی را برای تقویتمهارت‌های ارتباطی از دست بدهند.

پرونده های ملکی از دعاوی است که کم کاری وکیل ضرر مالی سنگینی به موکل وارد می کند. برای موفقیت در چنین پرونده های حساسی به وکلای معرفی شده در این مقاله مراجعه فرمایید. در لیست بالا تعدادی از وکلای متخصص در دعاوی تجارت بین الملل در اصفهان آورده شده است. برای مشاهده اسامی بیشتر وکلای پایه یک دادگستری اصفهان اینجا را کلیک کنید. دعاوی کیفرییکی از پیچیده ترین دعاوی است که نیاز مبرم به وکیل کیفری متخصص دارد.

ایشان یکی از وکلای پایه یک دادگستری اصفهان بوده و در زمینه وکالت بیش از 17 سال سابقه حرفه ای دارند. آقای شیشه گر در این سال ها موفق به بررسی پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی گوناگون شده اند. ایشان در حل پرونده های موکلین خود از دانش و تجربیاتی که در این سال ها به دست آورده اند استفاده می کنند. خانم پارسا وکیل رسمی دادگستری و دارای پروانه پایه یک وکالت در اصفهان هستند.