خانه درختی مونا / معماران کربی


خانه درختی مونا / معماران کربی

خانه درختی مونا / معماران کربی - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© جک لاول

خانه درختی مونا / معماران کربی - عکاسی بیرونی، ویندوزخانه درختی مونا / معماران کربی - عکاسی خارجی، نماخانه درختی مونا / معماران کربی - عکاسی داخلی، پرتوخانه درختی مونا / معماران کربی - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، صندلیخانه درختی مونا / معماران کربی - تصاویر بیشتر+ 9


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه درختی مونا / معماران کربی - عکاسی بیرونی، ویندوز
© جک لاول

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این خانه ساحلی که زیبایی بی‌نظیری دارد، از مواد طبیعی کم ارزشی ساخته شده است که به شیوه‌ای استادانه کار شده است. یک درخت باست، موناه در این سایت بر ترتیب روابط داخلی و خارجی معمار کربی روپر تأثیر گذاشت. درختان مونا که بومی این منطقه هستند، ارتباط طول، با جنگل‌های ساحلی و مالکان سنتی دارند. حفظ و تجلیل از درخت در فرمول بندی طراحی خانه ضروری بود. کربی توضیح داد: «از آشپزخانه، به نوعی احساس می‌کنید که در یک خانه درختی هستید، و از روی عرشه، احساس می‌کنید در میان برگ‌ها و شاخه‌ها قرار گرفته‌اید، در حالی که شاخ و برگ‌ها به فضای زندگی در فضای باز حریم خصوصی می‌بخشند».

خانه درختی مونا / معماران کربی - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، صندلی
© جک لاول

این خلاصه معمار را به چالش کشید تا ساختاری ظریف و مرتبط با محیط ایجاد کند و در عین حال مناظر را به حدا،ر برساند، و کربی را به سمت حرکتی غیر شهودی سوق داد که خانه را به داخل چشم انداز فرو برد. کربی گفت: «ما کار کردیم که می‌تو،م در سایت حفاری کنیم، خانه را زمین‌بندی کنیم، در حالی که هنوز با استفاده از عرشه‌های متعدد، مناظر اقیانوس و زمین گلف را داریم. ارتفاع و شکل، برقراری ارتباط با زمین، دریا و هوا.

خانه درختی مونا / معماران کربی - عکاسی خارجی، نما
© جک لاول

خط سقف سیال و فرم‌های منحنی خانه از زمین گلف با موج‌های ملایم، پناهگاه‌های خمیده و سبزه‌های غلتان الهام گرفته شده است. البته ضرری ندارد که مشتریان چند گلف باز مشتاق هستند که آن فروی خاص را دوست دارند. این خانه که به طور پایدار از زمین کوبیده ساخته شده است، احساس ایمن و پایدار دارد. کربی زمین کوبیده شده را به ،وان “به طرز شگفت انگیزی نرم و دوست داشتنی توصیف می کند، مانند یک آغوش گرم است”.

خانه درختی مونا / معماران کربی - عکاسی داخلی، پرتو
© جک لاول

از آنجایی که دیوارهای ضخیم خاکی در تمام طول سال دما را معتدل می کنند، خانه دنج و راحت است. “سازنده فقط نساخته است، او استادانه ساخته است. ظرافت جزئیات فوق العاده است. تمام تمرکز سازنده بر ساختن با هدف معماری بود. او به کل فرآیند اضافه می کند، و اغلب راه های جدیدی را برای ساختن جزئیاتی که داشتیم پیشنهاد می کند. کربی گفت.

خانه‌های محلی با تخته‌های هواشناسی ک،یک ساحلی و روکش سوله قایق‌ها، الهام‌بخش انتخاب‌های دیگر مواد بودند. “ما دوست داریم که Barwon Heads حال و هوای توخالی خواب آلودی داشته باشد. ما می خواستیم آن حال و هوای ملایم به خانه جاری شود و باعث شود خانه احساس آرامش، راحت و احترام به شهر و محیط زیست کند.”

خانه درختی مونا / معماران کربی - عکاسی داخلی، چوب، در، پله، نرده
© جک لاول
خانه درختی مونا / معماران کربی - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره
© جک لاول

این ساختمان با تقلید از خانه‌های چوبی و چوبی متعلق به دوران دهه 50، دارای چوب‌های عمودی است. ما با استفاده از یک الوار سیاه لبه ساده که به صورت عمودی و با پیچش ارگ،ک اعمال می شود، چفت کاری را تفسیر کردیم. با گذشت زمان، پیری چوب پوست و ویژگی منحصر به فرد خود را نشان می دهد.

یک راه پله مارپیچ خارجی خانه را لنگر می اندازد و هر سه سطح عرشه را به هم متصل می کند. همچنین با چوب‌های چوبی پوشیده شده است، هنگام بالا رفتن از پله‌ها می‌توان آن را دید، اما خصوصی نیز هست – و از توپ‌های گلف سرگردان در امان است. زم، که پلکان پوشانده شد، هم مجسمه سازی شد و هم زمین. کربی خاطرنشان کرد: “این یک فانوس دریایی است که به زمین ،بیده است.”

مشتری در فرآیند طراحی بسیار درگیر بود. کربی گفت: “ما از کار با مشتری خود لذت بردیم که جزئیات زیبایی را ارائه کرد که طراحی را سفارشی یا شخصی می کند.”

خانه درختی مونا / معماران کربی - عکاسی داخلی، حصار، نرده، عرشه
© جک لاول

قبل از ت،یب، مشتری بسیاری از ،اصر قدیمی مورد علاقه خود را از خانه اصلی برای تغییر کاربری در ساختمان جدید جمع آوری کرد. اقلام نجات شامل حوض های رنگی دهه 1950، تخته های آستر سرو، یراق آلات نور و شیرآلات بود. از این رو، شخصیت و خاطرات خانه ساحلی قدیمی در خانه جدید زنده خواهد ماند. در حالی که خانه جنبه های بزرگی دارد، مانند منظره های خیره کننده و زندگی چند سطحی، حال و هوای کلی ساده و فروتنانه به نظر می رسد. مواد لمسی، ،اصر بازیافتی، دیوارهای خاکی ش،ته، و شیوه ای که خانه سایت را در آغوش می گیرد، همگی به شخصیت منحصر به فرد خانه کمک می کنند. این خانه بزرگی نیست، اما مطمئناً چیزهای زیادی را در بر می گیرد. ما آنقدر انتخاب کردیم که این خانه محقر بسیار سفارشی است و از نزدیک منع، کننده مشتریان و زندگی آنها است.

خانه درختی مونا / معماران کربی - عکاسی بیرونی
© جک لاول




منبع: https://www.archdaily.com/1001162/moonah-tree-،use-kirby-architects