خانه دوشس / دفتر نوتان


خانه دوشس / دفتر نوتان

خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما
© Steve Bollaert

خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما، حیاطخانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نماخانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی بیرونی، پنجره، نماخانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی داخلی، پله ها، نردهخانه دوشس / دفتر نوتان - تصاویر بیشتر+ 29


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    1080 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: AutoDesk، RENSON، Adobe Systems Incorporated، تغییر دادن، ابدیت، مایکروسافت آفیس، ناوبری Trimble

  • معماران اصلی:

    فردریک ،

خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما، حیاط
© Steve Bollaert

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. دفتر NOTAN، معماری و طراحی شهری مستقر در برو،ل، تخصص خود را در تبدیل حیاط‌های صنعتی به مجموعه‌های مس، با حفظ ماهیت مکان نشان داده است. استراتژی معماری شرکت شامل استفاده مجدد از ،اصر و اجزای ساختاری در محل است که به آنها کمک می کند تا هویتی قوی ایجاد کنند که گذشته، حال و آینده را در هم می آمیزد. دفتر NOTAN با حفظ DNA موجود سایت، از برهم زدن اهمیت تاریخی سایت جلوگیری می کند و رویکرد آنها حس تداوم و احترام به میراث سایت را ارتقا می دهد. این تکنیک برای پروژه های توسعه شهری بسیار مرتبط است، زیرا رویکردی پایدار به معماری را تشویق می کند که به تاریخ و میراث فرهنگی یک مکان ارزش می دهد.

خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Steve Bollaert
خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما
© Steve Bollaert

میکروسیتی. این پروژه در منطقه متراکم برو،ل، در نزدیکی کانال، یک منطقه صنعتی تاریخی ساخته شده است. میدان روبه روی قطعه یک جیب شهری فعال است که در آن ترامواها، بازارها، مدارس، کلیساها و فعالیت های عمومی به هم می رسند. این ،یب در طرح داده شده نیز بسیار حضور داشت. در این میدان، یک خانه شهری قدیمی متعلق به اوا، دهه 1800، دو تالار صنعتی طول، را در یک حیاط مش، پنهان کرده است.

خانه دوشس / دفتر نوتان - تصویر 22 از 34
پلان – طبقه همکف

در این بافت اشباع شده و با “حفاری” در داخل توده ساخته شده قطعه، یک مجموعه مسکن با 3 حجم چند جهته ایجاد می شود که یک باغ مش، سخاوتمندانه را به اشتراک می گذارند.

خانه دوشس / دفتر نوتان - تصویر 33 از 34
گرافیک 01
خانه دوشس / دفتر نوتان - تصویر 26 از 34
بخش 01

این پروژه انبوهی از حجم ها و مقیاس ها در یک منطقه سرسبز است. یک خانه شهری معمولی برو،ل، امتداد آن شبیه ،ابه‌های رومی، یک نمای صنعتی آجری، چند پله گرد، برخی از ،اصر ساخت‌وسازهای گذشته، و حجم‌های کاشی‌کاری‌شده جدید. همه با فضای بیرونی خصوصی خود مشرف به باغ مش،… از میدان عمومی، به محض باز شدن در اصلی، یک انتقال آرام بین عمومی، مش،، و خصوصی، و جریان بین ساخته شده مانند قدم زدن در یک روستای کوچک است. شهر کوچک

خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Steve Bollaert

در این ایده برای ایجاد یک جامعه کوچک، طبقه همکف با برنامه هایی سازماندهی شده است که متعلق به همه است. پارکینگ دوچرخه و یک آتلیه کوچک داخل آجرهای شیشه ای زیر حجم مرکزی قرار دارد. باغ های نیمه خصوصی و فضاهای نشیمن فضای مش، را بیان می کنند. در این طبقه همکف مش،، همه چیز روان و شفاف است و حس تعلق گروه را برجسته می کند.

خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Steve Bollaert
خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی بیرونی
© Steve Bollaert

مکان نابغه. این پروژه به DNA مکان احترام می گذارد. تبدیل یک سایت صنعتی به مسکن نباید هویت اصلی آن را از بین ببرد. یک پروژه تبلیغاتی در چنین سایتی نباید با نماهای سفید گچ کاری شده و پنجره های پ،تیکی قافیه باشد.

خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، نرده
© Steve Bollaert

توجه زیادی به مواد شد. برای فضای باز و همچنین برای فضای داخلی، مادیت از هر گونه تصنعی اجتناب می کند. آنها همانطور که هستند نشان داده می شوند و به ،وان زیور آلات ارزش دارند. بلوک های بتنی رنگ ندارند، سازه نشان داده شده و پروژه با آنها ،یب می شود. بدون نیم بلوک، بدون نیم کاشی. همه من،

خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی بیرونی، آجری، نما
© Steve Bollaert

علاوه بر این، بسیاری از ،اصر قبل از استفاده مجدد، تفسیر مجدد و سازماندهی مجدد پروژه در سایت وجود دارند. درهای موجود در داخل آپارتمان‌ها، کاشی‌های «پورفیر» که برای مسیر بیرونی سازماندهی شده‌اند، و ساختمان مرکزی تا حدی توسط ساختار بتنی سابق سوله سابق پشتیب، می‌شود.

خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی داخلی، در
© Steve Bollaert

شکل جلد جدید در طرح کلی سوله قبلی است. عقب‌نشینی‌ها برای بهبود کیفیت زندگی هر واحد ضروری بود. این دگرگونی ارگ،ک اشکال، کیفیت‌های فضایی عجیبی را ایجاد می‌کند که فقط می‌توانند به آن مکان خاص تعلق داشته باشند. حجم قرمز یک حجم انتزاعی عظیم است که در سطح زمین شفاف ایستاده است. این هویت قوی متعلق به زبان صنعتی است، اما با مسکن در این محیط سازگار می شود.

خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی داخلی، در
© Steve Bollaert
خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی داخلی، بتن
© Steve Bollaert

این پروژه می خواهد تاریخ گذشته را طول، کند و به “روح مکان” احترام بگذارد، از صنعت به مسکن تبدیل شد اما هنوز در یک محیط صنعتی است.

خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، سینک، صندلی، تیر
© Steve Bollaert

داخل. هر دو جلد جدید داخل حیاط به دیوارهای همسایه است. این دیوارها به منظور میزب، از تمام ،اصر فنی و همچنین گردش خون، آشپزخانه، توالت و حمام، “باد” هستند. بنابراین مناطق نشیمن و اتاق خواب ها به سمت نما و نور رانده می شوند.

خانه دوشس / دفتر نوتان - عکاسی داخلی، پله ها، نرده
© Steve Bollaert




منبع: https://www.archdaily.com/999067/،sse-،use-notan-office