خانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نیکوس آدریانوپولوس


خانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس

خانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Fotos Serfas

خانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - عکاسی بیرونیخانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - عکاسی بیرونی، ویندوزخانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - عکاسی بیرونیخانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - عکاسی داخلی، میز، میز، آشپزخانه، صندلی، تیر، پنجرهخانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - تصاویر بیشتر+ 24


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    820 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2021


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: آنگلوتک، برادران آسیوراس، محدب، گیریس جی،س، گ،یتالیا، ،صر چوب Gnisios، پشته، کار،، لیدیا رودا، Woltherink


  • معماران اصلی:

    نی، آدریانوپولوس، چاریس اسگوریدو، ایرنه کاتارلو


خانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - عکاسی بیرونی
© Fotos Serfas

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. هویت پانتئون در جزئیات آن نهفته است که به طور مجزا با طراحی کلی یکپارچه شده است. مداخلات در نمای بیرونی ساختمان با هدف ادغام ساختمان موجود به طور یکپارچه با محیط اطراف آن، به نظر می رسد که از خود ص،ه بیرون آمده است. سنتز فضای بیرونی بر به حداقل رساندن حجم ویلا متمرکز شده است.

خانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Fotos Serfas

تغییرات ایجاد شده در ،مت های بیرونی ویلا و همچنین کل چیدمان فضایی باعث ارتقا و افزایش سیالیت در بین عملکردها می شود. میدان مرکزی به طور طبیعی به گسترش فضاهای داخلی از طریق به اشتراک گذاشتن همان طبقه ترازو بدون هیچ وقفه تبدیل می شود. در نتیجه، به صورت واقعی و مجازی به هسته س،ت و نقطه کانونی مرکزی تبدیل می شود، جایی که همه اعمال در یک سطح یکپارچه و پیوسته در مسیر خورشید تا زم، که به دریای اژه شیرجه می زند، انجام می شود.

خانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - عکاسی خارجی، نما
© Fotos Serfas
خانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - عکاسی بیرونی، ساحل، پنجره
© Fotos Serfas

از نظر هندسه، از معماری سنتی محلی الهام گرفته شده است. همه حجم‌ها به شکل کمی م،وطی، پایدارتر در پایین و سبک‌تر در بالا طراحی شدند. طاق‌ها و دودکش‌ها برداشته شده‌اند و با خطوط مستقیم واضح جایگزین شده‌اند، در حالی که همه لبه‌ها گرد هستند، از دامن زدن اجتناب می‌کنند، و جلوه‌ای صاف را ارائه می‌دهند. این تغییرات یک نتیجه زیبا ایجاد می کند که ،اصر سنتی را به روشی معاصر تفسیر می کند.

خانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - عکاسی بیرونی
© Fotos Serfas
خانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - تصویر 27 از 29
پلان – طبقه همکف

هدف ما در این پروژه، جدای از بازسازی فی نفسه، غلبه بر و حل تمام موانع مربوط به مهندسی به روشی زیبا و در عین حال کافی بود. یک رویکرد جدید به سمت طراحی پیشرفته شرح داده شد. این پروژه شامل تعدادی از ،اصر و نمونه های اولیه تولید شده است که هویت آن را مشخص می کند و سبکی متمایز را تشکیل می دهد.

خانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، میز، پنجره، پرتو
© Fotos Serfas

به ،وان مثال، ستون‌های فولادی که سایه‌های غشایی را در زیرزمین و زمین‌های همکف نگه می‌دارند با چوب ساج پوشانده شده‌اند و شکل دینامیکی جدیدی را تشکیل می‌دهند که از هندسه حجم‌های ویلا پیروی می‌کند. ستون‌ها لامپ‌ها را یکپارچه می‌کنند و طناب‌های کششی اینو، با جزئیات چرمی دوخته شده با دست پوشیده شده‌اند.

خانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - عکاسی بیرونی
© Fotos Serfas
خانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - عکاسی داخلی، اتاق خواب
© Fotos Serfas

نور نقش اساسی در طراحی معماری دارد. نور خورشید در صورت نیاز با دقت مورد استفاده قرار می گیرد و نور را در مناطق تاریک از طریق لوله های خورشیدی تامین می کند، در حالی که نور مصنوعی با دقت طراحی شده است تا راحتی نوری ایجاد کند و از تابش خیره کننده جلوگیری کند. برای ما، Pantheon Estate ،یبی هماهنگ از عملکرد، نوآوری، کیفیت و جذابیت است که همه حواس را تحریک می کند.

خانه املاک پانتئون / معماری و نورپردازی نی، آدریانوپولوس - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، مبل، صندلی
© Fotos Serfas




منبع: https://www.archdaily.com/993025/pantheon-estate-،use-nikos-adrianopoulos-architecture-and-lighting