خانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران


خانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران

خانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران - عکاسی داخلی، نما
© Ooki Jingu

خانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران - عکاسی خارجی، نماخانه در شیکنبارو / معماران استودیو کوچی - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره، پرتوخانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پرتوخانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران - عکاسی داخلی، پنجره، باغ، حیاطخانه در شیکنبارو / استودیو معماران کوچی - تصاویر بیشتر+ 37


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران - عکاسی خارجی، نما
© Ooki Jingu

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این خانه محل س،ت یک زوج و چهار فرزندشان است که در دهکده ای نزدیک دریا در ج، اوکیناوا ساخته شده است. در خارج از روستا مزارع وجود دارد، و در اوکیناوا، جایی که برف یا یخبندان وجود ندارد، سبزیجاتی که در بهار یا تابستان در هونشو کشت می‌شوند را می‌توان در طول سال برداشت کرد.

خانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران - عکاسی خارجی، پنجره، نما
با حسن نیت از معماران استودیو کوچی

صاحب خانه در اینجا مزرعه ای دارد و بامیه، لوبیا سبز، پاپایا و سبزیجات دیگر تولید می کند. کار او از قبل از طلوع آفتاب تا حدود ساعت 10 صبح، برداشت و کار در بیرون انجام می شود. در طول روز که نور خورشید قوی است، او آنچه را که برداشت کرده است، در محل کار سایه دار انتخاب می کند و عصر که خورشید غروب می کند، دوباره در بیرون کار می کند و به این ترتیب با محیط سازگار می شود. این خانه همچنین باید مک، برای کارهای کشاورزی باشد و با فعالیت های محلی و محیط اوکیناوا هماهنگ باشد.

خانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران - عکاسی خارجی
© Ooki Jingu

چیدمان و حجم بر اساس محیط اطراف و جهت وزش باد در منطقه تصمیم گیری شد و از آنجایی که فضای زیادی در سایت وجود داشت، تصمیم به ساخت خانه ای یک طبقه گرفته شد. محل در ابتدا توسط یک دیوار بلوکی احاطه شده بود، اما این دیوار برداشته شد تا تراکتورها و کولتیواتورها بتوانند به راحتی از هر جهت وارد سایت شوند و زمینی خالی در اطراف ساختمان ایجاد شد تا مک، برای نگهداری ابزار لازم برای کشاورزی فراهم شود. برای تداوم کار در فضای داخلی

خانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پرتو
© Ooki Jingu
خانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران - تصویر 42 از 42
طرح
خانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران - عکاسی داخلی، پنجره، پرتو
© Ooki Jingu
خانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران - عکاسی داخلی، آشپزخانه، وان حمام، میز، تیر
© Ooki Jingu

این ساختمان به سادگی با یک سقف طاقدار پیوسته با ارتفاع های مختلف بر روی یک کف خاکی پیوسته در داخل و خارج ساخته شده است. طاق از شمال به ج، امتداد دارد و از داخل و خارج عبور می‌کند و بام‌های عمیق به‌،وان یک فضای نیمه باز بین فضای داخلی و باغ و همچنین سالنی برای کشاورزی در روز عمل می‌کنند. سقف طاق دار مستمر شرقی-غربی به کل فضای پلان ساده ریتم می بخشد و نور طبیعی وارد شده از شکاف های بین سقف و دیوارها یک درجه بندی ایجاد می کند.

خانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران - عکاسی داخلی، ستون
© Ooki Jingu
خانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران - عکاسی خارجی، درب، نما
© Ooki Jingu

دره بالای طاق پر از خاک است که به ،وان یک عایق در برابر آفتاب قوی اوکیناوا عمل می کند و گیاهان پیچک مانند پشن فروت و بوگنویل تمام سطح سقف طاقدار را می پوشانند. علاوه بر این، مالک که یک کشاورز است، با توجه به عمق های مختلف خاک در هر بخش، میوه و سبزیجات می کارد و مشتاقانه منتظر است ببیند تابستان امسال، یک سال پس از اتمام ساخت، چه سبزیجاتی از پشت بام برداشت می شود. .

خانه در شیکنبارو / استودیو کوچی معماران - عکاسی داخلی، پنجره، باغ، حیاط
با حسن نیت از معماران استودیو کوچی




منبع: https://www.archdaily.com/1001210/،use-in-،kenbaru-studio-cochi-architects