خانه سه سران / استودیو گوتیرز ایریباران


خانه سه سران / استودیو گوتیرز ایریباران

خانه سه قله / استودیو گوتیرز ایریباران - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل
© کریستوبال والدز

خانه سه قله / Estudio Gutiérrez Irribarran - عکاسی خارجیخانه سه قله / Estudio Gutiérrez Irribarran - عکاسی خارجی، پنجره، پرتوخانه سه قله / Estudio Gutiérrez Irribarran - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره، پرتوخانه سه قله / Estudio Gutiérrez Irribarran - عکاسی داخلی، پنجره، عرشه، تیرThree Summits House / استودیو گوتیرز Irribarran - تصاویر بیشتر+ 8


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه سه قله / Estudio Gutiérrez Irribarran - عکاسی بیرونی، جنگل
© کریستوبال والدز

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه Tres Cumbres بخشی از یک پروژه دو خانه در ج، شیلی است، بین مزارع با خصوصیات کشاورزی قوی که تحت سلطه انبارها و سوله های شیرو، قرار دارد. از این بستر، نیاز به ورود هماهنگ به منظر و سازگار ساختن کیفیت زندگی معاصر با سنت روستایی که ما را احاطه کرده است، ناشی می شود.

خانه سه قله / Estudio Gutiérrez Irribarran - عکاسی خارجی
© کریستوبال والدز

از دور، سه حجم شیرو، بین درختان نمایان می‌شود و در نگاه دوم، شخصیت معاصر خانه با پنجره‌هایی با فرمت‌های خارق‌العاده نشان داده می‌شود تا خورشید و جنگل را با تمام عظمتش به تصویر بکشد.

خانه سه قله / استودیو گوتیرز ایریباران - تصویر 12 از 13
پلان طبقه

این سه جلد به ما این امکان را می دهد که مقیاس پروژه را به واحدهای کوچکتر و دوستانه تر با چشم انداز و مقیاس انس، کاهش دهیم، علاوه بر ادای احترام به مشخصات کوه هایی که همیشه ما را در سراسر شیلی همراهی می کنند. از درون، منظره جنگل را در تمام ارتفاعاتش تماشا می کنیم و از تغییرات آن در چهار فصل از فضایی راحت، روشن و گرم لذت می بریم تا از زمستان طول، لذت ببریم.

خانه سه قله / Estudio Gutiérrez Irribarran - عکاسی خارجی، پنجره، پرتو
© کریستوبال والدز
خانه سه قله / Estudio Gutiérrez Irribarran - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره، پرتو
© کریستوبال والدز

یک نیاز اساسی همچنین لذت بردن از نمای بیرونی در تمام طول سال، محافظت از باران و آفتاب در زمستان و همچنین در تابستان است، که با گنجاندن یک تراس سرپوشیده در خانه برای حفظ خط ساده نما به دست می آید.

خانه سه قله / Estudio Gutiérrez Irribarran - عکاسی داخلی، پنجره، عرشه، تیر
© کریستوبال والدز

در یک گشت و گذار ساده، ما بین سه نمونه اصلی خانه استقلال پیدا می کنیم: اتاق اصلی، فضای کودکان و فضای مش،، و خورشید را با پنجره های بزرگ در تمام اتاق ها به سمت شمال شرقی می گیریم، در حالی که فضاهای خدماتی رو به ج، پنجره های کوچکتر است. جلوگیری از اتلاف حرارت

خانه سه قله / استودیو گوتیرز ایریباران - تصویر 13 از 13
جزئیات

سازه چوبی بر روی پایه های بتنی استوار است و به دلیل ماهیت ،زه ای ما با فولاد تقویت شده است، کف از بتن صیقلی ساخته شده و دیوارهای داخلی و خارجی به جز در برخی مناطق مرطوب با چوب اندود شده است.

خانه سه قله / Estudio Gutiérrez Irribarran - عکاسی خارجی
© کریستوبال والدز




منبع: https://www.archdaily.com/993350/three-summits-،use-estudio-gutierrez-irribarran