تله کابین Gaislachkogl ایستگاه میانی توسعه / obermoser + شریک architekten


تله کابین Gaislachkogl ایستگاه می، توسعه / obermoser + شریک architekten

Gaislachkogl تله کابین ایستگاه می، / obermoser + architekten شریک - تصویر 1 از 16
© کریستین فلاتشر

Gaislachkogl تله کابین ایستگاه می، ،د / obermoser + همکار architekten - عکاسی خارجی، پنجره، نماGaislachkogl تله کابین ایستگاه می، / obermoser + architekten شریک - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی، پرتوGaislachkogl تله کابین ایستگاه می، / obermoser + architekten شریک - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی، پرتوGaislachkogl تله کابین ایستگاه می، / obermoser + architekten شریک - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پنجرهGaislachkogl تله کابین ایستگاه می، / obermoser + architekten شریک - تصاویر بیشتر+ 11


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Gaislachkogl تله کابین ایستگاه می، ،د / obermoser + همکار architekten - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© کریستین فلاتشر

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. در دره اوتزتال، در میان کوه‌های آلپ تیرول، گردشگری کوهست، در چند دهه اخیر به طور پیوسته افزایش یافته است. Bergbahnen Sölden که مایل به حفظ و ترویج بیشتر یک مدل پایدار در تمام طول سال بود، از obermoser + partner architekten خواست که ایستگاه می، تله کابین Gaislachkogl را با دو رستوران جدید گسترش دهد.

Gaislachkogl تله کابین ایستگاه می، / obermoser + architekten شریک - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی، پرتو
© کریستین فلاتشر

ایده طراحی مایل به ایجاد ارتباط مستقیم بین ایستگاه تله کابین موجود و رستوران ها از ابتدا یک اولویت طراحی بوده است. توزیع کاربردی در دو سطح به منظور تنظیم جریان بازدیدکنندگان و ایجاد تراس های وسیع و پانوراما است. این پیشنهاد با تداوم رسمی به ایستگاه تله‌کابین موجود، که توسط دفتر ما در سال 2010 ساخته شده است، مرتبط است، در حالی که توسعه از تحقق متفاوتی برای تأکید بر مداخله جدید استفاده می‌کند.

تله کابین Gaislachkogl الحاقیه ایستگاه می، / obermoser + همکار architekten - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز
© کریستین فلاتشر

ساختار زیرزمین موجود در بتن مسلح توسعه و بازسازی شده است، برای توسعه، ما یک سازه چوبی عظیم در ،اصر پیش ساخته پیشنهاد کردیم. این انتخاب آگاهانه ما را قادر ساخت تا زمان ساخت و ساز را کوتاه کنیم، از مصالح منطقه ای استفاده کنیم و بی،ه ای از مراقبت از محیط زیست ارائه دهیم.

Gaislachkogl تله کابین ایستگاه می، / obermoser + architekten شریک - تصویر 13 از 16
طرح طبقه همکف

فضای داخلی. چوب یک ،صر طراحی مفید برای فضای داخلی نیز بوده است. رستوران در طبقه بالا میزبان 100 مهمان است و یک آشپزخانه نمایشی و یک تراس وسیع پشت بام با مناظر دیدنی ج،/شرق از کوه های Stubai و Ötztal Alps را به نمایش می گذارد. طبقه همکف یک رستوران سلف‌سرویس با فضای غذاخوری سخاوتمندانه برای حدود 300 مهمان را نشان می‌دهد.

Gaislachkogl تله کابین ایستگاه می، / obermoser + architekten شریک - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی، پرتو
© کریستین فلاتشر

فضای ناهار خوری به ،وان یک فضای باز طراحی شده است که دارای جزایر سلف سرویس با مناطق موضوعی مختلف و رنگ های متنوع است که مصرف جریان آزاد را فراهم می کند. فضاهای داخلی به گونه ای طراحی شده اند که به طور انعطاف پذیر با اه، مختلف سازگار شوند: پارتیشن های متنوع به اندازه اتاق، سقف های چوبی آجدار و رنگ های چوبی طبیعی محیط را مشخص می کنند در حالی که دیوارهای کشویی امکان بازآرایی سریع فضایی را فراهم می کنند.

Gaislachkogl تله کابین ایستگاه می، توسعه / obermoser + همکار architekten - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی، نما
© کریستین فلاتشر
Gaislachkogl تله کابین ایستگاه می، ،د / obermoser + همکار architekten - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، پنجره، میز، پرتو
© کریستین فلاتشر

در منطقه بیسترو، یک ک،ور چوبی برجسته به موازات جلوی پنجره به ،وان پارتیشن‌کننده اتاق بصری عمل می‌کند، که این انتقال با مادی‌سازی در رنگ‌های تیره تأکید می‌شود. در بیرون، یک تراس پانوراما وسیع مشرف به پیست های اسکی است.

Gaislachkogl تله کابین ایستگاه می، / obermoser + architekten شریک - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، پنجره، پرتو
© کریستین فلاتشر
Gaislachkogl تله کابین ایستگاه می، / obermoser + architekten شریک - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی
© کریستین فلاتشر

سه مفهوم نورپردازی مختلف برای سناریوهای مختلف طراحی شده است. پرتوهای مشبک با چراغ‌های استودیویی برای جزایر آشپزخانه، لامپ‌های آویز با طراحی سفارشی برای منطقه اغذیه فروشی، و منابع نوری ظریف و نامرئی برای ناهارخوری.

Gaislachkogl تله کابین ایستگاه می، / obermoser + architekten شریک - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پنجره
© کریستین فلاتشر




منبع: https://www.archdaily.com/1001103/،slachkogl-cable-car-middle-station-extension-obermoser-plus-partner-architekten